Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Colommbo,když se na to teď podívám,tak to taky vypadá děsivě Každopádně svíce vytažená z motoru a zase po výměně vinutí zašroubováná zpět do válce a motor šlapal bez problému-tedy na to,že šlo o peugeot skútr ... u piaggia,gilery nebo aprilie by to bylo tristní
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Jenže tyhle se použít nedají, jsou moc studené.lengy60 píše:Teď jsem narazil na zajímavý e-shop,kde se dají zadat některé parametry a vypadlo na mě tohle.
http://eshop.dimid.cz/produkt/zapalovac ... -parametry
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
OK,já k nim jiné údaje ani nenašel,respektive se do toho nepletu.Jerry3 píše:Jenže tyhle se použít nedají, jsou moc studené.lengy60 píše:Teď jsem narazil na zajímavý e-shop,kde se dají zadat některé parametry a vypadlo na mě tohle.
http://eshop.dimid.cz/produkt/zapalovac ... -parametry
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
V zápalu boje na odkazované stránky ani jste nepostřehli , že v technických parametrech udávaných M12 asi nebude pravda.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
A proč? Vždyť jde přece o motocyklovou svíci.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Již vidím v růžových barvách,jak někdo protahuje závit M12, M14 klasickou místo 1.25
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
No jo,do Subaru,Toyoty....Jerry3 píše:A proč? Vždyť jde přece o motocyklovou svíci.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
http://www.citroeny.eu/elektrosoucasti- ... -5843.htmlHombre píše:Již vidím v růžových barvách,jak někdo protahuje závit M12, M14 klasickou místo 1.25
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Abych to tedy upřesnil
Závit svíčky má tento rozměr
M12x1.25 nebo M14x1.25. Když napíší jen M12 , M14 tak je rozměr považován v základním
rozméru a ten je M12x1.75 nebo M14x2 .
Závit svíčky má tento rozměr
M12x1.25 nebo M14x1.25. Když napíší jen M12 , M14 tak je rozměr považován v základním
rozméru a ten je M12x1.75 nebo M14x2 .
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Z čistě strojařského hlediska máš určitě pravdu, jenže v automotivu se uplatňuje řada výjimek a zaužívaných zvyků mimo tebou zmíněná obvyklá pravidla. Kolikrát mne napadlo - když "nesedělo" stoupání metrického závitu, že jde o schválnost výrobce dílu, a hle, ono opravdu: to kvůli tomu, abych např. namísto kovaného šroubu nemohl použít obyčejný.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
To máš pravdu, vše to začalo s výrobou jízdních kol.Udělat nějakou osku do náboje byl problém,očko neexistuje a stoupání šlo nastavit jen na soudruhu z 1.republily.přišla však doba CNC.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
No a nakonec přišla doba UL, kde je všechno záměrně mimo tabulky.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Např. motosvíčka k mému skútru se závitem o průměru 10 má stoupání 1. Jo a je tam šestihran 16!
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Chlapi zdravím,
mám dotaz, týkající se zapalovacích svíček na současnou Hondu HR-V (1.5 i-VTEC, model RU). V manuálu k autu jsem označení svíček neobjevil, takže netuším, jaké tam jsou z výroby. Poslednímu japončíkovi jsem Densa Iridium dopřál a bylo to na jedničku s hvězdičku. Pokud tam "iridia" nebudou, ač Honda je většinou dávala, rád bych tyto svíčky dopřál i tomuhle motoru. Čumím však už docela dlouho na net a zatím jsem se nedostal k informaci, co v tom motoru je a jaký by měl být ekvivalent od Densa IP. Nasměruje mne někdo? Díky.
mám dotaz, týkající se zapalovacích svíček na současnou Hondu HR-V (1.5 i-VTEC, model RU). V manuálu k autu jsem označení svíček neobjevil, takže netuším, jaké tam jsou z výroby. Poslednímu japončíkovi jsem Densa Iridium dopřál a bylo to na jedničku s hvězdičku. Pokud tam "iridia" nebudou, ač Honda je většinou dávala, rád bych tyto svíčky dopřál i tomuhle motoru. Čumím však už docela dlouho na net a zatím jsem se nedostal k informaci, co v tom motoru je a jaký by měl být ekvivalent od Densa IP. Nasměruje mne někdo? Díky.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Opakuji: výrobce zhusta montuje něco úplně jiného, než co zapsal do manuálu. Tedy existuje jediný spolehlivý způsob, jak to s určitostí zjistit: alespoň jednu svíčku vymontovat a opsat si její označení.Libor píše:...V manuálu k autu jsem označení svíček neobjevil, takže netuším, jaké tam jsou z výroby.