Stránka 1 z 2

Aditivum VIF nebo Millers Power EcoMax??

Napsal: stř čer 15, 2011 10:48
od Michal7
Zdravim,
je tu nekdo kdo pouzival aditivum do benzinu jak VIF Super Benzin Aditiv tak i Millers Power EcoMax?? Zajimalo by me, ktere aditivum je lepsi - hlavne co se spotreby paliva tyce... ale i vykonu a tak celkove, s kterym to lip jezdi :)
Diky za nazory.

Napsal: stř čer 15, 2011 11:25
od skodovkar
Používám pouze VIF a jsem s ním spokojen. Spotřeba bude v obou případech záviset na stylu jízdy, nikoliv na aditivu.

Napsal: čtv čer 16, 2011 17:39
od Pitris
Já zase "milera" - tady je to popsáno: http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=968

Napsal: čtv čer 16, 2011 18:08
od kornel
len smelo do VIF-u :wink: osobna skusenost s tymto aditivom v motore 2.0TSI velmi pozitivna :)

Napsal: pon čer 20, 2011 9:04
od Pedro
Do japonce používám dlouhodobě Vifinu,v polovičnim poměru než je předepsáno. A proto již cca 2 roky netankuju u OMV,ale beru nejlevnější benzin co kde vidím,lukoil,ono,petra,JZD ...,a v poho. Zkrátka tam kde je výtoč a cena.
U citrona se vifina nedává a bere u stejných pump,a taky v poho. Za pár dní si s jednym autem vdechnu pěknejch pár tisíc km po jižní a západní Evropě,beru tam taky to nejlevnější co maj,nikdy mi totiž nepřišlo,že by moje nenáročné motory a s mojim stylem jízdy něco poznaly. Vif neVif,shell,JZD ... Ale třeba to prospívá systému,rez,čistota,voda...možná i vstřikovače,spal.prostory. Ale vzhledem k tomu,že tam nevidim a rozebírat to a porovnávat to nebudu

Napsal: úte čer 21, 2011 15:01
od Michal7
VIF se hrozne spatne aplikuje do nadrze - pouzival jsem ho, jak v predepsanem pomeru tak i 2x vic (1:500) a nejake velke zmeny jsem si nevsim, jedine ze to z vyfuku "vonelo" za VIFem kdyz jsem ho raz nalil asi 3x tolik jak jsem mel :-D ... Mozna vyskousim i toho millera, jestli se neco zmeni....
Spotřeba bude v obou případech záviset na stylu jízdy, nikoliv na aditivu.
Vyrobce uvadi znizeni spotreby paliva o 5-7 %.

Napsal: úte čer 21, 2011 15:05
od skodovkar
Aplikace ale není dána přípravekm spíše řešením hrdla nádrže, ne?
Já na to mám stříkačku s delší PVC hadičkou.

Napsal: stř čer 22, 2011 15:29
od Pedro
No a jak se Vám to projevuje,dlouhodobě ... snížení spotřeby hahahahahahaha

Napsal: stř čer 22, 2011 15:31
od Pedro
Škodovkáři,na konci léta musim do O,dáme chvílí řeč ? Mrknul bych na š 100.

Napsal: stř čer 22, 2011 15:51
od skodovkar
Dej vědět přes SZ, nevím jestli budu zrovna v OV. Jinak tě rád uvidím ;)

Napsal: stř čer 22, 2011 19:44
od Pitris
mastnák píše:No a jak se Vám to projevuje,dlouhodobě ... snížení spotřeby hahahahahahaha
Pitris píše:
Pitris píše:Tak po o něco více jak dvou tisících kilometrech asi "šla" spotřeba dolů :wink: Celoročně jsem dřív jezdil s průměrem 6,8l/100km, teď poslední dvě a půl nádrže to vychází na (až překvapivých - a počítal jsem to několikrát :P ) 6,4l na 100km :wink: Budu počítat dál.....
Takže další výsledek - spotřeba za celý loňský rok: napsal jsem dříve, že celoročně (za rok 2007, 2008 a 2009) spotřeba (+ - nějaká setina) asi 6,8l/100km, tak za rok 2010 s využitím již jednoho balení (na 500l) toho aditiva od Millera, a s využitím jednoho balení obdobného přípravku (na 250l) od fi. Wynn’s začátkem roku jsem se dopočítal výsledku 6,5l/100km. Budu počítat dál.....O "lepších" startech jsem už psal, a pocitově se motor (možná) "zklidnil"...... Chtěl bych to používat celý letošní rok, a myslím si, že bych se mohl dostat na nějakých 6,2 - 6,3l/100km za rok. Uvidím. Jezdím tak 80% kilometrů po městě, parkuji venku, v létě klima, v zimě pneu M+S, nijak extra "lehká noha" - občas ručička otáčkoměru u čísla 7.....

