Stačí s tím umět jezdit ... Vidíš snad v tv nebo v novinách každej den "tramvaj zabila x lidí ???"Itall píše:To je přece vražda.
Zase všetcí spíte..?
Moderátor: Colommbo
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1797
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Zase všetcí spíte..?
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Zase všetcí spíte..?
No jistě, já bych s tím jezdit mohl, skoro nebrzdím...Přesto jsem rád, že mám k dispozici brzdy, které brzdí. Párkrát se to už hodilo. A vo...vo tom to je... Takže, když mu tam někdo skočí, musí ho přejet. Že takových nejsou denně houfy, je mi jasné. Nebo srážky tramvají, že nedobrzdil...není divu. Nikdy jsem se o to nezajímal, ale jsem hluboce zklamán...teď jak někde uvidím tramvaj, utíkám pryč .Pitris JUNIOR píše:Stačí s tím umět jezdit ... Vidíš snad v tv nebo v novinách každej den "tramvaj zabila x lidí ???"Itall píše:To je přece vražda.
Re: Zase všetcí spíte..?
Tak tobě možná - drážnímu úřadu (a cestujícím) ne. Ale když se podíváš do Zákona o provozu na pozemních komunikacích, tak je tam na tramvaj docela dobře pamatováno a je záhodno jí jet z cesty a hlavně se s ní nepřetlačovat - ona ne a neuhne. A víš kolik řidičů zjistí že má levé zpětné zrcátko až v momentě kdy o něho přijde a šalina si ho dá ke svačině ? V Brně v průměru tak 4 denněItall píše:V takom připadku mi tento stroj spíše přijde nezpůsobilý k provozu na pozemních komunikacích.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zase všetcí spíte..?
U nas maji posledni leta nesmyslne a prehnane nastavene preference na vetsine krizovatek,dost je blokujou,ve spicce je to dost pruser. Proto jsou dost neoblibenou soucasti provozu,
Re: Zase všetcí spíte..?
U nás je s "absolutní" preferencí tramvaje těch křižovatek jen pár, ale třeba (brňáci určo znají) v Bystrci u kamenolomu je to jen a jen na zlost pro všechny ostatní. Jinak je v Brně už na hodně křižovatkách preference přes RIS pro všechny vozidla MHD. (Zjednodušeně) funguje "komunikace" mezi vozidly MHD a semafory a většinou buď zelená ještě "počká", nebo když je někdo zpožděnější, tak ho upřednostní, ale hlavní výhoda je v tom, že ten "semafor to vozidlo vidí a nepadne červená před šňupákem"....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zase všetcí spíte..?
Tak to nemá chybu,vlak brzdí hůř než travmaj.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Zase všetcí spíte..?
Není to logické? Vlak je těžší, neznám podrobnosti o brzdách vlaku, ale pokud vím, tak má brzdy působící pouze na kola, jestli něco dalšího nouzového nemám informaci. Takže může zablokovat kola, a pak mu nezbývá, než "sáňkovat", dokud nezastaví nebo nenarazí. Lehčí tramvaj má i nouzovou elektromagnetickou kolejovou brzdu, ta přece jen něco ubrzdí. Co jsem se dočtl, tak se i používá celkem často (denně se nouzově brzdí ). Asi se vychází i z toho, že s cestujícími to řidič stejně nemůže jen tak zamáznout, i kdyby měl výkonné brzdy. Rozhodování, kolik zabrzdit a kolik případně narazit, a to v desetinách vteřiny, bych nechtěl řešit.lengy60 píše:Tak to nemá chybu,vlak brzdí hůř než travmaj.
Re: Zase všetcí spíte..?
Tak vlak,který by jel smykem jsem po pravdě ještě neviděl povést se to může na samotné lokomotivě,ale určitě ne na vlaku,který má hmotnost 2500t a brzdí 1500 t. Vagón samotný může jet smykem pouze tehdy,pokud není povolená ruční brzda,nebo vůz neodbrzdí a je tažen smykem.Také se to může stát v případě,že není přestavovač přestaven do správné polohy,tedy když prázdný vůz brzdí jako by byl ložený.Jinak pokud Tě tohle téma zajímá,tak něco málo je zde:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Samo%C4%8D ... 3%A1_brzda
A pokud bys do toho chtěl zabřednout úplně,tak potom tady.
https://dspace.upce.cz/bitstream/10195/29630/1/text.pdf
http://cs.wikipedia.org/wiki/Samo%C4%8D ... 3%A1_brzda
A pokud bys do toho chtěl zabřednout úplně,tak potom tady.
https://dspace.upce.cz/bitstream/10195/29630/1/text.pdf
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Zase všetcí spíte..?
Proč hned vytahovat těžké vlaky, zůstaňme u přepravy osob. Vlakem se zablokovanými koly jsem i jel, když jsme přejeli chlapa. Pak se ukázalo, že ten opilec měl kliku, vlak ho jen odrazil a neměl ani moc vážná zranění. Adheze kol na kolejích je celkem nízká, činí to i porůznu problémy, proč by osobák nemohl zablokovat kola?
Re: Zase všetcí spíte..?
Prosím Tě a co to bylo za "vlak", Regionova nebo Orchestrion? Osobní vlak Elefant nebo mašina +3 klasy atd. do smyku nedostaneš ani omylem. A taky si zjisti kolik váží ta tramvaj a kolik ty první dva jmenované "vlaky".
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Zase všetcí spíte..?
Ale jo, byla to stodvaapadesátka, je také solidní srovnávat s tramvají právě tuhle bednu a ne tisícitunový vlak.
Pokud jsem našel na netu, M152 váží 20t a T3 16t. Do tramvaje se vleze asi víc lidí, tak plná může být i o něco těžší, než tenhle vlak? Ovšem tramvaj má dvojnásobek kol .
Pokud jsem našel na netu, M152 váží 20t a T3 16t. Do tramvaje se vleze asi víc lidí, tak plná může být i o něco těžší, než tenhle vlak? Ovšem tramvaj má dvojnásobek kol .
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Zase všetcí spíte..?
Nevím, asi jsem už moc starej, ale tahle doba a její "způsoby" mi nějak začínají unikat...
http://www.novinky.cz/koktejl/355030-ti ... rahou.html
http://www.novinky.cz/koktejl/355030-ti ... rahou.html
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Zase všetcí spíte..?
Nejseš sám - kdo to vůbec byl Holt když se chce slavit, důvod se vždycky najde....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zase všetcí spíte..?
Paul Walker-herec,hlavní představitel filmu Rychle a zběsile.Pitris píše:Nejseš sám - kdo to vůbec byl Holt když se chce slavit, důvod se vždycky najde....
http://cs.wikipedia.org/wiki/Paul_Walker
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Zase všetcí spíte..?
Dík, ale neznám. Mě "stačí" ti rychlí a zběsilí v normálním provozu. A zřejmě uměl líp hrát jak řídit
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF