Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Nastavuju,nejen sobe,celkem 4cm. Pod to nejdu. ! Radsi o mm vic.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Taky dle stavu cele retez.sady
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

je to dohromady 2-3 cm. Každopádně by se řetěz neměl dotknout kyvky. Lepší volnější,než dotažený,ale volnej taky škodí ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Správný dotaz, Brembo :wink: . Mě to také napadlo, ale bylo mi blbé se už ptát. Pochopil jsem to jinak, že 2-3 cm od roviny. Ale na měření je logičtější od napnutého k napnutému. Jestli stačí 2 cm celkem, tak to tam asi mám. Zdálo se mi to celkem málo.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

taky to neměř jen v jednom místě,ale pootoč si kolem a změř to tak 4x na celé délce řětězu
On se totiž vytahává nepravidelně a tak aby se nestalo,že budeš mít na jedné straně správný průhyb a na opačné stráně to bude přešponovaný ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Když vezmu silniční motky, tak průhyb řetězu od-do dávám tak 3-4cm.... (necelé 2cm nahoru i dolů)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Durex píše:taky to neměř jen v jednom místě,ale pootoč si kolem a změř to tak 4x na celé délce řětězu
On se totiž vytahává nepravidelně a tak aby se nestalo,že budeš mít na jedné straně správný průhyb a na opačné stráně to bude přešponovaný ...
Ty jsi dobrý, pootoč si kolem, pro mě je to popojeď si s motorkou, tedy vyndej ji z garáže, vyndej bicykly, co jsou před ní, vyndej... :lol: A ona navíc už spinká...Na místě to vyzkouším.
Na terénní motorce jsem tyhle změny napětí pozoroval. Jestli je to řetězem nebo stavem kolečka a rozety... :?: Spíš asi ta ozubená kola, projevuje se i u nového řetězu, pokud kola nejsou nová.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

To nevím,jestli sem dobrej nebo ne,ale určitě se to vyplatí :lol: Bývá to nepravidelně vytahaný řetěz z akcelerace a nebo když je našponovaný a ty to třeba vezmeš skrz dolík atd,tak v tom místě se natáhne. Jo a taky musí být při kontrole vyřazeno na neutrál
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Mám tam 2 cm, asi o chlup víc.
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Durex píše:To nevím,jestli sem dobrej nebo ne,ale určitě se to vyplatí :lol: Bývá to nepravidelně vytahaný řetěz z akcelerace a nebo když je našponovaný a ty to třeba vezmeš skrz dolík atd,tak v tom místě se natáhne. Jo a taky musí být při kontrole vyřazeno na neutrál
Možná jo, mě přišlo, že o-ring řetěz se do délky skoro nevytahuje. Jen minimálně. V čepech také drží, když je těsněn, takže já jsem ho nakonec měnil kvůli naprasknutí článku.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Nezáleží na ringu. Je jedno,jestli je to obyč O ring,nebo lepší XW ring. To totiž jen značí to,jaký tvar má těsnící kroužek. Spíš záleží na použití materiálu řetězu. Každopádně vytáhá se dřív nebo později každý řetěz. Proto má motorka taky napínák ;)
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

O té Jawě vím už skoro 2 roky,když to bylo ještě skoro tajný :lol: . Dokonce znám člověka,co jí testuje :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Durex píše:Nezáleží na ringu. Je jedno,jestli je to obyč O ring,nebo lepší XW ring. To totiž jen značí to,jaký tvar má těsnící kroužek. Spíš záleží na použití materiálu řetězu. Každopádně vytáhá se dřív nebo později každý řetěz. Proto má motorka taky napínák ;)
Tož, souhlasím, že na ringu nezáleží, měl jsem vždy jen o-ring. Na materiálu řetězu určitě záleží, ale týž řetěz těsněný a netěsněný má diametrálně odlišnou životnost. Podle mé zkušenosti na terénní motorce má o-ring minimálně 3x delší životnost, než netěsněný řetěz. Spíše více - 4x, 5x, 6x delší životnost. Takže těsněný řetěz se mi ani nevytahal, ale odešel z jiného důvodu. Při 200 k v motoru se asi vytahá každý :D .
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Colommbo píše:Chystají se nové Jawasaki... :)
http://www.novinky.cz/auto/354722-jawa- ... 0-ccm.html
Dostali grant (granty), tak patrně musí předvést nějaký výstup. Myslím, že vyrobí pár kusů, nabídnou za nelákavou cenu, prodávat se to nebude a zas vše utichne. A bude to sběratelská rarita.
Odpovědět