aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvek od Colommbo »

NOVON: Mé dojmy jsou po celou dobu s VIFem zcela identické... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvek od lengy60 »

I Plha se hlásí a to dokonce tankuji u TankOno. :D Asi dobrý motor,či co. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvek od Colommbo »

Asi už taky hůř slyším, ale zrovna včera jsem si nějak náhodou uvědomil, že i při rychlosti kolem 110km/h (cca 2800ot/min) jde motor nějak nezvykle potichu... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvek od lengy60 »

To bude vynikajícím olejem a perfektním odhlučněním motorového prostoru. :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Návštěvník

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvek od Návštěvník »

zdar, pri vife som si všimol že ak preženiem odporučané dávkovanie teda dám 1:300 napr. auto celkom citeľne má nižší výkon, pri normálnom dávkovani 1:1000 to nepozorujem .. akoby vif pri predavkovani uberal benzinu oktány
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvek od Pitris »

A proč dáváš 1 : 300 když má být 1 : 1000 :?: Ne vždy platí že víc = líp....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvek od Colommbo »

Existuje toliko jeden historicky doložený případ pozitivního přínosu předávkování VIFem,
skodovkar píše:Při cestě na sraz (tam i zpět 450Km) jsem se rozhodl dolít již 2 roky starý VIF do nádrže HTPéčka.
Dávkování jsem odhadem asi trojnásobně překročil oproti doporučení.
Tento motor mívá problém jet do kopce (byť mírného) s otáčkami kolem 2200-2300RPM,
celý se rozvibruje a už se to nedá "vytáhnout" a je nutné podřadit.
Nestačil jsem se divit co to začalo dělat. Motor nejen zvládal i lehce strmější stoupání než předtím,
ale i při 2000RPM se pořád nerozvibroval a táhnul do kopce a po přidání plynu reagoval zvýšením RPM.
V podstatě mi to připadalo, jako by narostl krouťák a motor se uklidnil.
Navíc mi přišlo, že motor má větší a tvrdší zátah po přidání plynu.
Neměřil jsem to, ale troufám si tvrdit (z palivoměru), že to mělo i výrazně pozitivní vliv na spotřebu.
Za mě má opět VIF palec nahoru :wink:
jinak je navyšování koncentrace zbytečné, mnohem důležitější je dlouhodobost procesu. :idea:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvek od Návštěvník »

tak 1:1000 fakt stačí :D tieto prísady castrol tbe a vif mi pomohli auto cukalo pri nízkých otáčkach na podtočenej dvojke a aditiva ihneď pomohli .. frkol som pár krát zo 30ml do skoro prázdnej nádrže že čo to spraví a auto bolo lenivé takže dodržovať dávkovanie :wink:
Keldon
Příspěvky: 63
Registrován: pon kvě 01, 2006 13:25

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvek od Keldon »

Někde jsem tady v těchto vláknech ohledně VIFu četl, že benzínový VIF snižuje OČ o 0,5 jednotky. Při normálním předepsaném dávkování 1:1000 by se tedy nemělo vůbec nic nekalého odehrávat, jelikož na jaře minulého roku vykazovaly téměř všechny testované benzíny N95 hodnot plus mínus 96 oktanů. Pokud však někdo dávkování přežene, tak ať se nediví, že třeba nevědomky jezdí na N93. Jiná možnost je pak místo VIFu používat Millers Oils Petrol Power, který dle etikety naopak OČ zvyšuje o 2 body. Tento je však jednou tolik dražší.
.Honza

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvek od .Honza »

Pitris píše:
number.six píše:- jen dotaz, proc je u 125ml baleni v popisu udavana koncentrace cca 1:500, a u 500ml 1:1000? dikec
Pitris 10.12.14 píše:....učinil jsem dotaz "přímo do VIFU" - tak uvidíme, co (a jestli) odpoví....:shock:
Tak asi neuvidíme :( je to dva týdny a zatím se neozvali. A psal jsem e-mail, holuba jsem pěšky neposílal :mrgreen:
Dobrý den,

Vaše úvaha je naprosto správná. V balení 125 ml je aktivní složka naředěná rozpouštědlem a to z důvodů lepší manipulace. Obsah lépe vytéká z obalu a méně aditiva zůstává na vnitřní straně obalu. Je proto potřeba se řídit návodem na příslušném obalu. Případné předávkování skutečně není na závadu, ale není naprosto nutné. Navrhované dávkování je dostačující.

Máte-li další dotazy, laskavě mě kontaktujte.

S pozdravem

Ing. Miloslav Železný (Miloslav Železný (info@vif.cz))
-----------------------------
Text vzkazu: Dobrý den,

VIF Super Benzin Aditiv v balení 125 ml je určen k ošetření 40 - 60 litrů benzínu. Balení 500 ml má ale předepsáno dávkování 1 ml na 1 litr benzínu. Při použití balení 125 ml je tak přípravek 2 až 3x předávkován (což dle popisu není na závadu) nebo je v menším balení přípravek méně koncentrovaný ?

Předem děkuji za odpověď
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvek od Pitris »

Tak "holub ímejl" přece jen došel :P DĚKUJI za odpověď :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Návštěvník

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvek od Návštěvník »

Akorát si cestou musel nechat ušít nové botičky - na míru, takže to trvalo trochu déle. :lol:
.Honza

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvek od .Honza »

Používám totiž z 125 ml balení lahvičku. Přeliji vždy z 500 ml balení 31 ml VIF a mám připravenu další dávku pro tankování za 1000 Kč. Je s tím práce, ale zase ušetřím.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvek od Colommbo »

Durex píše:...prémiák beru tehdy,pokud zapomenu si vzít vif do 95-ky :wink:
A jaké jsou tvé dojmy z přidávání VIFu, Jene, úplně jsem na srazu zapomněl se tě zeptat...? :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvek od Durex »

Tak poznatků je dost. Třeba že když se vif trochu rozlije v kufru,tak je to síla :lol: Ale abych psal k motorovým vlastnostem,tak je vůně spálených plynů hodně podobná těm,co jsem teď cítil na 300 ZGH :lol: Zatím je asi brzo na vynášení nějakých soudů. Ale třeba chci porovnat onu čistící schopnost VIFu na sacích ventilech. Vím,jak vypadali před tím,než sem ho začal přidávat. Až najedu pár tisíc km,tak tam mrknu opět a uvidí se. Spotřebu teď nemohu hodnotit,protože buď jedem turistiku a nebo pilu,takže to lítá od 5,8 do 8 litrů u Busy a Báwko bere tak nějak stejně a to na ten Vif má najeto podstatně víc,než Busa. Zase je to jiná koncepce motoru,takže se prostě uvidí. Dejte mi čas :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět