Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Honza ti určitě doporuči 2T,jsou srdcovější,já jsem již postarší kozel ale i zamlada vyznavač 4T
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1797
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Uvidím jaký to bude na té Gas Gasce ... ale vzhledem k tomu že to má 50 koní a 2T motor tak to bude divočina :lol: :lol: :lol:
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

50 k měla moje 4T ER5 (KLE,VN...,s mírnou úpravou + pár hijahó i GPZ) :mrgreen:
Myslim že i Tvý ex GS
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1797
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

ex GS mělo 33 kW ... :) to jest cca 44 koníků .. :)
Jenže vážila 180 kg suchá, Gas Gas má 95 kg :D
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

tak bacha... :)
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Pedro píše:a taky nové vidle reagují drobet ináč. Asi bych si tam měl dát vyjetý olej.
Pročpak? Něco je špatně?
Pedro píše:Honza ti určitě doporuči 2T,jsou srdcovější,já jsem již postarší kozel ale i zamlada vyznavač 4T
Tak třeba to 3-kilo ve 2T je je hodně dobrá volba. Má to i spodek a ve vrchu to není zas takový,jako třeba crf 450. Každopádně 4T,lehčí,nenáročný na udržbu (interval v km,né v mth) je třeba honda xr400. Nebo třeba TTR600,ale to už je vysoký a hlavně těžší. Jinak záleží,co chceš jezdit. Jestli enduro po lese a poli a nebo cros po trati ...
Naposledy upravil(a) Durex dne stř črc 01, 2015 14:00, celkem upraveno 1 x.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1797
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Tady se jedná o enduro po lese :)
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Né,ok. :wink:
Jen nezvyk. Když něco odchází postupně,zvykne si pilot,ale pak ten rozdíl...,
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Jako když zkusíš toho gase,tak pak budeš mít problém vybrat náhradu :lol: Ale do lesa se hodí malá hmotnost a né tak zas brutální motor. Takže opravdu bude stačit i něco hodnýho. Jak koupíš vostrý nářadí,tak zezačátku z toho budeš mít strach,tak si to ani neužiješ a časem nemáš kam jít :lol: Navíc ten servisní interval je pro studenta smrtící ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Pedro píše:Né,ok. :wink:
Jen nezvyk. Když něco odchází postupně,zvykne si pilot,ale pak ten rozdíl...,
Jo to znám a hlavně tohle slyším často,když dělam vidle,který už tečou,jsou poloprázdný a vůbec nechodí. Pak to spravíš a každej najednou zjistí,že předtím se trápil a teď si užívá zatáčky :)
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1797
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Už néééé pro studenta :D už pro těžce pracujícího :D :wink:
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Tak to je jasny. Ja jen ze tu zmenu poznam tuplem,bo prava pazoura...
Ale nejvic jsem to poznal na SVcku. Tam to byl mazec. Ale je fakt ze olej byl hodne HODNE kaput a gufy uz taky. Furt se mi do toho nechtelo,az kdyz jsem musel jet ,myslim do A,tak se k tomu dokopal. Myslim ze Hornik,ac zacal trochu rosit,na tom zas tak spatne nebyl. Teda olej-jeho visage klovatiny... :D
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9938
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

P.J.: Tak jen pěkně makej, život není peříčko a odjakživ platilo nejdřív práce a pak zábava... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Gasgas EC 250, model 2007 jsem měl a mohu ho doporučit, tedy nevím jak nové modely, jsou už vyšší a s plastovými podsedlovými rámy...
Nevím, jestli je to "ostré" náčiní, ale ta motorka toho mnoho nepotřebuje, žádné smrtící intervaly. Možná na trati v náročném provozu ano, jinak ne. Nová vydrží léta. Náklady na údržbu jsou minimální, provozní také. Benzin, olej do benzinu nemusí být top, stačí nějaký "levný" plně syntetický nebo i kvalitní semi. Olej do převodovky, stačí běžný motorák 10W-40 nebo na spojku byl lepší 5W-40. Olej do vidlic dle výběru, vidle jsou kvalitní, nemusí se měnit často, jinak se vypouští zcela čistý. Olej na filtr, mazání na řetěz. Nějaké ty pneu, které jsou proti silničním gumám za babku. Nejnižší náklady, co jsem zažil a motorka držák. Po 10000 km výměna pístní sady, po 12000 km prodáno bez závad.
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Pitris JUNIOR píše:ex GS mělo 33 kW ... :) to jest cca 44 koníků .. :)
Jenže vážila 180 kg suchá, Gas Gas má 95 kg :D
Pokud by Gas byl enduro, pak suchá váha EC 250 (2007) byla někde na 102 kg, s náplněmi bez paliva asi 105 kg.
Odpovědět