Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1792
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pitrísovci můžou až pátek 21.8 už aby to zase bylo, Bernard a pizza motorky a společnost fajn lidí
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Hm,tak Jižní čehy asi nehrozí. No zkusil jsem to...
Mě ten okruh taky až tak nevábí,furt řadit,nicméně se podřídim většině. Jak píše Mody,půjdu se stádem. Ale tož je to i o lidech a pokecu . A to můžu.
Páč bezcenných lidí,z mýho pohledu je jako /por.Hamáček/.
A to vy nejste.
Mě ten okruh taky až tak nevábí,furt řadit,nicméně se podřídim většině. Jak píše Mody,půjdu se stádem. Ale tož je to i o lidech a pokecu . A to můžu.
Páč bezcenných lidí,z mýho pohledu je jako /por.Hamáček/.
A to vy nejste.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jestli úrazovka pošle dalších pár pěkných tkč,vás u toho moříčka vyhmátnu.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pánové, prohovořeno s paní Pitrisovou a pro tuto akci by nám byl mnohem výhodnější až pátek 28.8.Pitris JUNIOR píše:Pitrísovci můžou až pátek 21.8 už aby to zase bylo, Bernard a pizza motorky a společnost fajn lidí
Pokud by to ostatním nevadilo, tak raději až poslední srpnový pátek a sobotu.... mňál bych péklo
A musí nás být 15 nebo nás může být i "jen" třeba 10 a 300 kč na hlavu Jinak pizza a BernardDurex píše:No musí nás být 15,aby to bylo za 200 kč na hlavu....
a jestli to klapne i s chrr-pšš Durexhotelem tak by kodiak šel asi zase do řezárny - teda masérny
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To je trochu problém. To je den před odjezdem do Albošky. A jelikož to Mýto chci dát s GS a chci tam otestovat novou sadu Mitas E-07 Dakar,tak by byl daleko lepší ten pátek předtím tzn 21.8. Toho 28.8. chci balit věci na moto a navíc,kdybych s tím v seknul,tak za týden se dá hodně opravit ... Bude to velký problém?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tož jsem dal výlet na Votice a k Sázavě, ovšem do Týnce, abych shlédl Mekku českého motocyklového průmyslu v Brodcích. Janečkárnu už zbourali, je tam jen rozhrnutá suť, hlavní budovu mají pěkně barevně oplášťovanou, v přilehlých prostorách ku slévárně zazdili okna i dveře na ulici - asi tam probíhá supertajný vývoj strojů 1000 a 1200 ccm, které, pokud někdy vyjedou, si asi nikdo nekoupí.
Jináč jsem zjistil, že nejlepčí silnice jsou stejně u nás v okolí. Zatáčkovité i s rovinami a hlavně kvalitou rovného povrchu bez záplat, tekoucího asfaltu a bez různých pastí, kde se pak nikdy nesvezu, páč nevím, co to bude dělat. Takových mám kolem komína nejméně 50 km, těch docela atraktivních.
Jináč jsem zjistil, že nejlepčí silnice jsou stejně u nás v okolí. Zatáčkovité i s rovinami a hlavně kvalitou rovného povrchu bez záplat, tekoucího asfaltu a bez různých pastí, kde se pak nikdy nesvezu, páč nevím, co to bude dělat. Takových mám kolem komína nejméně 50 km, těch docela atraktivních.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Nechtěl jsem reagovat , ale kde jste vzali theorii, že motor s vyššími provozními otáčkami má také vyšší spotřebu? Tak to přece není. Bral bych trebárs argumenty jako vyšší výkon, který tam určitě máte, starý karbec má určitě vyšší spotřebu, než nový vstřik a v neposledni řadě (kurva) i ten mezi sedlem a řídítky spotřebu ovlivňuje - na jízdu danou rychlostí někdo více točí a někdo méně. Já jsem v terénu už dávno objevil (a na silnici to platí kupodivu rovněž), že mnohdy je hlavně v zatáčkách výhodnější (a může být i rychlejší), než mít motor v točkách a výkon "pod zápěstím", dát jeden kvalt výš a využít větší plynulosti průjezdu a lepší ovladatelnosti i adheze .Pitris píše:Nechtěl jsem reagovat a už to tu napsali přede mnou. Ty ale jezdíš do 9500 otáček, my tam začínali
Já s Honzem jdeme ke 12-ti, Junior s Pedrem můžou za 13 a ta drobná blondýnka s Ninjou i za 15 tisíc.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Máš úplnou pravdu, ale já už jsem na to moc pohodlný (když nechci napsat starý) a hlavně takový domácí typ. Svézt se, to jo, ale pak hezky domů, motorka do vlastní garáže a já do vlastní postele. Nějaký delší výlet třeba zkusím, jak by to vypadalo, i když se děsím defektu gumy.Durex píše:Italle,když vyrazíš ráno,tak 180 km do 16 hodin odpoledne dáš i s babettou Takže s přestávkama v pohodě a 2 hodiny na okruhu ber jako 15 minut jízda a pak zase 15 minut odpočinek. Pak se může přespat u mě a domů pojedeš další den už jen 100 km. Kdyby ti to bylo proti srsti,tak je u nás (200m) hotel a motorka se může zamknout u nás na dvoře. Ber to jako zkušenost,ale zavrhnout to hned na začátku je celkem škoda … Navíc za cenu 200 kč/osoba je to pusinková záležitost. A s tou tvojí spotřebou tě ten výlet ani tolik stát nebude
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Nechtěl sem reagovat,ale musím Kde si přišel na to,že karbec bere víc,než vstřik? Mužu začít jmenovat příklady (například i to CBR 600 karbec a nová F4i),kde model s karburací jezdil za méně,než novejší model se vstřikováním. Jasně,otáčky nejsou přímo úměrné spotřebě. Myslím,že i Pitris to ví,ale šlo spíš o nadsázku a znázornění rozdílu v jízdě a tím to má vliv i na spotřebu. Když to totiž budu točit do bezvědomí,tak řádově chci výkon,abych překonal nějaký odpory a tak si to prostě vezme. A i když to máme o tunu lehčí a menší odpory,tak přesto nám to bere víc Kdyby ale chtěl někdo držet krok s autem,tak pojede za 20l na 100 … A poslední věc. Naopak než mít v zatáčce zařazeno o kvalt nahoru je lepší mít o kvalt dolů,aby si měl rychlejší výjezd ze zatáčky. Navíc se celá motorka zpevní,když pojedeš na vytočenou 3-ku,než to šudlat na 5-ku. Ale záleží na motorce,povrchu silnice,zkušenostech jezdce atd …
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tož, jestli ale nesrovnáváš motorky, kde ta novější má o třetinu vyšší výkon. Pokud se pak využije, pak je jasné, že si něco vezme. I když mám za to, že vstřikování proti karburátoru i nějaký ten rozdíl výkonu na spotřebě smázne. Ale není všemocné.
Velmi dobrý jezdec, který má i odpovídající stroj, zkušenosti, kondici, pneu, povrch vozovky, při sportovní jízdě jezdí zatáčky s vytočeným motorem. Jen si nejsem jist, zda v daném případě (případech) je všechno toto splněno a zda-li by tedy v tomto případě (případech) spíše méně nebylo více. Píšeš, že je lépe jet zatáčku na vytočenou trojku, než šudlat na pětku. Odvážil bych se připomenout, že např. máme i čtyřku...
Velmi dobrý jezdec, který má i odpovídající stroj, zkušenosti, kondici, pneu, povrch vozovky, při sportovní jízdě jezdí zatáčky s vytočeným motorem. Jen si nejsem jist, zda v daném případě (případech) je všechno toto splněno a zda-li by tedy v tomto případě (případech) spíše méně nebylo více. Píšeš, že je lépe jet zatáčku na vytočenou trojku, než šudlat na pětku. Odvážil bych se připomenout, že např. máme i čtyřku...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Durex: Jo, ještě mě napadá, že v argumentaci se rychle učíš od Návštěvníka - modeláře, je to trochu podobné. V tom má kus pravdy i kornel, který se teď jinde s Návštěvníkem hádá (resp. živě diskutuje ).