Napsal: stř čer 22, 2011 20:19
od Hunter
Pitris - ted nevim, co tedy pouzivas, zda Mill, nebo Wynn’s ?
Jinak ja zkousel ten Wynn’s + olej pro 2T norma TC + nafta Tesco Plus a spotreba suprova, oproti jinym naftam a pridavkum.

Napsal: čtv čer 23, 2011 9:56
od Pitris
Jednou byl Wynn’s, teď Miller.....

Napsal: sob čer 25, 2011 9:37
od Tirika
Do benzínu i nafty mám vyzkoušenýho Millera,VIF, Vynn's i Bishopa, nejvíc mi asi sedí VIF, ale do nafty jednoznačně Millera :wink:

Napsal: ned črc 17, 2011 18:53
od Pitris
Mav píše:Včera jsem byl na Moravě ( Šternberk, Olomouc, Kunovice, oběd jsem dal v Bučovicích. Bral jsem Vervu u Benziny v Hodějicích.
Odjezd 18.30 do praha Bělohorská přes jižní, a S. tunel. 246 Km, čas 120 minut, prům v. 123km/h.

Po hodině odjezd směr Krušné hory, 21,25hod, 133 km, příjezd 22.40, prům rychlost 106 km.

prům spotřeba 6l/ 100 km, 1,9 tdi 66 kw, ALH s T s naklápěcíma lopatkama, tedykorigovaných 73 Kw,

Aditivace . 1,5cm3 Wifu + 3 cm3 2tak synt. oleje, + 1cm3 acetonu + 0,5 cm3Enviroxu zde z tohoto obchodu na 1l nafty.

Do větších tahlých stoupání na D1 bez problémů 160. Bylo to moje první použití Enviroxu a jednoznačně pozitivní. V táhlém stoupání před Bochovem stosedmdesát, a nadupaný medák co mě předjížděl asi 200 koukal, co si octa dovoluje.
Byli jsme tam sami, normálně takto nejezdím a za normálního provozu jedu v klidu v koloně. Potřeboval jsem protáhnout kanály a vyčistit katalyzátor. Tem Envirox pocitově funguje, přidá určitě 3 - 5% na výkonu.
Těším se, až vypotřebuju celou flašku na 4000l paliva, pak se podívám endoskopem do válců, jestli i Dekarbonizuje.

Ve vesnicích a městech zásadně dle vyhlášky!!!!
Rychle Jen ve volné přírodě. Žárovky Osram Night briker plus, s normálníma se takto jet nedá, oči 0/0 dioptrií.

Vzkaz pro Moraváky až budete nadávat, že máte špatné silnice.

Líbejte nohy Tošenovskému, kolik miliard dokázal ze státního přelít k Vám na Moravu. Tady za 20 let nepostavili z Varů na Prahu Ani kilometr!!!!! Na západě je to samý neschopný politický impotent.
Zajímal by mě Váš názor na tah Vary - Praha, zvláště první polovina cesty z varů, takovou silničku máte běžně mezi vesnicema :(

Bartoškovi a Klausovi bych Vary zakázal do doby, než Praha uvolní peníze na pořádnou dálnici, jakou máte do Ostravy!!!! Já bych jim dal festival:)

A kde je dálnice Vary - Liberec, o té raději nikdo nemluví, jako by se tímto směrem nikdo nepohyboval!!!!!