Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9852
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Konkrétně 80's tímhle byly známé...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Tieto Audiny boli špička.... a ako to robili je jedno, skôr je otázka prečo to nerobili takto ostatné automobilky.... a dodnes hrdza nieje poriešená u mnohých áut....
Re: Jaké auto?
Audi je pokial viem premiova znacka koncernu tak mozno preto Ale 80 ma aj synovec a tiez nema problemy s hrdzou. Trapia ho vsak odpadavajuce listy dveri a vnutorny tapacir.NOVON píše:To by mě zajímalo,když už jste se bavili o tom zinkování,proč ani jedna ze čtyř Audi 80,které jsem měl nebyla ani po 24 letech orezlá,prohnilá apod...Že by nějaký náskok?Že by to bylo tím žárovým zinkováním už od roku 86,kdy už dávali v te době 10 let záruku na prorezivění??Nebo 2 mm ochranného vosku z výroby v dutinách uzavřených záslepkami??Anebo plastisolem nanášeným o teplotě 160 stupňů o tloušťce 3-4 mm na celém podvozku?
Co vy na to odborníci a odpůrci koncernu..
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
Já bych k tomu podotknul, že časem došlo ke konvergenci: prostě všichni vyrábějí tak nějak +-stejnými technologiemi, poněvadž všichni dnes šetří, kde se dá. Jinými slovy, nejde o to, že by to nešlo lépe, např. na úrovni již zmíněného audi, ale výrobce zajímá především to, zda se mu to vyplatí. No a znovu opakuji, že z hlediska reznutí na 100 procent platí metoda nejslabšího článku, tj. můžete mít ten nejlepší materiál, ale když máte někde neodvětranou a neoddrenovanou dutinu, kde se vám navíc hromadí bláto a posypový materiál...
Re: Jaké auto?
Tehdy se dělali auta ještě na výdrž. Tehdy ještě joNOVON píše:To by mě zajímalo,když už jste se bavili o tom zinkování,proč ani jedna ze čtyř Audi 80,které jsem měl nebyla ani po 24 letech orezlá,prohnilá apod....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Je fakt, že i japončíci se poevropšťují ale neviděl bych to zase tak černě. Jasně že jde o celek, aleNávštěvník píše:Já už jsem to vzdal a po 25 letech si poprvé pořídil nejaponské auto. Proč? Inu proto, že nechci japonský vůz vyrobený mimo Japonsko a nechci ani japonský originál, který se maximálně snaží napodobit evropské vozy....
zážehové motory mají velmi dobrou kvalitu; a teď i jejich nové turbodiesely pomáhají napravit mírně pošramocenou pověst "japonců" baštících naftu z dob kdy se tam montovali oturbené kousky evropské.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
A Junior si poprvé koupil japonské autoNávštěvník píše:jsem si....po 25 letech si poprvé pořídil nejaponské auto....
A přece jen ten Lexus IS 200 (2.0i, r.v. 2000, 114kW 6-ti válec, a v manuálu)
Možná mu ten motor budu ještě závidět a žádný plyn - pěkně v benzinu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
6ti válec ve dvoulitru, to se moc nevidí (teda až na pár vyjímek v podobě BMW 320i E30)
Ať nám junior nahodí nějaké videjko se zvoučkem toho 6ti hrnku
Ať nám junior nahodí nějaké videjko se zvoučkem toho 6ti hrnku
- Colommbo
- Příspěvky: 9852
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Pitris: Helemese...?!
Máchal: Myslím, že neuslyšíš nic...
Máchal: Myslím, že neuslyšíš nic...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1752
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Jaké auto?
Náhodou, zvuk od 4 tis. - 5.5 tis. je hodně krutej
A nějaký ty fotky a klidně i to video pořídím...
A nějaký ty fotky a klidně i to video pořídím...
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
- Colommbo
- Příspěvky: 9852
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Tam já se dostanu málokdy, není potřeba... A mně stačí nějaká fotka.Pitris JUNIOR píše:Náhodou, zvuk od 4 tis. - 5.5 tis. je hodně krutej
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Výkon i maximálku to má stejnou s Accordem, ale Honda chce víc točit Ale zvuk má mladej hezčí....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1752
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Jaké auto?
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Jaké auto?
Audi patrí pod koncern od 1998 a Audi 80 boli vyrábané tuším do 1996. Takže zrejme v tom bude tá životnost.NOVON píše:To by mě zajímalo,když už jste se bavili o tom zinkování,proč ani jedna ze čtyř Audi 80,které jsem měl nebyla ani po 24 letech orezlá,prohnilá apod...Že by nějaký náskok?Že by to bylo tím žárovým zinkováním už od roku 86,kdy už dávali v te době 10 let záruku na prorezivění??Nebo 2 mm ochranného vosku z výroby v dutinách uzavřených záslepkami??Anebo plastisolem nanášeným o teplotě 160 stupňů o tloušťce 3-4 mm na celém podvozku?
Co vy na to odborníci a odpůrci koncernu..
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta