Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Millers Oils
Příspěvky: 74
Registrován: pon bře 02, 2009 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Millers Oils

Příspěvek od Millers Oils »

Ano to je klasický FULL SAPS (nebo HIGH SAPS) olej s výkonovou specifikací ACEA A3/B3-10, A3/B4-08 a SAPS nad 0,8%
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

Stejně mi přijde ten svět nějakej divnej - oleje se začínají vyrábět zkapalňováním plynů, uplatňuje se při jejich výrobě hentá (ó)nanotechnologie, jen abychom měli něco extra a převálcovali konkurenci - v honbě za spotřebou a emisemi se za nějaký čas možná i zapomene, že oleje mají mazat, čistit, chladit a dotěsňovat vůle... :(
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Colommbo píše:....v honbě za spotřebou a emisemi se za nějaký čas možná i zapomene, že oleje mají mazat, čistit, chladit a dotěsňovat vůle....
Což se naštěstí toho EE Nanodrive semi synthetic 10w40 netýká (a snad ještě dlouho týkat nebude) 8)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
adosM

Re: Millers Oils

Příspěvek od adosM »

Pitris píše:
Colommbo píše:....v honbě za spotřebou a emisemi se za nějaký čas možná i zapomene, že oleje mají mazat, čistit, chladit a dotěsňovat vůle....
Což se naštěstí toho EE Nanodrive semi synthetic 10w40 netýká (a snad ještě dlouho týkat nebude) 8)
Jo přesně. V to taky doufám. :D Do mého auta uplně ideální. Možná koupím olej na 2 výměny..
Co ty jinak? Vypozoroval si ještě něco za tu dobu co ho máš v autě? Krom lehce snížené spotřeby a možná přidání 2 kobyl.
Fahrer
Příspěvky: 432
Registrován: ned led 05, 2014 19:59

Re: Millers Oils

Příspěvek od Fahrer »

Já nevypozoroval ani tu sníženou spotřebu. Je nachlup stejná jako před první výměnou. Teď o víkendu mě čeká druhá, ale pokles spotřeby neočekávám.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Já srovnávat nemůžu, protože mám Accorda od února a kromě hned po koupi na 3tkm aplikované "proplachové" 5w40 Sunoco je tam Millers EE poprvé. Spotřeba se houpe kolem 7,5 l/100km (80% město) a motor si s 10w40 EE brouká pěkně kulatě - a rád ve vyšších točkách :twisted: ale na zimu bude zas Sunoco 5w40.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
miki

Re: Millers Oils

Příspěvek od miki »

Colommbo píše:Stejně mi přijde ten svět nějakej divnej - oleje se začínají vyrábět zkapalňováním plynů, uplatňuje se při jejich výrobě hentá (ó)nanotechnologie, jen abychom měli něco extra a převálcovali konkurenci - v honbě za spotřebou a emisemi se za nějaký čas možná i zapomene, že oleje mají mazat, čistit, chladit a dotěsňovat vůle... :(
- možno je to inak a taký skvapalnený bridlicový plyn bude-je lacnejší ako ropa... čiže konkurenčná výhoda nebude v tom že niečo "extra" ale v tom že " za štvrtinu ceny "...
adosM

Re: Millers Oils

Příspěvek od adosM »

Pitris píše:Já srovnávat nemůžu, protože mám Accorda od února a kromě hned po koupi na 3tkm aplikované "proplachové" 5w40 Sunoco je tam Millers EE poprvé. Spotřeba se houpe kolem 7,5 l/100km (80% město) a motor si s 10w40 EE brouká pěkně kulatě - a rád ve vyšších točkách :twisted: ale na zimu bude zas Sunoco 5w40.
No mě se právě nechce moc dávat do 19 let starýho auta 5w40. Když ted tam byl dáván 3-4 roky 10w40. A to ještě bůhví jak často měněn. V 5w40 bude víc synt složek atd. Nechci pak posrat motor. Když tam je ještě dost bordelu pod ventil víkem. Už těch zkrácených výměn se docela bojím. Vím že Olej 5w40 má za tepla skoro stejnou viskozitu jak 10w40. Rozdíl je za studena. A já toho v zimě moc nenajedu. Takže s 10w nemám starost. Není to trochu na škodu měnit co výměnu viskozitu oleje?
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

Jarek prostě přes léto jezdí desítku a na zimu dává pětku, dělá to tak celou dobu už i na předchozím Civicu (s ohledem na převládající režim jízd :P ) a předpokládám, že jsou oba (motor i řidič) spokojeni. Někdo tak, jiný onak... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Millers Oils

Příspěvek od Brembo »

Kubas píše:
adosM píše:Kubas: To nejsou žádné plky jedna paní povídala a vymýšlení. Jezdil jsem 5-6 let Na yamaze R1 olej Motul 5100 10w40 s esterama a byl to supr olej. Jen mě to tak napadlo, že zapřemýšlím i nad jiným olejem. Nic víc. Moje auto je stařeček. Ale stejně jsem chtěl zkusit Millers, tak u toho Nano EE semi syntetic zůstanu a nebudu špekulovat. Je tam jistota kvality. Ne jak u jiných olejů castrol, shell, možná i motul se s tím setkal. Made in poland apod srágory a pajcovaní.
Byť to tu bylo i v nesmyslném opakování nakopírováno vícekrát, stejně někteří nepochopili… :D :D

To adosM: „O tenhle, či tamten olej“ mi vůbec nešlo. Projeď si ty příspěvky ještě jednou a měl by si být v obraze.
Sám jsem Millers chtěl vyzkoušet a také zkoušel. Protože… už bych se zase opakoval.
V převodových olejích mě nadchnul. U motorových jsem zatím nenašel, co jsem hledal, ale to neznamená, že jsou špatné.

