Millers Oils
Moderátor: Colommbo
- Millers Oils
- Příspěvky: 74
- Registrován: pon bře 02, 2009 13:22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Millers Oils
Ano to je klasický FULL SAPS (nebo HIGH SAPS) olej s výkonovou specifikací ACEA A3/B3-10, A3/B4-08 a SAPS nad 0,8%
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Millers Oils
Stejně mi přijde ten svět nějakej divnej - oleje se začínají vyrábět zkapalňováním plynů, uplatňuje se při jejich výrobě hentá (ó)nanotechnologie, jen abychom měli něco extra a převálcovali konkurenci - v honbě za spotřebou a emisemi se za nějaký čas možná i zapomene, že oleje mají mazat, čistit, chladit a dotěsňovat vůle...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Millers Oils
Což se naštěstí toho EE Nanodrive semi synthetic 10w40 netýká (a snad ještě dlouho týkat nebude)Colommbo píše:....v honbě za spotřebou a emisemi se za nějaký čas možná i zapomene, že oleje mají mazat, čistit, chladit a dotěsňovat vůle....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Jo přesně. V to taky doufám. Do mého auta uplně ideální. Možná koupím olej na 2 výměny..Pitris píše:Což se naštěstí toho EE Nanodrive semi synthetic 10w40 netýká (a snad ještě dlouho týkat nebude)Colommbo píše:....v honbě za spotřebou a emisemi se za nějaký čas možná i zapomene, že oleje mají mazat, čistit, chladit a dotěsňovat vůle....
Co ty jinak? Vypozoroval si ještě něco za tu dobu co ho máš v autě? Krom lehce snížené spotřeby a možná přidání 2 kobyl.
Re: Millers Oils
Já nevypozoroval ani tu sníženou spotřebu. Je nachlup stejná jako před první výměnou. Teď o víkendu mě čeká druhá, ale pokles spotřeby neočekávám.
Re: Millers Oils
Já srovnávat nemůžu, protože mám Accorda od února a kromě hned po koupi na 3tkm aplikované "proplachové" 5w40 Sunoco je tam Millers EE poprvé. Spotřeba se houpe kolem 7,5 l/100km (80% město) a motor si s 10w40 EE brouká pěkně kulatě - a rád ve vyšších točkách ale na zimu bude zas Sunoco 5w40.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
- možno je to inak a taký skvapalnený bridlicový plyn bude-je lacnejší ako ropa... čiže konkurenčná výhoda nebude v tom že niečo "extra" ale v tom že " za štvrtinu ceny "...Colommbo píše:Stejně mi přijde ten svět nějakej divnej - oleje se začínají vyrábět zkapalňováním plynů, uplatňuje se při jejich výrobě hentá (ó)nanotechnologie, jen abychom měli něco extra a převálcovali konkurenci - v honbě za spotřebou a emisemi se za nějaký čas možná i zapomene, že oleje mají mazat, čistit, chladit a dotěsňovat vůle...
Re: Millers Oils
No mě se právě nechce moc dávat do 19 let starýho auta 5w40. Když ted tam byl dáván 3-4 roky 10w40. A to ještě bůhví jak často měněn. V 5w40 bude víc synt složek atd. Nechci pak posrat motor. Když tam je ještě dost bordelu pod ventil víkem. Už těch zkrácených výměn se docela bojím. Vím že Olej 5w40 má za tepla skoro stejnou viskozitu jak 10w40. Rozdíl je za studena. A já toho v zimě moc nenajedu. Takže s 10w nemám starost. Není to trochu na škodu měnit co výměnu viskozitu oleje?Pitris píše:Já srovnávat nemůžu, protože mám Accorda od února a kromě hned po koupi na 3tkm aplikované "proplachové" 5w40 Sunoco je tam Millers EE poprvé. Spotřeba se houpe kolem 7,5 l/100km (80% město) a motor si s 10w40 EE brouká pěkně kulatě - a rád ve vyšších točkách ale na zimu bude zas Sunoco 5w40.
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Millers Oils
Jarek prostě přes léto jezdí desítku a na zimu dává pětku, dělá to tak celou dobu už i na předchozím Civicu (s ohledem na převládající režim jízd ) a předpokládám, že jsou oba (motor i řidič) spokojeni. Někdo tak, jiný onak...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Millers Oils
Motorové oleje s esterovým základom su vyrábané prevažne z rastlinných olejov,PAO naopak z uhlovodíkov ropného povodu. Výroba esterov je 2x drahšia ako hydrokrakovaného oleja. V sučastnosti je 90% olejov označených oko syntetické výrábané hydrokrakom. Výroba PAO je podstatne drahšia,no ani zdaleka sa neblíži k cene esteru. Esterové oleje sposobuju menšiu ekologicku zátaž,su biologicky lahko rozložitelné. Obsah esterov je skor výnimka ako pravidlo.Kubas píše:Byť to tu bylo i v nesmyslném opakování nakopírováno vícekrát, stejně někteří nepochopili…adosM píše:Kubas: To nejsou žádné plky jedna paní povídala a vymýšlení. Jezdil jsem 5-6 let Na yamaze R1 olej Motul 5100 10w40 s esterama a byl to supr olej. Jen mě to tak napadlo, že zapřemýšlím i nad jiným olejem. Nic víc. Moje auto je stařeček. Ale stejně jsem chtěl zkusit Millers, tak u toho Nano EE semi syntetic zůstanu a nebudu špekulovat. Je tam jistota kvality. Ne jak u jiných olejů castrol, shell, možná i motul se s tím setkal. Made in poland apod srágory a pajcovaní.
To adosM: „O tenhle, či tamten olej“ mi vůbec nešlo. Projeď si ty příspěvky ještě jednou a měl by si být v obraze.
Sám jsem Millers chtěl vyzkoušet a také zkoušel. Protože… už bych se zase opakoval.
V převodových olejích mě nadchnul. U motorových jsem zatím nenašel, co jsem hledal, ale to neznamená, že jsou špatné.
To co se mi nelíbí, je toto:Olej s esterama… Pokud se bavíme o syntetice, což je při hledání takto kvalitního oleje takřka samozřejmost, tak je tohle slovní spojení prostě naprostá hovadina.adosM píše: …jezdil jsem 5-6 let Na yamaze R1 olej Motul 5100 10w40 s esterama a byl to supr olej…
Copak někdo z nás chodí do krámu pro chleba a chce po prodavačce: „Prosím jeden CHLEBA Z MOUKY“??
Esterované uhlovodíky jsou prostě nedílnou součástí každého syntetického oleje a jde jen o to jaké a jak esterované ty polymery jsou.
…mimo jiné samozřejmě.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Millers Oils
Tady si to dovolím uvést na pravou míru a Tebe z omyluadosM píše:No mě se právě nechce moc dávat do 19 let starýho auta 5w40. Když ted tam byl dáván 3-4 roky 10w40. A to ještě bůhví jak často měněn. V 5w40 bude víc synt složek atd. Nechci pak posrat motor. Když tam je ještě dost bordelu pod ventil víkem. Už těch zkrácených výměn se docela bojím....
SAE není ukazatelem kvality oleje - jen Ti vymezuje použitelnost a stupeň ochrany motoru při té které teplotě a většinou nerozhoduje o podílu syntetické složky....
SAE by se právěže měla volit podle jízdních podmínek (zima / léto, krátké / dlouhé jízdy) a stylu....
Častější výměna oleje je pro motor - a nejen z hlediska vnitřní čistoty - to nejvhodnější řešení
Podstatným kritériem kvality oleje jsou normy (pro os. auta) API, ACEA a příp. firemní norma
Ale pokud toho v zimě moc nenajezdíš, tak 10w40 je dobře použitelná.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Nějak tak A jen doplním, že v motoolejích se oleje s esterovou složkou používají častěji jako u autoolejů, ale třeba právě Millers má (tri)esterové oleje automobilové....Brembo píše:Motorové oleje s esterovým základom su vyrábané prevažne z rastlinných olejov,PAO naopak z uhlovodíkov ropného povodu. Výroba esterov je 2x drahšia ako hydrokrakovaného oleja. V sučastnosti je 90% olejov označených oko syntetické výrábané hydrokrakom. Výroba PAO je podstatne drahšia,no ani zdaleka sa neblíži k cene esteru. Esterové oleje sposobuju menšiu ekologicku zátaž,su biologicky lahko rozložitelné. Obsah esterov je skor výnimka ako pravidlo.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Pitris píše:Tady si to dovolím uvést na pravou míru a Tebe z omyluadosM píše:No mě se právě nechce moc dávat do 19 let starýho auta 5w40. Když ted tam byl dáván 3-4 roky 10w40. A to ještě bůhví jak často měněn. V 5w40 bude víc synt složek atd. Nechci pak posrat motor. Když tam je ještě dost bordelu pod ventil víkem. Už těch zkrácených výměn se docela bojím....
SAE není ukazatelem kvality oleje - jen Ti vymezuje použitelnost a stupeň ochrany motoru při té které teplotě a většinou nerozhoduje o podílu syntetické složky....
SAE by se právěže měla volit podle jízdních podmínek (zima / léto, krátké / dlouhé jízdy) a stylu....
Častější výměna oleje je pro motor - a nejen z hlediska vnitřní čistoty - to nejvhodnější řešení
Podstatným kritériem kvality oleje jsou normy (pro os. auta) API, ACEA a příp. firemní norma
Ale pokud toho v zimě moc nenajezdíš, tak 10w40 je dobře použitelná.
Naposledy upravil(a) adosM dne pon říj 06, 2014 19:06, celkem upraveno 2 x.
Re: Millers Oils
Dík Nechme to tady "milerovi"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF