BP Visco 5000 5w-40
Moderátor: Colommbo
BP Visco 5000 5w-40
Menil jsem olej (motor nafta BMW M47 olej A3/B3) a pouzil vyse zmineny olej. Po vymene se mi zda, ze v motoru neco klepe, je mozne, aby ihned po vymene se takto zacal motor projevovat? A olej jsem kupoval na shopu HARK GROUP, a prislo mi baleni 5l, pritom vsude se toto BP nabizi pouze ve 4l baleni, tak aby to byl opravdu BP olej.
S tím e-shopem nemám zkušenosti, ale existuje už dost dlouho na to, aby "už nebyl", kdyby "fixloval". Co se týče samotného oleje BP Visco 5000, je to "normální" kvalitní olej - tím by to být nemělo, pokud plní specifikace a normy dané výrobcem motoru. A co filtr - je tam správný? A co tam bylo za olej dřív? A po kolika km (či jaké době) si měnil?
Filtr spravny, pred tim tam byl Mobil1 0w-40, menim tak po 6-8000km, vetsinou 2x do roka. Nemohlo se take stat, ze kdyz jsem nechal olej dlouho odkapat, ze to vyteklo z hydrostelu a ty pak jely chvili na sucho a mohly se tim tedy nejak nacnout? Protoze me jinak nenapada, jak by s tim mohla mit ta vymena oleje souvislost. A nebo to proste klepa takto normalne a me prijde, ze to jine (protoze tam je jiny olej). Musim to nechat poslechnout nekoho, kdo ty motory zna.
To je v pohodě - je fakt, že ten Mobil1 je asi trošku jinak (a možná líp / výkonněji aditivovaný), ale nevěřím, že by BP Visco byl špatný - tedy, pokud bylo v kanystru to, co tam mělo být.....Hunter píše:Filtr spravny, pred tim tam byl Mobil1 0w-40, menim tak po 6-8000km, vetsinou 2x do roka.......
To určitě ne.....spíš to může být tím, že olej 0w zaolejuje motor dříve, než 5w.Hunter píše:ze kdyz jsem nechal olej dlouho odkapat, ze to vyteklo z hydrostelu a ty pak jely chvili na sucho a mohly se tim tedy nejak nacnout?......
Takhle "od boku" těžko určit, pokud si to poslechne odborník, řekne Ti víc....Hunter píše:......Musim to nechat poslechnout nekoho, kdo ty motory zna.
Zdravim, nechcem zacinat novu temu preto sa spytam v tejto, dnes som isiel okolo miestnej autotechny kde som videl napis ze "vianocne zlavy" kedze mam pred vymenou oleja tak som tam zavital lebo som aj tak potreboval kupit novy olej...
V akcii mali BP visco 3000 10w-40 za 20 € a este k tomu grátis olejovy filter a medena podlozka pod vypustny srob.
Mám na Vas dve otazocky... olej ma normu VW 501 01/505 00 ACEA A3/B3/B4 API SL/CF a ako citam na obale je pekna reklama ze "Clean Guard" chcem sa spytat ci je to len reklamny tah ako u Castrolu s inteligentnymi molekulami alebo je naozaj ten olej nejako viac aditivovany? Ma s nim niekto skusenosti a je to kvalitny olej? Doteraz som pouzival Valvoline DuraBland 10w-40.
Druha otazocka.... ten olejovy filter co bol gratis... tak uz nemal presne na môj typ auta ale nasiel nejaky iny,ktory by mi mal zevraj pasovat pretoze priemer zavitu je taky isty len ten filter je dlhsi asi o 3cm, (kedze mi ho dal zadarmo k oleju a ubezpecoval ma ze bude pasovat tak som ho zobral) no chcem sa Vas spytat ci to nebude vadit to ze ten fiter je o tie 3cm dlhsi ide o znacku filtra COMLINE EOF004.
Auto: SEAT CORDOBA 1,4 i, 1997, 44kw, 185 000km
Ďakujem za odpoveď
V akcii mali BP visco 3000 10w-40 za 20 € a este k tomu grátis olejovy filter a medena podlozka pod vypustny srob.
Mám na Vas dve otazocky... olej ma normu VW 501 01/505 00 ACEA A3/B3/B4 API SL/CF a ako citam na obale je pekna reklama ze "Clean Guard" chcem sa spytat ci je to len reklamny tah ako u Castrolu s inteligentnymi molekulami alebo je naozaj ten olej nejako viac aditivovany? Ma s nim niekto skusenosti a je to kvalitny olej? Doteraz som pouzival Valvoline DuraBland 10w-40.
Druha otazocka.... ten olejovy filter co bol gratis... tak uz nemal presne na môj typ auta ale nasiel nejaky iny,ktory by mi mal zevraj pasovat pretoze priemer zavitu je taky isty len ten filter je dlhsi asi o 3cm, (kedze mi ho dal zadarmo k oleju a ubezpecoval ma ze bude pasovat tak som ho zobral) no chcem sa Vas spytat ci to nebude vadit to ze ten fiter je o tie 3cm dlhsi ide o znacku filtra COMLINE EOF004.
Auto: SEAT CORDOBA 1,4 i, 1997, 44kw, 185 000km
Ďakujem za odpoveď
Tohle představuje přímo fatální (pro motor) omyl! Olejový filtr se nevybírá podle toho, zda "bude pasovat", tj. podle vnějších rozměrů a závitu O jeho správné funkci totiž kromě poctivosti výroby a kvality použitých materiálů rozhoduje především přítomnost a nastavení ventilů uvnitř filtru, což je právě to, co určuje, zda se daný filtr hodí pro daný motor, nebo ne.pedroBoy píše:.... ten olejovy filter co bol gratis... tak uz nemal presne na môj typ auta ale nasiel nejaky iny,ktory by mi mal zevraj pasovat pretoze priemer zavitu je taky isty len ten filter je dlhsi asi o 3cm, (kedze mi ho dal zadarmo k oleju a ubezpecoval ma ze bude pasovat tak som ho zobral) no chcem sa Vas spytat ci to nebude vadit to ze ten fiter je o tie 3cm dlhsi
Ďakujem za rychlu odpoved, a chcel by som sa spytat ci to môze viest k poskodeniu motora pocas jedneho vymenneho intervalu alebo nie. Dakujemmodelář píše:Tohle představuje přímo fatální (pro motor) omyl! Olejový filtr se nevybírá podle toho, zda "bude pasovat", tj. podle vnějších rozměrů a závitu O jeho správné funkci totiž kromě poctivosti výroby a kvality použitých materiálů rozhoduje především přítomnost a nastavení ventilů uvnitř filtru, což je právě to, co určuje, zda se daný filtr hodí pro daný motor, nebo ne.pedroBoy píše:.... ten olejovy filter co bol gratis... tak uz nemal presne na môj typ auta ale nasiel nejaky iny,ktory by mi mal zevraj pasovat pretoze priemer zavitu je taky isty len ten filter je dlhsi asi o 3cm, (kedze mi ho dal zadarmo k oleju a ubezpecoval ma ze bude pasovat tak som ho zobral) no chcem sa Vas spytat ci to nebude vadit to ze ten fiter je o tie 3cm dlhsi
To Ti s určitostí nikdo neřekne: v lepším případě půjde olej třeba obtokem, tj. bez filtrování, v horším bude filtr představovat vážnou překážku v mazacím systému motoru s negativními dopady na tlak a množství oleje v mazaných místech, což ten motor bezprostředně ohrožuje. Ale také se nemusí dít vůbec nic. Prostě jako ruská ruleta - je to na Tobě.
Ďakujem za odpoved, skusim ho este ponuknut par kamaratom kt. maju auta kde tento olej. filter má ist, a ak by sa to nepodarilo tak si za 3eury kupim nejaky CHAMPION alebo podobne co mi tam bude pasovat.modelář píše:To Ti s určitostí nikdo neřekne: v lepším případě půjde olej třeba obtokem, tj. bez filtrování, v horším bude filtr představovat vážnou překážku v mazacím systému motoru s negativními dopady na tlak a množství oleje v mazaných místech, což ten motor bezprostředně ohrožuje. Ale také se nemusí dít vůbec nic. Prostě jako ruská ruleta - je to na Tobě.
A chcel by som sa este spytat na ten olej, ci s nim mate skusenosti pripadne ci je to porovnatelny olej s Valvoline DUraBland 10w-40 kt. som pouzival doteraz.
Dakujem
tak problem s filtrom vyrieseny... nedalo mi to a isiel som sa pozret ci mi vôbec bude pasovat do auta.. a dlzka nepasovla tak som isiel hned do tej predajne a predavac mi vymenil ten filter COMLINE za FIAAM hoci ten nebol pre tu "akciu" ale ze iny filter uz nema.. takze som celkom dobre obysiel podakoval mu a som rad ze tento novy filter uz je pre moje vozidlo....
A to ma trosku najprv znepokojovalo ze BP=CASTROL, no na jednu vymenu ho pouzijem a uvidim ako sa mi bude javit potom ci sa vratim napsat k VALVOLINE alebo ostanem pri BP....
Tak dakujem zatial za reakcie
A to ma trosku najprv znepokojovalo ze BP=CASTROL, no na jednu vymenu ho pouzijem a uvidim ako sa mi bude javit potom ci sa vratim napsat k VALVOLINE alebo ostanem pri BP....
Tak dakujem zatial za reakcie