To co se mi nelíbí, je toto:
adosM píše: …jezdil jsem 5-6 let Na yamaze R1 olej Motul 5100 10w40 s esterama a byl to supr olej…
Olej s esterama… Pokud se bavíme o syntetice, což je při hledání takto kvalitního oleje takřka samozřejmost, tak je tohle slovní spojení prostě naprostá hovadina.
Copak někdo z nás chodí do krámu pro chleba a chce po prodavačce: „Prosím jeden CHLEBA Z MOUKY“??
Esterované uhlovodíky jsou prostě nedílnou součástí každého syntetického oleje a jde jen o to jaké a jak esterované ty polymery jsou.
…mimo jiné samozřejmě.
Motorové oleje s esterovým základom su vyrábané prevažne z rastlinných olejov,PAO naopak z uhlovodíkov ropného povodu. Výroba esterov je 2x drahšia ako hydrokrakovaného oleja. V sučastnosti je 90% olejov označených oko syntetické výrábané hydrokrakom. Výroba PAO je podstatne drahšia,no ani zdaleka sa neblíži k cene esteru. Esterové oleje sposobuju menšiu ekologicku zátaž,su biologicky lahko rozložitelné. Obsah esterov je skor výnimka ako pravidlo.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

adosM píše:No mě se právě nechce moc dávat do 19 let starýho auta 5w40. Když ted tam byl dáván 3-4 roky 10w40. A to ještě bůhví jak často měněn. V 5w40 bude víc synt složek atd. Nechci pak posrat motor. Když tam je ještě dost bordelu pod ventil víkem. Už těch zkrácených výměn se docela bojím....
Tady si to dovolím uvést na pravou míru a Tebe z omylu :shock:
SAE není ukazatelem kvality oleje - jen Ti vymezuje použitelnost a stupeň ochrany motoru při té které teplotě a většinou nerozhoduje o podílu syntetické složky....
SAE by se právěže měla volit podle jízdních podmínek (zima / léto, krátké / dlouhé jízdy) a stylu....
Častější výměna oleje je pro motor - a nejen z hlediska vnitřní čistoty - to nejvhodnější řešení :wink:
Podstatným kritériem kvality oleje jsou normy (pro os. auta) API, ACEA a příp. firemní norma :!:

Ale pokud toho v zimě moc nenajezdíš, tak 10w40 je dobře použitelná.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Brembo píše:Motorové oleje s esterovým základom su vyrábané prevažne z rastlinných olejov,PAO naopak z uhlovodíkov ropného povodu. Výroba esterov je 2x drahšia ako hydrokrakovaného oleja. V sučastnosti je 90% olejov označených oko syntetické výrábané hydrokrakom. Výroba PAO je podstatne drahšia,no ani zdaleka sa neblíži k cene esteru. Esterové oleje sposobuju menšiu ekologicku zátaž,su biologicky lahko rozložitelné. Obsah esterov je skor výnimka ako pravidlo.
Nějak tak :wink: A jen doplním, že v motoolejích se oleje s esterovou složkou používají častěji jako u autoolejů, ale třeba právě Millers má (tri)esterové oleje automobilové....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
adosM

Re: Millers Oils

Příspěvek od adosM »

Pitris píše:
adosM píše:No mě se právě nechce moc dávat do 19 let starýho auta 5w40. Když ted tam byl dáván 3-4 roky 10w40. A to ještě bůhví jak často měněn. V 5w40 bude víc synt složek atd. Nechci pak posrat motor. Když tam je ještě dost bordelu pod ventil víkem. Už těch zkrácených výměn se docela bojím....
Tady si to dovolím uvést na pravou míru a Tebe z omylu :shock:
SAE není ukazatelem kvality oleje - jen Ti vymezuje použitelnost a stupeň ochrany motoru při té které teplotě a většinou nerozhoduje o podílu syntetické složky....
SAE by se právěže měla volit podle jízdních podmínek (zima / léto, krátké / dlouhé jízdy) a stylu....
Častější výměna oleje je pro motor - a nejen z hlediska vnitřní čistoty - to nejvhodnější řešení :wink:
Podstatným kritériem kvality oleje jsou normy (pro os. auta) API, ACEA a příp. firemní norma :!:

Ale pokud toho v zimě moc nenajezdíš, tak 10w40 je dobře použitelná.
8)
Naposledy upravil(a) adosM dne pon říj 06, 2014 19:06, celkem upraveno 2 x.
adosM

Re: Millers Oils

Příspěvek od adosM »

Radši založím stručně nové téma, než to tady dlouze datlovat.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Dík :wink: Nechme to tady "milerovi" :D
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět