Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Jo a krásně mají "rozkreslená" gufírka na ventily/-ech: pěkně v krabičce.
Re: Jaké auto?
Jinak si nemohu pomoct: prolezl jsem téměř všechna vystavená auta a u těch, kde se předpokládá, že se alespoň občas někdo poveze i vzadu, se mi snad nejhůře sedělo v nové Fabii: pořád ta zku.vená poloha skrčence! Zato v Rapidu posaz OK. Naopak nový Superb, tedy až na to zbytečné místo na délku vzadu, nic moc.
Re: Jaké auto?
Návštěvník a Colommbo: Chlapi díky,nicméně mi poslal ještě jeden obrázek,ke kterému napsal,že hydroštely mají starší motory,takže v tom mám chaos. Já vím prd,poslední rozebraný motor,který jsem viděl,byla Schade 120.
Co je ovšem pro zásadní,že jestli jsem se v té záplavě informací neztratil,tak se nemusí nic seřizovat,je tak?
Co je ovšem pro zásadní,že jestli jsem se v té záplavě informací neztratil,tak se nemusí nic seřizovat,je tak?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Já ti nevím,mně přijde,že jsme nějak rozmazlení. Pamatuji doby,kdy jsme jezdili v 5-ti lidech ve stopětce a byli spokojení. Já Nicméně,seděl jsi někdy vzadu v Leonovi II ?Mně dávali po jízdě,stačilo UL-PHA na rehabilitaci záda týden dohromady. A o Rapidu mi ani nemluv,protože máme v práci 2.Nejen,že to jsou chrochtadla ,ale když už chtěli udělat sklápění sedaček na páčku místo na růžici,tak si měli zajet na exkurzi do Francie,aby viděli jak se to dělá. Možná si já ani mí kolegové neumíme jenom seřídit sedačku ale ten sedák má v zadní části takový náběh,který přesně tlačí do místa mezi bederní páteří a kostrčí ,takže při delší jízdě je to boží utrpení a skučíme všichni. Kdyby to šlo,tak si snad před jízdou vyměním sedák z mého auta. Ale vzadu to asi bude OK jak píšeš,protože kluci vzadu chrní během chvíle jak nemluvňata. I když mám ten dojem,že po tom zátahu co mají za sebou by usnuli i na bedýnce od mandarinek.Návštěvník píše:Jinak si nemohu pomoct: prolezl jsem téměř všechna vystavená auta a u těch, kde se předpokládá, že se alespoň občas někdo poveze i vzadu, se mi snad nejhůře sedělo v nové Fabii: pořád ta zku.vená poloha skrčence! Zato v Rapidu posaz OK. Naopak nový Superb, tedy až na to zbytečné místo na délku vzadu, nic moc.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Já to rovněž pamatuji. Jenže tam se vzadu rozhodně sedělo lépe a bylo více místa.lengy60 píše:Pamatuji doby,kdy jsme jezdili v 5-ti lidech ve stopětce a byli spokojení.
Re: Jaké auto?
Tady jsou hrníčková zdvihátka, ve kterých ovšem mohou být "schované" hydroštely, resp. celé ty hrníčky jsou samy hydroštely. Tak to mají např. některé fiaťácké či koncernové motory. Jenže tady nemůže být seřizování zdvihu ventilů, jen časování.lengy60 píše:Návštěvník a Colommbo: Chlapi díky,nicméně mi poslal ještě jeden obrázek,ke kterému napsal,že hydroštely mají starší motory,takže v tom mám chaos.
Re: Jaké auto?
Ne, měli by si zajet do Itálie: tam už v 60. letech uměli páčku s přesným doseřízením sklonu růžicí! Tím se znovu a znovu vracím k tomu, co jsem zde opakovaně napsal: jestli někdy něco kolem aut dokázal vymyslet, tak to byli Italové.lengy60 píše:... když už chtěli udělat sklápění sedaček na páčku místo na růžici,tak si měli zajet na exkurzi do Francie,aby viděli jak se to dělá.
Re: Jaké auto?
