Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jezevcik »

Durex píše:....už na první pohled vidím,co je špatně. Musí se u toho šlapat! :lol: :lol: :lol:
Jdu na to evolučním stylem. Příští stupeň bude Babetta.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Taky sem jí měl a byla to celkem pilka :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=97hl28FCDPc
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jezevcik »

Jestli si dobře pamatuji, tak maximálka u té Tvé byla něco přes 70, ne?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Pamatuješ si hodně dobře :wink:
Obrázek
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

A tady ještě něco pro juniora. jak sme se bavili o tom zvuku u 6-tek,tak tady moje zx6 98 se svodama a koncovkou yoshi RS3 (na videu jen svody :) ) a to bílý u krajnice je sníh :lol:
https://youtu.be/beWHhhgMH9s
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Honzo to vypadá jak u Vás :mrgreen: Někdo na "jútúbku" Vám tam blbne....:P A DÍKY za videjko z Mýtoakce :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Tome dívám se, že se k motorkám přece jenom postupně dostaneš :P Pojedeme příští rok Mejto :?: :mrgreen:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Pedro píše:Dnes projizdka s Itallem,no asi by jste cumeli,jak ovlada sv a veri zadni gume. U me Itall :wink: :wink:
:wink: Se kluk nezdá :P Ale proč ne :wink: pak však trošku nechápu jeho některé dotazy ohledně gum :?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jezevcik »

Pitris píše:Tome dívám se, že se k motorkám přece jenom postupně dostaneš :P Pojedeme příští rok Mejto :?: :mrgreen:
Až Ti řeknu, že bych chtěl končit u tohoto, tak už tak nadšený nebudeš :)
http://auto.idnes.cz/motorky-na-naftu-v ... otorky_fdv
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Motorcykl s pohonem na naftu považuju za ještě větší bláznivost, Tome, než osobní auto... :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Tome, podle vkusu každého soudruha - by napsal Pedro :mrgreen: Ale proč ne, někdo "silnicu", někdo "čopra", enduro, krosku, někdo benzin, někdo naftu.... :twisted: A i s tím bys mohl dojet na motosraz :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jezevcik »

Pitris píše: A i s tím bys mohl dojet na motosraz :wink:
Když já mám řidičák jenom na "fichtla", což je dnes asi 125 ccm, ale u diesela by to stačilo tak na výkon, jaký má sekací traktůrek.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Jezevcik píše:....řidičák jenom na "fichtla", což je dnes asi 125 ccm....
....Ano, ale jen s automatickou převodovkou a (mám pocit že) jen v ČR....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Pitris píše:
Pedro píše:Dnes projizdka s Itallem,no asi by jste cumeli,jak ovlada sv a veri zadni gume. U me Itall :wink: :wink:
:wink: Se kluk nezdá :P Ale proč ne :wink: pak však trošku nechápu jeho některé dotazy ohledně gum :?
Japaže ne? Mám první (a poslední) silniční motorku, gumy jsem zkusil jen původní a teď jinou zadní. Tak se ptám, když jsem nic nevyzkoušel. První zkušenost je taková, že mezi gumami jsou rozdíly, a to podstatné. Vůbec není jedno, co se obuje, proto informace jsou důležité, když už nejsou zkušenosti.
Junior: Takže je zbytečné, brachu, ptát se mě na nějakou zx-6. Já jsem jel na silniční motorce jen na té jedné svojí, a pak na půjčené Hondě VF 750 (což bylo motoricky pěkné, na ovládání strašné). Jinak ze silničních motorek jsem se nesvezl na ničem.
P.S.: Díky Pedro, žes za mnou přijel. Statečně, i s handicapem, jsi fakt skalní motorkář. Věřím, že po opravě budeš zas fit a ještě se svezeme. Dnes jsem zas dal svoji TT, sice horko, ale skoro žádný provoz. S tím pátkem jsme to trochu nedomysleli :roll: , ale i tak to bylo příjemné setkání :wink: .
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Dnes předek přezut - po 9000 km - na Dunlop SM Roadsmart I. Guma má lepší tvar, než původní, okraje nejsou kolmo k silnici, ale trochu šikmo. Na první svezení se zdá, že by mohla být dobrá. Hloubka vzorku nové je 4,5 mm. Na původních D220FST gumách jsem naměřil "nové" vpředu 3,5 mm a vzadu 5 mm. Nová Mich. P. Power měla 6 mm. Tak se mi zdá, že na původních gumách D220FST už 1 mm chyběl. Jako by byl sjetý a vysvětlovalo by to i nižší životnost původních gum. Nevím, třeba motorka byla zatajená předváděčka, stočit tacháč dnes není problém...Nová sportovní Michelinka na zadku má sjetý 1,5 mm po 2500 km. Takže zřejmě vydrží více, než původní cestovně-sportovní D220FST. Fakt, že nové gumy jsou nové i rokem výroby (např. ta dnešní DOT1915) a původní byly staré 4 roky, jestli to má vliv na životnost. Měl jsem cukání koupit gumu z r. 2012, na netu za 1444,- Kč. Pak jsem vzal gumu v pneuservisu, ale dobře počítáno, byla skoro o tisícovku dražší. I kdyby za tu po netu jsem dal třeba stovku dopravu a dražší montáž v servisu (možná), tak je 800,- Kč doma, a to je třetina ceny.
Odpovědět