Zase všetcí spíte..?
Moderátor: Colommbo
Re: Zase všetcí spíte..?
Co za první rok,téměř vzápětí po převzetí vozu a přihlášení do registru.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Zase všetcí spíte..?
Není nad to si koupit nové auto, motorku, kalhoty, trenýrky, ponožky... Jo, staré housle nebo obrazy, to je jiná (ale to taky nekupuji ).
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Zase všetcí spíte..?
Šerifovo vlákno je zamčené, tož to dám zatím semka...
http://www.novinky.cz/auto/404328-nemec ... k-aut.html
Zloděj křičí "chyťte zloděje!"...?
http://www.novinky.cz/auto/404328-nemec ... k-aut.html
Zloděj křičí "chyťte zloděje!"...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Zase všetcí spíte..?
Niektorí náročnejší zákazníci túto volbu skutočne uprednostňujú, pred kúpou obnosených
Itall píše:Není nad to si koupit nové .. kalhoty, trenýrky, ponožky...
Re: Zase všetcí spíte..?
Od začátku jsem nesměle vyjadřoval názor, že VW v tom nemůže být sám (možná je sám jen v konkrétní "aplikaci"). Což se potvrzuje. Pak se tu objevil názor, že s emisemi "nějak" podvádějí všichni. Opět jsem si vzpomněl, jak jsem už jednou připomínal ten americký film, nevím název, o policii, která jede ve zločinu, zločinní policisté zatknou 2 muže (asi také policisty - už nevím) a jeden povídá tomu druhému: "musí tam být i poctiví" - což se nakonec potvrdilo, snad i dobro zvítězilo a snad i happyend - už si tu slátaninu nepamatuji, ale v těchto souvislostech mi ta věta často vytane na mysli. Já bych pořád chtěl věřit, že tam jsou i poctiví. Nebo už ne? Nebo už se to ani nedá? Co myslíte?Colommbo píše:Šerifovo vlákno je zamčené, tož to dám zatím semka...
http://www.novinky.cz/auto/404328-nemec ... k-aut.html
Zloděj křičí "chyťte zloděje!"...?
Re: Zase všetcí spíte..?
Jen jsou někteří rovnější. Když jsem postnul stejnou informaci o japoncích, spravedlivý admin to zamknul.
Re: Zase všetcí spíte..?
A úplně nejrovnější jsou si hlupáci s vymytým mozkem, kteří nechápou elementární souvislosti.Návštěvník píše:Jen jsou někteří rovnější.
Skutečně byla stejná?Návštěvník píše:Když jsem postnul stejnou informaci o japoncích...
Admin to zamknul naprosto oprávněně, poněvadž tvoje motivy byly zcela odlišné od Colommbových:Návštěvník píše:...spravedlivý admin to zamknul.
Colommbo píše:Zloděj křičí "chyťte zloděje!"...?
Re: Zase všetcí spíte..?
To je politováníhodné (nesledoval jsem tento vývoj), ale není to přímo odpověď na můj dotaz. Možná se to týkalo Mitsubishi? To jsem zaregistroval. To víš, to může druhého Návštěvníka maximálně rozčílit, což ostatně není problém, on se škňuří furt, až se divím. Vždyť se tu dá hezky povídat i o jiném (což se doufám děje) než o posraných podvodech s emisemi, když už ho to (nevim proč) rozčiluje.Návštěvník píše:Jen jsou někteří rovnější. Když jsem postnul stejnou informaci o japoncích, spravedlivý admin to zamknul.
Re: Zase všetcí spíte..?
Čumile přestaň vysírat nebo opravdu dostaneš "žrádlo pro opice".... Pokud opravdu nedokážeš rozlišit a odlišit napsané, tak to není náš, ale Tvůj problém....Návštěvník píše:Jen jsou někteří rovnější. Když jsem postnul stejnou informaci o japoncích, spravedlivý admin to zamknul.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zase všetcí spíte..?
Já rozlišuju napsané stejně dobře, jako ty rozlišuješ své soukmenovce od plebsu. Jen do toho, akorát bych rád věděl, proč Colombbův post je ok, zatímco já vysírám a vlákno bylo zamčené, když jsou oba prakticky o tom samém. Post můj: Japonská auta vypínají emisní systém a jsou v podezření. Post Colombbův: Italská auta vypínají emisní systém a jsou v podezření. Sice jak Návštěvník dovodil, hovnu rozumím a prd chápu, což může být pravda, ale to jeho zdůvodnění je mi stejně tak jaksi nedostatečné. Spíš mi to připadne, že se zuby nehty snaží udržet tezi o jediném zloduchovi s dvěma V ve znaku a kdokoliv se mu té bábovičky jen dotkne, dostane po držce od admina. Taky způsob neformální diskuse.
Re: Zase všetcí spíte..?
Tak aby ti to bylo jasnější:Návštěvník píše:...akorát bych rád věděl, proč Colombbův post je ok, zatímco já vysírám a vlákno bylo zamčené, když jsou oba prakticky o tom samém. Post můj: Japonská auta vypínají emisní systém a jsou v podezření. Post Colombbův: Italská auta vypínají emisní systém a jsou v podezření.
1. Nešlo o japonská auta obecně, ale o jeden typ japonského auta prodávaného v Koreji, a to v počtu max. 1000 ks. Obě tyto země uplatňují autocertifikaci, což zásadním způsobem mění úhel posuzování případu, zejména pak co do emisí CO2.
2. V Colommbově postu nešlo o italská auta obecně, ale o vozy značky Fiat. V článku se konkrétně píše, že "prý jsou auta výrazně podhodnocena co do spotřeby a emisí. Přesné výsledky neznáme, ale například se prý potvrdily informace o tom, že u fiatu se emisní systém vypíná po 22 minutách, protože test na emise netrvá déle než 20 minut". Sama dikce citovaného textu je přinejmenším zmatená, ne-li přímo záměrně překroucená, poněvadž není specifikováno, co se myslí pod oněmi "emisemi", když hned před tímto výrazem stojí slovo "spotřeba", a kromě toho výrok, že "emisní systém se vypíná", je už sám o sobě naprostým blábolem.
Ale hlavně, celý Colommbův post byl o tom, že "zloděj křičí, chyťte zloděje", poněvadž Němci údajně chtějí na základě pouhého a navíc blíže nespecifikovaného podezření (všimněte si např. toho, že v článku není ani jediné slovo o tom, zda se vůbec jedná o vozy s dieselovým motorem) plošně zakázat prodej všech vozů zn. Fiat, zatímco
3. jim ani trochu nevadí, že z těch přes 11 mil. špinavých koncernových dieselů jich přinejmenším valná většina získala homologaci pro podmínky provozu na evropských komunikacích, kde platí režim typové homologace, podvodem, tudíž jsou tyto vozy nezpůsobilé k provozu a měly by někde stát pěkně bokem (myšleno odstavené na soukromém pozemku, poněvadž nezpůsobilé vozidlo nemá nárok na RZ, tudíž ani nemůže zabírat místo na veřejném prostranství)!
Donedávna jsem se domníval, že nejlepším lékem na lidskou hloupost je vzdělávání, ale Čumil mne přesvědčil, že koncern ví nejlépe, jak na to: lidskou hloupost je naopak třeba důsledně udržovat a neustále přiživovat, jak zde ostatně prokazují opakovaně postované mediální bláboly, poněvadž jen naprosto hloupý zákazník je ten ideální zákazník.Návštěvník píše:...Sice jak Návštěvník dovodil, hovnu rozumím a prd chápu, což může být pravda, ale to jeho zdůvodnění je mi stejně tak jaksi nedostatečné. Spíš mi to připadne, že se zuby nehty snaží udržet tezi o jediném zloduchovi s dvěma V ve znaku a kdokoliv se mu té bábovičky jen dotkne, dostane po držce od admina. Taky způsob neformální diskuse.
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Zase všetcí spíte..?
