Millers Oils
Moderátor: Colommbo
Re: Millers Oils
Šuldo neposílej nás do hospody,tam jsi byl zván v jiném vlákné Ty a vymluvil jsi se na nedostatek času. Jinak se pak ozvi,za kolik jsi ten olej v AT pořídil,já tipuji,že tam zaplatíš víc než zde,ale třeba se pletu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Millers Oils
Tipuješ zbytečně, poněvadž v AT cenu nemá, jelikož tam neexistuje, stejně jako řada dalších značek, a to nejen v oboru olejů či věcí kolem aut.lengy60 píše:... za kolik jsi ten olej v AT pořídil,já tipuji,že tam zaplatíš víc než zde,ale třeba se pletu.
Jinak ceny olejů v AT jsou "odpuzující", aby náhodou nemotivovaly zákazníky měnit si olej vlastnoručně.
Re: Millers Oils
A vvvvo vo tttt tom tto je....lengy60 píše:....někteří výrobci přesunuli výrobu na východ.Následně propukly nářky,jak jsou modely nekvalitní atd.,teď se někteří výrobci začali vracet zpět do Evropy a zase je řev,že se modely zdražují....
A nemůžou za to ani výrobci a ani prodejci. Zákazník si diktuje cenu a výrobce se holt přizpůsobí....
Kdo chce, ať si kupuje levné náhražky, ale je dost lidí (a čím dál víc), kteří chtějí kvalitu, protože si umí dopředu spočítat že když teď dám víc, tak později víc ušetřím - laciné, dvakrát placené....
A pokud bych si měl vybrat třeba mezi Castrolem nebo Shellem 10w40 "made in něco" za 80,- za litr a mezi "milerem" EE 10w40 "made in UK" za 200,- za litr nebo Motulem 6100+ "made in France" za 160,- za litr, tak si vezmu Millers nebo Motul, protože ten motor mě to potom vrátí: Na výdrži i na výkonu.
Nechci aby to vyznělo jako že nejdražší = nejlepší, to ne. Ale platí že nejlevnější není nejlevnější a že výrobce je tlakem zákazníků nucen z důvodu co nejnižší ceny snižovat kvalitu a přesunout výrobu do levnějších destinací. A tak rozdíl mezi třeba Mobilem1 "západním" a Mobilem1 "východním" je
Ale jsou i výrobci kteří se nesníží k ústupkům. A tak třeba Millers oils, Yacco, Motorex nebo Redline bude dražší, ale bude KVALITNÍ. Český "malý" trh je nad vodou nedrží, ale přesto jsou schopni svoje výrobky nabízet i tam pro "pár nadšenců", kterým vyšší cena nevadí a kteří tu kvalitu dokáží ocenit.
Ono většina olejů (kromě možná těch nejlevnějších od "někud" a pokud se nebudeme bavit o olejích pančovaných) plní ty normy které uvádí, ale otázkou je jak Plní, nebo převyšuje A řečeno sportovní terminologií - proč hrát jen v obranném pásmu když můžu hrát na celém hřišti a útočit !
PS: a mimochodem - kromě NT a EE Millers nabízí i cenově dostupnější řadu XF nebo oleje TRIDENT.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Přestože jsem si od MO zatím nic nekoupil, jsem rád, že je tato značka na našem trhu zastoupena, poněvadž konkurence je v podmínkách tržního hospodářství jedinou pojistkou proti monopolizaci či přinejmenším "kartelizaci" trhu. Tohle samozřejmě platí obecně. A že na hodně drahé zboží buď finančně nedosáhnu anebo mne z nejrůznějších důvodů neláká? No a co? V každém případě je dobře, že i takové na trhu je!
Re: Millers Oils
Návštěvník píše:No, nechci ti brát iluze, ale možná ti alespoň ušetřím čas: marná to snaha!
Bohužel, už sem na to taky přišel. Času to moc nezabralo ale zjištění vcelku překvapujícíNávštěvník píše:Tipuješ zbytečně, poněvadž v AT cenu nemá, jelikož tam neexistuje, stejně jako řada dalších značek, a to nejen v oboru olejů či věcí kolem aut.
Re: Millers Oils
Proč překvapující? Máš snad pocit, že zrovna v AT průměrný zákazník ocení kvalitu? Nebo že by tam již neproběhla monopolizace trhu? A to už vůbec nezmiňuji skutečnost, že vyjetého oleje - kdyby sis ho náhodou chtěl měnit sám - se speciálně tam jako soukromá osoba nedokážeš legálně zbavit.
V AT se svého času vyplatilo (z oboru kolem aut) nakupovat vše kolem autohifi, pneu a disky a akumulátory. Dnes už prakticky nic, snad jen ty pneumatiky, poněvadž máš alespoň jistotu, že za +-stejnou cenu jako v ČR nedostaneš béčkové. Škoda, bývalo lépe, ale kde není konkurence...
V AT se svého času vyplatilo (z oboru kolem aut) nakupovat vše kolem autohifi, pneu a disky a akumulátory. Dnes už prakticky nic, snad jen ty pneumatiky, poněvadž máš alespoň jistotu, že za +-stejnou cenu jako v ČR nedostaneš béčkové. Škoda, bývalo lépe, ale kde není konkurence...
Re: Millers Oils
Millers CFS 5W-40 NT používame vo dvoch vozidlách v rodine a to už celkom slušné porcie km a zmena na nejaký iný neprichádza do úvahy
P.S a prípadné pohyby ceny v rozpätí +- nejaké eurá, či desiatky eur ma netrápia a sú mi u *** pokiaľ sa kvalita udrží.
P.S a prípadné pohyby ceny v rozpätí +- nejaké eurá, či desiatky eur ma netrápia a sú mi u *** pokiaľ sa kvalita udrží.
Re: Millers Oils
Ve zkratce, jestli chci v konkurenci prodávat tak musím to řešit třema způsoby. První je přesunout výrobu do aglomerace s nižšímy náklady na pracovní sílu. Ve druhém případě něco na oleji odrbat abych šel z cenou dolů a stejný vývar mě zůstal. Jelikož jsou tyto dva způsoby nejrychlejší a taky způsob, jak se nejrychleji napakovat tak jsou nejčastěji používaný. Záporem je pak po zjištění nekvality odliv zákazníků, jejichž důvěru pak těžkou cestou dostávají zpět, jestli vůbec.
Třetí způsob je běh na dlouhou trať, kdy si výrobce za kvalitu nechá zaplatit, ne přeplatit. To pak nějakou dobu se plácá bez větších zisků, ale pak najednou nastane zlom a odliv zákazníků, kteří skočily na výrobce typu 1 a 2 najednou mají zájem o tu kvalitu budu 3.
Třetí způsob je běh na dlouhou trať, kdy si výrobce za kvalitu nechá zaplatit, ne přeplatit. To pak nějakou dobu se plácá bez větších zisků, ale pak najednou nastane zlom a odliv zákazníků, kteří skočily na výrobce typu 1 a 2 najednou mají zájem o tu kvalitu budu 3.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Millers Oils
Ne každej se zajímá o vše. Bohužel po info od lidí co tam žijí už cca 23let ti musím dát za pravdu. Ty pneumatiky tam ale koupím pro tu jistotu Cena je + - stejná ale jelikož když měním eura tak jen občas a ve směru eura na koruny u bratrů z Vietnamu, takže nic nepřepočítávám.Návštěvník píše:Proč překvapující?
Re: Millers Oils
Nazdar hoši, skúste ma zorientovať v sortimente Millers oils, mám v tom guláš. Vo firme používame v autách bez DPF Total Quartz 9000 5W-40, do áut s DPF dávame Mobil 1 ESP 5W-30.
Aká je ich vhodná alternatíva od Millers?
Najprv by som to skúsil na svojom aute, je to starší Peugeot Partner 1.4 benzín, má ale len 56 tis. km. Tam dávam spomínaný Total. Dať tam od Millers XF long life 5W-40? Alebo EE long life nanodrive 5W-40? Pri nich ma straší tá C3. Aby som nedal síce dobrý olej, ale parametrami nakoniec horší ako ten Total.
Aká je ich vhodná alternatíva od Millers?
Najprv by som to skúsil na svojom aute, je to starší Peugeot Partner 1.4 benzín, má ale len 56 tis. km. Tam dávam spomínaný Total. Dať tam od Millers XF long life 5W-40? Alebo EE long life nanodrive 5W-40? Pri nich ma straší tá C3. Aby som nedal síce dobrý olej, ale parametrami nakoniec horší ako ten Total.
Re: Millers Oils
Pro obě varianty a buď v klidu - pokud budeš měnit při krátkých jízdách po 10-ti a při delších po 15-ti tkm http://www.millersoils.cz/ee-longlife-5w40?c=65 nebo http://www.millersoils.cz/trident-longlife-5w40 a ještě pro krátké jízdy by byla varianta http://www.millersoils.cz/ee-longlife-5w30?c=221 A C3-10 už nevadíBranoS píše:Nazdar hoši, skúste ma zorientovať v sortimente Millers oils, mám v tom guláš. Vo firme používame v autách bez DPF Total Quartz 9000 5W-40, do áut s DPF dávame Mobil 1 ESP 5W-30.
Aká je ich vhodná alternatíva od Millers?
http://www.oleje.cz/forum/millers-oils-t2795-140.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
OK, díky, skúsim ten prvý EE LL 5W-40, predsa len pri niektorých autách sa mení po 15 - 20 tis. km.
Re: Millers Oils
skusil niekto z Vás od nich prevodové oleje NANODRIVE ?
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Millers Oils
Moje řeč.Colommbo píše:Nechci se do toho moc montovat, ale souhlasím s vámi, chlapci... M-oleje nepoužívám, takže hodnotit je nemohu, nicméně obecně nemyslím, že by třeba v porovnání s oleji Mobil1 (jež jsou za zhruba polovic) byly takový (dvojnásobný) zázrak...
bylo
je
je