Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já to mám upravené podle sebe. Restrikce šla dolů první.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A co je tam, bazumek ve filtru?WHITE-CZ píše:Já to mám upravené podle sebe. Restrikce šla dolů první.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Snímač otáček ve variátoru a taková hadice na filtrboxu která omezovala přísun vzduchu. Všechno jsem to dal pryč a dal 92 trysku a poladil variátor.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pri zachovani obsahu valce nabizi 2t vetsi moznost zvysit vykon. Tryska,k te odladit mnozstvi vzduchu,coz je kumst,odstranit slepe strevo z vyfuku do sani,odpojit omezeni rychlosti,pohrat si opatrne s prepazkama ve vyfuku. No a dle chuti zmenit valecky a ev.kontrasku. Ale to uz neni motor. Zavodnici meni i cdi. Jo,motor jsem taky ladil,a uz ma skoro 20tkm. Jenze vse ostatni se rozpada...,holt narocny provoz,pady,sul...
Zitra bude velka prohlidka,zda jeste do jara vydrzi ci ne. Preci jen,nerad bych aby prasklo neco nosneho. Nedavno ulit central,uzrala ho liska. Plasty by me nezachranily,drzi,ty zbytky,jen skoro na lepenkach.
Zitra bude velka prohlidka,zda jeste do jara vydrzi ci ne. Preci jen,nerad bych aby prasklo neco nosneho. Nedavno ulit central,uzrala ho liska. Plasty by me nezachranily,drzi,ty zbytky,jen skoro na lepenkach.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ja 2T nechci, to už je zamnou. Už jen 4T nebo raději nic.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
4t ano,urcite,ale ne v 50.
Taky,pokud poridim jineho,tak 125-200 4t.
Honda kdysi delala 180 2t,skutr s divnym nazvem,forez....,docela brko,ale labuti pisen 2t. ... ,
Taky,pokud poridim jineho,tak 125-200 4t.
Honda kdysi delala 180 2t,skutr s divnym nazvem,forez....,docela brko,ale labuti pisen 2t. ... ,
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já neřeším jestli 50 nebo 500 po městě stejně nemůžu jet víc jak 50Kmh. Když chci jet mimo město mám od toho plechovku.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Mame odlisny zpusob. Ja do plechovky lezu jen v nutnosti. Uz me to neba,moc km na hrbu. Staci zeo musim v praci. A osobak je takovej vo nicom. Ale driv to bylo inac.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No 12hod v létě ve vnitř je +50. To bych raději jel těch 1000km autem
Zpět k moto, kde nakupujete díly? Já všechno na Ebay, zatím bez problému.
Zpět k moto, kde nakupujete díly? Já všechno na Ebay, zatím bez problému.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Minule ani soucasne motky nepotrebovaly nic duleziteho. Udrzbove veci v Bajkrkraunu,mam ho skoro za rohem,.
Skutr ma ve 20tkm 3svici,2vzd filtr,praci molitan,puvodni palivak,remem i valecky. Dle gps i nyni 75kmh. (ted ne,je neco spatne,poprve za 5 let. Jezdim na kole
Jo a dve svicky,do Suzuki,byly od Navstevnika
Skutr ma ve 20tkm 3svici,2vzd filtr,praci molitan,puvodni palivak,remem i valecky. Dle gps i nyni 75kmh. (ted ne,je neco spatne,poprve za 5 let. Jezdim na kole
Jo a dve svicky,do Suzuki,byly od Navstevnika
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já sem molitan měl ale špatně filtroval. Teď mam papír a super.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Nemrzi me, ze jsi prodal motorku. Ale ze jsi ji prodal s temi svicemi, to mi po chuti zrovna neni...PePe píše:Jo a dve svicky,do Suzuki,byly od Navstevnika
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak padlo tady toho dost. Pokud budu bydlet ve větším městě typu HK a pod,tak 125 ccm ve 4T je základ. Pokud to bude Praha a hodlám se přesunovat i po obchvatech,tak pod 200 ccm nemá smysl jít. 50 ccm ve 4T je podle mě blbost. Je to sice fajn,že to jede 50 km/h,ale za jak dlouho? Není nic lepšího být s malým sráčem za brzdu provozu. Já měl Piaggio 50 ve 2T a poladěný chodilo 90 km/h. Ve městě se žádný auto nechytalo. Bohužel ale mimo město je to slabý. Když sem ho ověsil nákupem,sám vážím přes 90 kg,přišel kopec,tak to prostě víc jak 50 nejelo a to byl průser. Proto sem ho taky prodal. Jinak ladit 4T je celkem blbost. Větší výkon se z toho stejně nevydoluje a stojí to jen prachy. Laděná koncovka je většinou jen o zvuku. Trochu pomůže jinej varec. Ty kyty na zvětšení objemu jsou sice fajn,ale teda proč hned nekoupit větší motor … To 2T je jiná káva. Sice záleží,co je to za motor (protože např nízkootáčkovej Peugeot nebude nikdy trhač asfaltu),ale ladák,sání,tryska,varec,válečky,kontrastka a tvrdší přužinky do spojky a je to úplně něco jinýho. Jenže to je pro někoho,koho to baví. Pro 90% stáda je tu 4T z auto kelly
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jaká brzda? Na semaforu než se auta rozjedou tak už jsem dávno v tahu. Brzda je ten co na tom neumí jezdit.