Já děkuji.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Zase všetcí spíte..?
A já též. Čumil se tu prezentuje jako že se mu někdo ne dotkl bábovičky, ale že mu ji přímo rozšlapal. Chová se jako umíněné děcko....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zase všetcí spíte..?
Já tedy nevím pánové,ale jedno vlákno se zamkne,aby se v jiném omílalo to samé. Já tedy neumím posoudit,kdo komu má snahu rozkopat bábovičky,ale celé vedení Mitsubishi odstoupilo kvůli tisícovce vozů dodávaných do Koreje? Na oficiálních stránkách http://www.mitsubishi-motors.cz/modely/ ... veni.xhtml je stále uvedena úžasná spotřeba 5.0 l paliva,což ještě i před pár dny bylo krásně vyvedeno i na voze před salónem,kolem kterého jezdím.A dnes jedu a ejhle,na boku je nová hodnota spotřeby od 6.5 l.Nedělám si iluze o kvalitě článků obecně,ale pokud vím,tak ten německý ouřad vyšetřoval i třeba Opela,kde mě velmi pobavil výrok šéfa firmy.
Karl-Thomas Neumann, šéf automobilky Opel, vydal prohlášení, kde opakuje, že všechno jsou to jen výmysly a že ani v předchozím případě KBA nic neodhalilo. Prý Opel nebyl k takovým testům přizván a vyzývá kohokoli, aby byly testy provedeny veřejně i se zástupci firmy Opel.
A jen tak mimochodem,o tom Fiatu se psalo již před měsícem,kde bylo jasně uvedeno,že se jedná o dieselové motory.A na východě se píše mimo jiné i o Nissanu a Suzuki,tam to má také VW koupené?
A co PSA a jejich rozdílné dávkování močoviny při běžném režimu a testu.Ono to vypadá,jakože se nic neděje,protože samotné AdBlue nestojí ranec,ovšem pokud to není tak,že se musí v autě vyměnit celý zásobník a za x tisíc+práce.To už se pak jeví spotřeba té močoviny v poněkud jiném světle,že?
A pro pobavení v sále,za chvíli vyrážím do autorizáku,protože mám big problem s emisemi. Přitom v lednu nový olej a měněny všechny filtry(Purflux made in France),svíčky před pár dny při pokusu o výměnu OK a auto jede jak z praku,starty na drc,necuká atd.Takže se modlím,aby to bylo vadné teplotní čidlo za litr,protože jestli by to mělo být olejem a budu muset dát do motoru břečku,tak ať jdou všichni výrobci s jejich EURY do pr...e.
Karl-Thomas Neumann, šéf automobilky Opel, vydal prohlášení, kde opakuje, že všechno jsou to jen výmysly a že ani v předchozím případě KBA nic neodhalilo. Prý Opel nebyl k takovým testům přizván a vyzývá kohokoli, aby byly testy provedeny veřejně i se zástupci firmy Opel.
A jen tak mimochodem,o tom Fiatu se psalo již před měsícem,kde bylo jasně uvedeno,že se jedná o dieselové motory.A na východě se píše mimo jiné i o Nissanu a Suzuki,tam to má také VW koupené?
A co PSA a jejich rozdílné dávkování močoviny při běžném režimu a testu.Ono to vypadá,jakože se nic neděje,protože samotné AdBlue nestojí ranec,ovšem pokud to není tak,že se musí v autě vyměnit celý zásobník a za x tisíc+práce.To už se pak jeví spotřeba té močoviny v poněkud jiném světle,že?
A pro pobavení v sále,za chvíli vyrážím do autorizáku,protože mám big problem s emisemi. Přitom v lednu nový olej a měněny všechny filtry(Purflux made in France),svíčky před pár dny při pokusu o výměnu OK a auto jede jak z praku,starty na drc,necuká atd.Takže se modlím,aby to bylo vadné teplotní čidlo za litr,protože jestli by to mělo být olejem a budu muset dát do motoru břečku,tak ať jdou všichni výrobci s jejich EURY do pr...e.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW