Millers Oils
Moderátor: Colommbo
Re: Millers Oils
Omlouvám se věřím že Mobil olej není úplná sračka jen věřím že existují i lepší oleje.
Jednak k tomu rozboru jsem slyšel (neříkám že to musí být 100% pravda) že oleje LongLife ztrácí mazací schopnost právě po 20 000km.
Jen sem se chtěl zeptat jestli se někdo nesetkal s karbonizací.Byl jsem rozhodlej pro olej od MO jen sem trochu znejistěl a říkám že se rači zkusím zeptat na zkušenosti.
Jednak k tomu rozboru jsem slyšel (neříkám že to musí být 100% pravda) že oleje LongLife ztrácí mazací schopnost právě po 20 000km.
Jen sem se chtěl zeptat jestli se někdo nesetkal s karbonizací.Byl jsem rozhodlej pro olej od MO jen sem trochu znejistěl a říkám že se rači zkusím zeptat na zkušenosti.
Re: Millers Oils
Ještě jednou - na oleji se podepisuje H L A V N Ě způsob provozu, čili 5 km do práce ráno a 5 km z práce opravdu z K A Ž D É H O oleje udělá nepoužitelnou hmotu po 10 000 km. Na druhou stranu LL olej může fungovat bez problémů 35 000 km - ovšem za jiného provozu - třeba za 3 měsíce.
Re: Millers Oils
To je pravda s tímto můžu jen souhlasit proto hledám kvalitní olej kterému by až tak moc snad nevadilo to když musím ject s autem 5km do práce ráno a 5km zpět odpoledne
Re: Millers Oils
Svými úvahami fakt dokážeš rozesmát. Vždyť ten tvůj motor potřebuje skoro 30 km, aby se dostal na provozní teplotu!
Re: Millers Oils
Jason29: Spise nez laborovanim s olejem bych si nechal zkontrolovat a vymenit srouby na salech ojnic..,at ti nevykoukne ojnice z bloku ven
Velky a casty problem u motoru BXE.
Velky a casty problem u motoru BXE.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Millers Oils
To je ten největší držák od VAGu?
Re: Millers Oils
Tak hledej olej s hodnotou TBN od 7mg KOH/gm.JasonB29 píše:To je pravda s tímto můžu jen souhlasit proto hledám kvalitní olej kterému by až tak moc snad nevadilo to když musím ject s autem 5km do práce ráno a 5km zpět odpoledne
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Jezdím do práce cca 7 km tam a zpět s benzínovou 1.2 a ani by mě nenapadlo nechat jakýkoliv olej v motoru déle než 7.000 k a to je motor ohřátý po pár stovkách metrů. LL olej má využití pouze u služebních aut s velkým nájezdem a dlouhými trasami,jako třeba naše služebáky,které jezdí na výměnu po 30 tkm 3 x ročně a průměrná trasa je cca 250 km.Naše legendární Fabča takto najela 425 tkm s prostým olejem Shell a do poslední chvíle šlapala jako hodinky. Z toho plyne,že pokud místo drahého Millerse použiješ běžný olej s patřičnou normou a na jaře a podzim ho obměníš,tak prokážeš motoru mnohem větší službu. Ovšem ještě větší službu bys motoru prokázal tím,kdybys ho prodal někomu,kdo ho opravdu využije a zbytečně ho netrápil poskakováním kolem komína.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Millers Oils
Pitrisi, omluva za OT, ale proč se jedním dalším dotazem na "nejlepší olej do tdi" za.írají dvě vlákna?
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Millers Oils
Vím, ale ze začátku to jaxi taxi patřilo do obou vláken (či to tak vypadalo). Ale snad už dořešeno. Aspoň tady....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Nevěřím ani tomu, že ten olej maže dobře i po 15 tis km...Po dálničních cestách. Nevím no. Zrovna firmy mají tolik peněz, vše si odečítají dph, a pak jezdí na olej 30 tis km. a auto má najeto za 5-6 let 250-300 tis km....A pryč s ním. No fůůj. Kamoš to ted před rokem koupil. A honosí se , že má 6 let staré auto. Jenom ale najeto 260 tis km a co bylo možná stočený ?
Re: Millers Oils
Tak u nás to bylo hlavně o tom,že bychom častěji měnili olej než jezdili,ona totiž najela těch 425 tkm za 4 roky. A buď ujištěn,že motor makal jak čert,jsou zde tací,co ho slyšeli. A jen malý dotaz,cože to za zázrak ten kámoš koupil,že by mocné TDI? Já jen,že máme jednoho el rápido 1.6 TDI,má najeto cca 360 tkm a minimálně polovinu života se potácí mezi životem a smrtí, druhého naštěstí jeden z kolegů usmrtil již před rokem.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Millers Oils
Ale tu slavnou diselgate. 2.0 tdi 103KW....
S tou firemni fabii to muzu teda asi potvrdit, moje Bmw taky jezdilo v Nemecku na longlife, a ma najeto 350 tis km a motor si seveli jak nic. Vzdy podle listku pod kapotou oleje aral, omw higtronic 0w40. Jednou mobil 0w40. Ale myslel jsem ze za to muze to, ze majitel ty oleje delal casteji nez jen jednou po 25 tis km..
S tou firemni fabii to muzu teda asi potvrdit, moje Bmw taky jezdilo v Nemecku na longlife, a ma najeto 350 tis km a motor si seveli jak nic. Vzdy podle listku pod kapotou oleje aral, omw higtronic 0w40. Jednou mobil 0w40. Ale myslel jsem ze za to muze to, ze majitel ty oleje delal casteji nez jen jednou po 25 tis km..
Re: Millers Oils
adosM: No hlavne ta xW-40 ten motor chranila lepe nez xW-30 co se bezne pouziva pro LL intervaly.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
- BigBang
- Příspěvky: 1863
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Millers Oils
Tak jsem včera dorazil z Blanska. Celou cestu OK, jen při stoupání z Velemína mi v kopci za Milešovem chvíli připadalo, jako kdyby to olej chvíli nedával. Bylo to za tři, plnej do 3800, pak čtyřka zase plnej a po nekolika sekundách bylo cítit, že poměrně skokově začal motor hůř táhnout. Tak jsem zvolnil a po pár kilometrech všechno zase OK (dneska taktéž). Těžko říct jestli to bylo olejem nebo se třeba „zahlásila“ váha vzduchu. MO XF 5w40
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40