lengy60 píše:Teď mě tak napadlo,neměl jsi původně nakročeno do Mazdy,tedy jestli si to dobře pamatuji?
Jo, dokonce jsem ji měl nějaký čas zarezervovanou a šel si ji koupit. Naneštěstí ten exemplář (dealerská předváděčka), o který šlo, řadil špatně (z hlediska nastavení mých kritérií), což byl ostatně jeden z důvodů, proč jsem ji nakonec nevzal.
lefort píše:...Technika pata-špička se používá kvůli lepší kontrole přesunu hmotnosti při podřazení, např. k zabránění blokování kol. Reagoval jsem na Jardův příspěvek o meziplynu bez brzdění...
Potřebuji pomoci brzdám zařazením jedničky před serpentýnou (ještě před tím, než vezmu za volant) v prudkém stoupání, abych ji tam měl už připravenou pro akceleraci při výjezdu z ní a nemusel to řešit v zatáčce. Přesun hmotnosti je mi u předokolky v této situaci, resp. poloze auta (stále hovořím o kopci, který se jede stylem 1-2-1-2-1...) k ničemu. Ale i kdyby, tu jedničku tam při zmíněné rychlosti nedostanu ani s meziplynem (pravda, silou jsem to nezkoušel, za poškození řadicího ústrojí daleko v zahraničí mi to nestojí).
lefort píše:...Technika pata-špička se používá kvůli lepší kontrole přesunu hmotnosti při podřazení, např. k zabránění blokování kol. Reagoval jsem na Jardův příspěvek o meziplynu bez brzdění...
Potřebuji pomoci brzdám zařazením jedničky před serpentýnou (ještě před tím, než vezmu za volant) v prudkém stoupání, abych ji tam měl už připravenou pro akceleraci při výjezdu z ní a nemusel to řešit v zatáčce. Přesun hmotnosti je mi u předokolky v této situaci, resp. poloze auta (stále hovořím o kopci, který se jede stylem 1-2-1-2-1...) k ničemu. Ale i kdyby, tu jedničku tam při zmíněné rychlosti nedostanu ani s meziplynem (pravda, silou jsem to nezkoušel, za poškození řadicího ústrojí daleko v zahraničí mi to nestojí).
Tak to bych u FoMoCo určitě reklamoval s odůvodněním,že s Mondeem nejde jezdit pořádně rallye nebo vrchy..
To už je fakt moooc..,se válím smíchy
Ty se válíš smíchy, já pro změnu pláču nad tím, že někdo dokáže jezdit autem, s nímž by mne ani nenapadlo "udělat si tu radost", která tobě připadá směšná.
P.S.: Na okruhu v Brně jsem byl zpočátku také předmětem posměšků, když jsem tam vyrazil s mým sedmimístným MPV - než jim sklaplo.
Vím, že je to nerozum, ale nahlodalo mne to. Tohle je můj po dlouhé roky nesplněný sen. Pokud na mé kombi nic nebylo, tak o liftbacku to bohužel platí dvojnásob. https://m.sauto.cz/detail?sort=0&c=1&st ... e=1&man=99
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40