Nevím, kolik najedeš kilometrů, ale pokud bys měnil ještě do toho Chorvatska, tak bych na ten "jih" použil tu "padesátku", a při další výměně - třeba před zimou - vyzkoušel ten Valvoline MaxLife.Antonín Plhal píše:.....Teď mám olej doplněný a vzhledem k tomu, že k výměně došlo cca před 2000km a že před 1000km bylo měněno to těsnění pod ventilovým víkem a tady došlo právě k tomu doplnění - je olej v podstatě čistý. Pokud dojde k úbytku do léta, chci jet v srpnu do Chorvatska. Co bys mi v tom případě doporučil? Osobně bych raději zvolil Valvoline pro opotřebené motory, i když ten 10W50 bude v horku hustší. Ale někde jsem četl, že tím, že je hustší, je zase vyšší spotřeba paliva.....
A nebo - pokud to Chorvatsko "uděláš" ještě s tím olejem, co tam máš teď, tak, pokud chceš "něco" přidat do toho oleje, tak spíš, z toho, co uvádíš.....
.....tak "tu druhou lahvinku" - Valvoline Engine Stop Leak (ale v podstatě to udělá asi totéž, co ten MaxLife). Ale je fakt, že pokud je motor už opotřeben (co tak změřit tlaky), tak jakýkoliv jiný olej už moc nepomůže, a viděl bych to stejně, jako.....Antonín Plhal píše: .....Když už jsme u těch produktů Valvoline, co si myslíte o tomto:
http://www.auto-oleje.cz/auto-oleje/esh ... veho-oleje
ta první a druhá lahvinka.....
Anonymous píše:.....Zkusil bych ještě vyměnit gufera v hlavě, co těsní dříky ventilů a použil bych olej Mobil1 5W-50. Spotřeba oleje by měla klesnout, ale o kolik, to se dá těžko odhadnout, záleží v jakém stavu jsou válce, písty a kroužky. Kdyby ani toto moc nepomohlo, tak bych doléval ten nejlevnější olej 10W-40 a jezdil dokud by to šlo.