Aha,tož ať tě nepovalí cestou z osvěžovny vlak dost to bolí.Pedro píše:Míro-Pedro píše: Dnes odpo Nižbor-Sázava,na chalupu,sám,prý mi spadl kus plotu. Tak si zajdu večer do hospůdky Na Marjánce,Plzeň maj lux ošetřenou a bezva cmundu. Špacírem kilometr podél řeky po trati.
Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Protože nadávno instalovali nové návěsti před vjezdem a odjezdem do,z, našeho nádražíčka a zrušili předzěvsti,jezdí se tam na rozhled. Ač máme trať udržovanou,hrkající a vrzající 810 je v těch obloucích slyšet z dálky.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já jsem boty přestal šidit od té doby, co jsem si na sportovní enduro pořídil lehké (ale vysoké) motobotky, byly levné. V nich jsem si při pádu přivodil krásné výrony v obou kotnících a týden jsem sotva chodil co noha nohu mine. V dalším týdnu jsem se rozchodil na kratší kroky a v sobotu už jsem jel závody, ale v jiných botách . Tam mi říkali, abych nedělal, že kulhám . Byla to hezká doba, jen motorku KTM 350 jsem měl vynechat a pořídit menší objem. No, tohle zas bylo výhodně, jenže znáš to s tou lácí...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Adios,mizím do středního Posázaví.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Raketou na Mars,poletime zas...(z filmu Dva machri mezi nebem a zemi)
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jen průhled do nádrže? Za ty prachy?! Já měl nádrž celou průhlednou, ani jsem nemusel dát 3 melouny. A ještě za tohle... Doufám, že ušetřili za kontrolku paliva, u takové rozpočtovky bych to chápal .Jezevcik píše:http://auto.idnes.cz/confederate-combat ... otorky_hig
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To Jezevcik: Já mám jinak nastavený hodnoty pro pěknou motorku Ale jo, "slavní" lidi musí mít motorku nejdražší. Já mít ty 3 mega, tak si koupím 10 lepších, hezčích, rychlejších, zábavnějších....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
...asi tak...,Jarku.
Mít vyčleněný 3 miloše jen na hračky na silnici,koupim si FZ8n a upravim si její zadek,Kawu Vulkána S650,Hondu 250 CRF.
A sehnal někde venku vyvoněnou M3 e30,Fiat 128 1300 coupe,E10 1.6 Si. A Hiluxe,novýho,na běžné ježdění.
Mít vyčleněný 3 miloše jen na hračky na silnici,koupim si FZ8n a upravim si její zadek,Kawu Vulkána S650,Hondu 250 CRF.
A sehnal někde venku vyvoněnou M3 e30,Fiat 128 1300 coupe,E10 1.6 Si. A Hiluxe,novýho,na běžné ježdění.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ano, souhlas. Mě by stačily i dvě tři motorky, garáž na ně a zbytek bych si uložil na důchod . S tou výhradou, že by to platilo ještě tak před pár lety. Dnes už bych nepořídil ani ty dvě tři, onebrž pouze co nejlehčí a co nejpohodlnější výkonné enduro pro 2 osoby - které ve vyhovující podobě dnes asi neexistuje. No, není všem dnům konec (snad) a pokrok nezastavíš, možná se něco časem objeví.Pitris píše:To Jezevcik: Já mám jinak nastavený hodnoty pro pěknou motorku Ale jo, "slavní" lidi musí mít motorku nejdražší. Já mít ty 3 mega, tak si koupím 10 lepších, hezčích, rychlejších, zábavnějších....
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Myslim že Strom 1000 by asi Ti měl vyhovovat. Tada i na delší cesty. Na hraní enduro,lehké,pro dva jezdce? Nějak nechápu.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pedro: O Hondě CRF 250L bych jakžtakž uvažoval, je sice ještě těžká (144 kg plná) a slabá (23k), ale byla by to jedna nouzová možnost. Je tam motor z CBR 250, seškrcený. 26k by bylo veselejší a vůbec nejlepší by byl 300 ccm (z CBR 300, když už do endura i silničního "sportu" naperou stejný motor, tak tenhle) a pěkně 30k, jako v CBR. Tuhle verzi zatím nedělají. Tento výkon by byl akceptovatelný, hmotnost stále vysoká. Yamaha šla lepší cestou, dělá enduro, jehož motor vychází z motokrosů a závodních endur. Pak je hmotnost lepší. Ale je to dražší, takže Hondu bych bral jako ekonomičtější nabídku. Také komfort u ní bude lepší, Yamaha možná není dvojmístná, teď nevím.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ó nikolivěk. Žádné delší cesty na motorce neplánuji a dvouválcový litr vůbec ne. 650 na dvouvál je dost, hmotnost ukrutná. Jednomístné lehké enduro na hraní jsem měl řadu let. U mě hraní znamenalo motokrosovou trať, výjezdy, náročný terén. Hraní skončilo, koleno se mnou nehraje. Teď bych uvítal enduro pro zážitky ve dvou, ale ne dinosaura. Chci vyvrknout i ve dvou na různá méně přístupná místa a nemá to být zápas Sumo v potu tváře. Potřebuji nízkou hmotnost, výkon a pohodlné sedlo pro 2 lidi.Pedro píše:Myslim že Strom 1000 by asi Ti měl vyhovovat. Tada i na delší cesty. Na hraní enduro,lehké,pro dva jezdce? Nějak nechápu.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
V tom případě nemám tip. Lehký,pro dva,někam aby se to vysápalo...,mělo výkon...,
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Věřím, že nemáš . V motorkách nějak předbíhám dobu a nikdo nemládne. Mohli by si pospíšit...výrobci...Pedro píše:V tom případě nemám tip. Lehký,pro dva,někam aby se to vysápalo...,mělo výkon...,