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Italle, projevy hlouposti od lidí, u nichž to člověk nepředpokládá, tak nějak rychle na.erou. A čím je člověk starší, tím méně ho baví znovu a znovu vysvětlovat triviální věci.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To sou pecky Beru to jako lichotku. Každopádně s modelářem se nechci a nemůžu rovnat. Jednak na to nemám zkušenosti a taky moje čeština je zcela tragická – ten pravopis …
Každopádně k tomu o té spotřebě (karbec x vstřík) mi stačí moje zkušenost z cca 120 motorek,na kterých sem měl možnost něco najezdit. Už to přesně nepočítám,protože to den ode dne roste
ZX6 rok 1998 – jel sem s ní za 4 litry (pokus o nejmenší spotřebu) jinak kolem 5,5 l a přes 7 to šlo pouze v Brně na okruhu. ZX9 2002 s tou sem jezdil za 5,5l. Přes 6 litrů,když sem byl častokrát přes 200 km/h. Kdežto CBR 600 F4i 2004 (výkonově srovnatelný s tou ZX6 98) se jezdilo standardně kolem 6 litrů a když se tahalo,tak to šlo k 9 litrům. ZX636 mojí přítelkyně je první vstřik u Kawy v 6-tistovkách – rok 2003 a chlastá v průměru taky o 1,5l víc,než bral karburátorový model předtím. Koncepčně je motor stejnej. Tak a co na to pravíš ty?
Každopádně k tomu o té spotřebě (karbec x vstřík) mi stačí moje zkušenost z cca 120 motorek,na kterých sem měl možnost něco najezdit. Už to přesně nepočítám,protože to den ode dne roste
ZX6 rok 1998 – jel sem s ní za 4 litry (pokus o nejmenší spotřebu) jinak kolem 5,5 l a přes 7 to šlo pouze v Brně na okruhu. ZX9 2002 s tou sem jezdil za 5,5l. Přes 6 litrů,když sem byl častokrát přes 200 km/h. Kdežto CBR 600 F4i 2004 (výkonově srovnatelný s tou ZX6 98) se jezdilo standardně kolem 6 litrů a když se tahalo,tak to šlo k 9 litrům. ZX636 mojí přítelkyně je první vstřik u Kawy v 6-tistovkách – rok 2003 a chlastá v průměru taky o 1,5l víc,než bral karburátorový model předtím. Koncepčně je motor stejnej. Tak a co na to pravíš ty?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jasně že máme 4-ku. Představ si,že o víkendu sem využil všechny kvalty od 1-ky až po 6-ku. Ale za sebe můžu říct,že lepší pocit z motorky mám na nižší vytočený kvalt,než málo vytočený kvalt vyšší. Když sem testoval juniorův podvozek,tak sem jedno esíčko vzal skoro ve 200 km/h na vytočenou 4-ku,než abych tam měl 5-ku nebo 6-ku … A sedělo to hezky
Naposledy upravil(a) Durex dne stř srp 05, 2015 9:11, celkem upraveno 1 x.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1792
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A to byl sakra randál a to jsme od tebe byli tak kilák .. Stef jenom podotkla že teď jsi asi v tom esíčku a měla pravdu
Ten lauf je dábělskej a ten řidič v tu chvíli byl ještě větší ďábel ... Ale proste Durex-servis pecka ... Teď je to uplně jiný a mnohem lepší
Ten lauf je dábělskej a ten řidič v tu chvíli byl ještě větší ďábel ... Ale proste Durex-servis pecka ... Teď je to uplně jiný a mnohem lepší
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16