Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No jestli neseženu tak za 3 roky jetou 1.6 tak asi budu jezdit na kole a MHD,protože do C4P motor 1.2 fakt ne. Potom je ještě varianta nechat si na dožití stávající stroj.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Zober tu 1.2 a mas o "zabavu" postarane
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Já svoje současný ponechám,pokud osud nebo já či jiný šoférský blb,nerozhodne jinak. Již jsem před lety jednoho starého origo japonce prodal a dnes již dávno vím,že chyba...
Musel bych v případě jiného vozu,zas lovit max do r. 00. A samozřejmě pouze zas v super stavu,i výběr značky by byl omezený...
Musel bych v případě jiného vozu,zas lovit max do r. 00. A samozřejmě pouze zas v super stavu,i výběr značky by byl omezený...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Taky tak jak pise Pedro Su na mna vyvijane tlaky na kupu TDi tak som pod tlakom slubil ze ked Honda zhnije pojdem do toho. Netusia vsak ze mam zase nachystane 2 spreje na ochranu dutin
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak jednu 1.2 Puretech máme v rodině(švagrová P-301) a vedle soused ji má taky.
Asi si budu muset koupit americké auto.
Nebo si možná koupím Cactuse,tam by ta 1.2 nemusela až tak vadit.
Asi si budu muset koupit americké auto.
Nebo si možná koupím Cactuse,tam by ta 1.2 nemusela až tak vadit.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A proč bys to měl kupovat? K čemu ti to bude dobré? K čemu to je vůbec někomu dobré?jerome píše:Taky tak jak pise Pedro Su na mna vyvijane tlaky na kupu TDi tak som pod tlakom slubil ze ked Honda zhnije pojdem do toho. Netusia vsak ze mam zase nachystane 2 spreje na ochranu dutin
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Protože to má opravdu velmi, velmi mnoho lidí, tož to přece nemůže být špatné...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nebude dlouho trvat a budou na naftu jezdit asi všichni,např.C5 už nemá v nabídce žádný benzínový motor.Colommbo píše:Protože to má opravdu velmi, velmi mnoho lidí, tož to přece nemůže být špatné...
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To si děláš srandu nebo ses spletl, Míro...? Je-li to pravda, tož to už je ale skutečně zhovadilost...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Koukni na citroen.cz a uvidíš sám,koukal jsen na to taky jak blázen.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Chodim pokecat chalanom do garaze a vsetci traja su za Skoda,VW. Vsetci tvrdia ze co sa tyka dostupnosti dielov a ich cien je nalepsie riesenie vlastnit auto tychto znaciek. Ja sa im to snazim vysvetlit ze pokial ja na japoncovi vymenim nejaku suciastku oni za ten cas vymenia 3x tu suciastku. Tak som im teraz slubil ze skusim TDi ale az ked mi zhnije Honda a poznamenal som ze potom im vlastne castejsimi navstevami ich garaze s TDi (ale uz nie na kavu) dokazem ze sa myliaskodovkar píše:A proč bys to měl kupovat? K čemu ti to bude dobré? K čemu to je vůbec někomu dobré?
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak jsem na ty stránky koukl ještě jednou,abych nebyl za pitomce a je to opravdu tak.Colommbo píše:To si děláš srandu nebo ses spletl, Míro...? Je-li to pravda, tož to už je ale skutečně zhovadilost...
Mám ale neblahé tušení,jestli to nemá nějakou souvislost s rozdělením na Citroen a DS,protože DS 4 má v nabídce i přeplňované 1.6 a to hned v několika verzích.
http://www.mycitroen.cz/Resources/Conte ... n__DS4.pdf
DS 5 pak 1(slovy jednu)benzínovou přeplňovanou 1.6 a největší výběr benzínových motorů má pak DS3.
Ovšem ty ceny jsou fantastické.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Dokonce se ani netřese?Návštěvník píše:V tom případě doporučuji něco s motorem Ford EcoBoost 1,0 v té výkonnější, tj. 125 k verzi: na malé auto bohatě stačí a jede moc příjemně.lengy60 píše:... kdyby byl ... o obsahu 0.5, ... už ho má doma.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Asi ne,ona se údajně netřese ani ten 1.2 Puretech od PSA,ale ve 100 tis. či spíše dříve prostě chcípne.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Takže přidám další zkušenost s koncernovoškodováckým nadautem. Dnes jsem chrochtávku vzal ke garáži a dostal z nejhoršího marasu (rychlejší by bylo to celé zapálit ). A když už jsem kolem toho běhal s vercajkem, tak jsem si řekl, že odpojím centrál dveří za spolujezdcem. Dveře různě zůstávaly polozamčené, otevřené, zavřené podle aktuální konstelace hvězd. Výplň šla dolů pěkně intuitivně. Pak jsem se snažil dostat dolů svorku drátů, které vedly k zámku. Po mnoha nekonečných minutách zkoumaní zrcadlem a naklápění šroubovákem jsem dospěl ke konečnému řešení. Podle hesla "co nejde silou, to půjde ještě větší silou" jsem to rval až jsem to konečně "povolil" i s kusem nějakého tišťáku. A hádejte co! Centrál už tam vůbec nefunguje Takže jeden problém vyřešen.
Posilněn tímto vítězstvím jsem odpojil tři svorky, které se vyskytují v oblasti zámku kufru, aby i tam přestal centrál fungovat. To se podařilo bez problémů. Takže už nebudou sjíždět všechna skla když zavřu kufr.
Jako šokujicí bombu na závěr jsem zkontroloval vzduchový filtr. Po otevření jsem tam našel skoro půlku lesa. Vložka byla vystlána jehličím, listím, prachem. Tak jsme to alespoň povysával a vložku vyprášil než seženu novou. Po projetí se mi zdá, že auto začalo brát mou pravou nohu na vědomí
Posilněn tímto vítězstvím jsem odpojil tři svorky, které se vyskytují v oblasti zámku kufru, aby i tam přestal centrál fungovat. To se podařilo bez problémů. Takže už nebudou sjíždět všechna skla když zavřu kufr.
Jako šokujicí bombu na závěr jsem zkontroloval vzduchový filtr. Po otevření jsem tam našel skoro půlku lesa. Vložka byla vystlána jehličím, listím, prachem. Tak jsme to alespoň povysával a vložku vyprášil než seženu novou. Po projetí se mi zdá, že auto začalo brát mou pravou nohu na vědomí