Kdybych ji viděl naživo, asi bych musel zkonstatovat, že "to je skutečně nevídané/á (drzost)".lengy60 píše:No ano,ale to v Česku je v nevídaném stavu!
Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Naposledy upravil(a) Jerry3 dne pát úno 24, 2017 17:14, celkem upraveno 1 x.
Re: Jaké auto?
Ale vždyť je to fuk,Jezevcika stejně ta myšlenka již opustila.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
No aspon vim,kde zas lovit budouci vozidlo.
Moje corolla byla taky vlastne z CH.
Jenze to bude,za hoodne dlouho jestli osud,moje ci cizi nedbalost nerozhodne jinak.
Budu doufat,ze zde,napr.,vyobrazene vozy a jim podobne,budou jeste k mani.
Moje corolla byla taky vlastne z CH.
Jenze to bude,za hoodne dlouho jestli osud,moje ci cizi nedbalost nerozhodne jinak.
Budu doufat,ze zde,napr.,vyobrazene vozy a jim podobne,budou jeste k mani.
Re: Jaké auto?
Budou, ale v Africe. Tak raději neváhej.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
No možná bude ta Afrika tady.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Afrika?
Re: Jaké auto?
to Pedro: Asi návaznost na tohle....
....i když lengy to zřejmě myslel yinakoJezevcik píše:Na vrakovištích na řadu E10 už vůbec nic není a druhovýroba se smrskává na běžné provozní součástky. Na vině je Afrika, kam to všechno odešlo. To už vím moc let. Mnohokrát mě černoši přemlouvali, ať jim to prodám. Toto potvrzují i majitelé vrakovišť. Když jsem to tam teď nechával, tak tam shodou okolností přijeli dva černoši ve staré Carině a jak mě viděli, tak to ihned chtěli koupit, i v tomhle stavu! Prý by to splácali z více aut a šlo by to ihned na taxi. Údajně, čím starší Toyota, tím lépe. Už ani první VVT-i jim nevoní.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Do Stuttgartu se starším nafťákem už jen letos https://www.novinky.cz/auto/430400-mest ... selum.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Diskriminácia
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
Pánové, tak s výběrem nové ojetiny to nebude tak snadné. Pro mé potřeby je nejpraktičtější kombi nebo liftback, a to je průšvih, protože:
Toyota opustila kombi u Corolly E12 a než nastoupil Auris Touring, tak se vytvořila mezera, ve které není do 200 tis. Kč co koupit. Liftback zmizel bez náhrady a praktický hatchback má malý kufr. Sedan 06 - 13 se mi líbí, kufr má velký, ale špatně přístupný pro objemnější věci.
U Hondy Civic je to ještě horší, tam není ani ten sedan. Tourer přišel také pozdě, takže je zatím drahý.
Mazda 3 je na tom stejně.
Mitsubishi Lancer má sedan a trochu divný hatchback, který sice vypadá jako polokombi, ale s malým kufrem.
Nissan jsem úplné zavrhl, protože přestal dělat normální auta pro konzervativní klientelu, začal vyrábět blbosti typu Juke a dal se do holportu s Renaultem.
Pak tu máme vůz Kia Cee'd kombi, což se jeví jako velmi rozumná volba, kde je za slušné peníze relativně hodně muziky, takže by bylo po problémech, ale když si na sauto.cz čtu ty recenze, tak jsem zmaten. Někdo to vynáší do nebe a někdo posílá k čertu. Je to dost rozporuplné, a to mi na klidu nepřidává. U japonců v tomto ohledu panuje konstantní a předvídatelná spokojenost.
Strašně mne štve, že není z čeho vybírat. Japonci to s absencí kombi a liftbacků podělali a úplně zazdili několik let nabídku na trhu s ojetinami. Tak moc se chtěli přizpůsobit evropskému trhu, až mu přestali rozumět a dobrovolně se poškodili. Korejci to vzali za lepší konec, ale nevím, jestli je to už to pravé.
Toyota opustila kombi u Corolly E12 a než nastoupil Auris Touring, tak se vytvořila mezera, ve které není do 200 tis. Kč co koupit. Liftback zmizel bez náhrady a praktický hatchback má malý kufr. Sedan 06 - 13 se mi líbí, kufr má velký, ale špatně přístupný pro objemnější věci.
U Hondy Civic je to ještě horší, tam není ani ten sedan. Tourer přišel také pozdě, takže je zatím drahý.
Mazda 3 je na tom stejně.
Mitsubishi Lancer má sedan a trochu divný hatchback, který sice vypadá jako polokombi, ale s malým kufrem.
Nissan jsem úplné zavrhl, protože přestal dělat normální auta pro konzervativní klientelu, začal vyrábět blbosti typu Juke a dal se do holportu s Renaultem.
Pak tu máme vůz Kia Cee'd kombi, což se jeví jako velmi rozumná volba, kde je za slušné peníze relativně hodně muziky, takže by bylo po problémech, ale když si na sauto.cz čtu ty recenze, tak jsem zmaten. Někdo to vynáší do nebe a někdo posílá k čertu. Je to dost rozporuplné, a to mi na klidu nepřidává. U japonců v tomto ohledu panuje konstantní a předvídatelná spokojenost.
Strašně mne štve, že není z čeho vybírat. Japonci to s absencí kombi a liftbacků podělali a úplně zazdili několik let nabídku na trhu s ojetinami. Tak moc se chtěli přizpůsobit evropskému trhu, až mu přestali rozumět a dobrovolně se poškodili. Korejci to vzali za lepší konec, ale nevím, jestli je to už to pravé.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
...co Imprezu 2.0i,92kw. Neni to sice plnotucne kombi,ale lecos odveze. A hodne snese,jezdi po horach v lete zime. Mam kolem sebe dve,trochu se o ne staram a pred tim i 1,6i 66kw.
Re: Jaké auto?
Jezevcik presne tak. Japonci maju v urcitych modeloch a rocnikoch velku dieru preto kto hladal bud vtedy nove alebo teraz jazdene auto v podobnom style "musel" chtiac nechtic hladat u konkurencii Musel by si sa posunut do vyssej triedy alias Toyota Avensis,Mazda 6 (combi,liftback) prip. Honda Accord (len combi) alebo potom vyssie modely ako spominana Toyota Verso, Mazda 5 u Hondy az SUV CR-V.
Kdezto napr. taky VW ponuka/l co len cloveka napadlo (bavime sa o modeloch aut)
Kdezto napr. taky VW ponuka/l co len cloveka napadlo (bavime sa o modeloch aut)
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
Jerome, já vím, že ve střední třídě možnosti jsou, ale raději bych zůstal v nižší střední.
Petře, Subaru je dobrý tip, ale na mne dost exot se sportovním duchem. Mému konzervativnímu založení nejvíce vyhovuje nuda jménem Corolla.
Petře, Subaru je dobrý tip, ale na mne dost exot se sportovním duchem. Mému konzervativnímu založení nejvíce vyhovuje nuda jménem Corolla.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Teď je krásně vidět, jak nás v devadesátých letech Japonci vysloveně rozmazlovali. U řady Corolla E9 byl třídveřový hatchback, pětidveřový hatchback, liftback, sedan, kombi a speciál kombi Tercel 4 x 4. Kdyby aspoň zčásti zůstali u této linie, nesnažili se lézt Evropě do zadku (což se stejně moc nepodařilo), tak dnes slaví vyšší prodejní úspěchy a nemusí čelit odlivu tradičních zákazníků. Design je až okatě provokativní, což je zbytečné, protože to moc nezabírá. Ta tam je střídmost a solidnost. Tohle jim moc nevyšlo. Korejci jsou marketingově o dost prozíravější.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Ano vtedy sa dalo zohnat skoro vsetko. Mozno sa niektore modely nepredavali v zhyckanej europe tak aby sa oplatilo investovat do dalsej generacie toho daného modelu a jednoducho sa na to JPN vyprdli. Vid Honda Civic. Vo verzii combi ju urobili az ako 6 gen. vo Swindone (moj a Pitrisov model). Potom az ako 9gen. a teraz vraj uz zas nebude. A nastane situacia ze zhanam mensi jazdeny combik od Hondy a presne ako si pisal ta 6gen. je uz stara a 9gen. uz nad moj rozpocet
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30