Tak jsem se ještě kolegy zeptal co jsou zač ty položky 8 a14 a odpověděl mi,že v databázi je to popsáno jako "kulový čep vymezení vůle". Nicméně jsem zase pohledal a ano,skutečně to hydroštely má,byť to tedy je popsáno jako "hydraulické zdvihátko pro napouštěcí(vypouštěcí) ventil".Návštěvník píše:Tady jsou hrníčková zdvihátka, ve kterých ovšem mohou být "schované" hydroštely, resp. celé ty hrníčky jsou samy hydroštely. Tak to mají např. některé fiaťácké či koncernové motory. Jenže tady nemůže být seřizování zdvihu ventilů, jen časování.lengy60 píše:Návštěvník a Colommbo: Chlapi díky,nicméně mi poslal ještě jeden obrázek,ke kterému napsal,že hydroštely mají starší motory,takže v tom mám chaos.
Tak tedy klobouček pánové a já se jdu zapojit do pracovního procesu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Možná by k tomu měli pustit někoho, kdo alespoň trochu ví, o čem je vlastně řeč.lengy60 píše:... pro napouštěcí(vypouštěcí) ventil".
Re: Jaké auto?
Některý auta mají bederní opěrku (to je možná to co někoho tlačí) a ta by měla jít seřizovat, takže to možná bude rukama. Nevím jak u Rapida, u Octavie to tak je a třeba mě to vyhovuje právě na dlouhý trasy aby mě nebolely záda. Každej to má prostě jinak a myslím že je jedno jestli něco vymyslel Ital, Francouz, Cikán atd. Nikdo a nic není dokonalé, jinak toho taky dost pamatuju ale je 21. století tak místo dinosauřích řečí využívám to nové co mi vyhovuje.
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
V tomto případě "kulový čep vymezení vůle", "hydraulické zdvihátko pro napouštěcí(vypouštěcí) ventil" a "hydroštel" jedno jsou, tedy zařízení pro vymezování ventilové vůle. Dle mého názoru zde zaúřadoval "odborný" překlad(atel)...
"Hydraulické zdvihátko pro napouštěcí(vypouštěcí) ventil" je trošku nemotorný (spíš než na napouštěcí/vypouštěcí, jsme zvyklí na sací a výfukový) byť skutečnosti nejbližší termín, rozhodně lepší než "kulový čep vymezení vůle"...
"Hydraulické zdvihátko pro napouštěcí(vypouštěcí) ventil" je trošku nemotorný (spíš než na napouštěcí/vypouštěcí, jsme zvyklí na sací a výfukový) byť skutečnosti nejbližší termín, rozhodně lepší než "kulový čep vymezení vůle"...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Presto bych se primlouval, zvlaste v pripade nekterych znacek, ktere se jaksi zacyklily v one dinosauri ere, za alespon minimalni miru pokroku respektujiciho pozadavky soucasnosti anebo prinejmensim dostatecne zname pozadavky ergonomie.šulda píše:...Nikdo a nic není dokonalé, jinak toho taky dost pamatuju ale je 21. století tak místo dinosauřích řečí využívám to nové co mi vyhovuje.
Re: Jaké auto?
Já vím jak vypadá bederní opěrka ale píšu,že je to na sedáku a ne opěradle Prostě je na sedáku v zadní části schod,který tlačí jak prase.Shodli jsme se na tom všichni,co v tom jezdíme.šulda píše:Některý auta mají bederní opěrku (to je možná to co někoho tlačí) a ta by měla jít seřizovat, takže to možná bude rukama. Nevím jak u Rapida, u Octavie to tak je a třeba mě to vyhovuje právě na dlouhý trasy aby mě nebolely záda. Každej to má prostě jinak a myslím že je jedno jestli něco vymyslel Ital, Francouz, Cikán atd. Nikdo a nic není dokonalé, jinak toho taky dost pamatuju ale je 21. století tak místo dinosauřích řečí využívám to nové co mi vyhovuje.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
To je fakt. Apeninský poloostrov "zrodil" velké množství výborných nápadů a krásných i výkonných aut, leč talijáni - bo v létě nepracují a v zimě tančí si s kvalitou u běžné produkce moc hlavu nelámouNávštěvník píše:....jestli někdy něco kolem aut dokázal vymyslet, tak to byli Italové.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
lengy60 píše:Pamatuji doby,kdy jsme jezdili v 5-ti lidech ve stopětce a byli spokojení.
A 3 lidi se 6 nocí celkem dobře vyspali už i v eMBéčku / teda 2 dospělí a jeden sedmiletý klukNávštěvník píše:Já to rovněž pamatuji. Jenže tam se vzadu rozhodně sedělo lépe a bylo více místa.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF