Stránka 63 z 325

Re: Ostatní

Napsal: stř úno 21, 2018 17:56
od NOVON
jerry3: No asi nepochopil..Proc tedy o tom debatuješ a v čem nemám pravdu?
Pokud jde o nejake plivání na koncern VAG,tak na to opravdu nemám poslední dobou náladu..resp. je mi to jedno.

Re: Ostatní

Napsal: stř úno 21, 2018 18:11
od Jerry3
Večer ti to sem napíšu, teď nemohu. A na koncern si já vždy rád plivnu, pokud mi k tomu zavdá důvod (nikdy neplivu jen tak, zbůhdarma či pro potěšení). A to se dnes opět stalo.

Re: Ostatní

Napsal: čtv úno 22, 2018 0:39
od Jerry3
Původně jsem se chtěl rozepsat šířeji, ale už na to teď nějak nemám sílu.

Tak tedy, když jsem byl před nedávnem s autem v servisu, poměrně složitě jsem se dopídil toho, že rozvoďák je časově přetažený o více jak čtyři roky. Proto jsem s ním odmítl jet na dlouhou služebku. Bylo mi nabídnuto mladší auto s méně jak polovičním nájezdem. Budiž, i to má již přetaženou časovou lhůtu výměny rozvodů, ale aspoň má prd najeto. Projel jsem ho a zkonstatoval, že dvouhmoťák je před smrtí, tudíž ani s ním na tu služebku jet nehodlám. Na to jsem byl nařčen z toho, že si stále něco vymýšlím, neboť prý žádný benzínový motor od koncernu přece dvouhmoťák nemá. A že mám dokázat, že tam skutečně je, neboť ten, kdo mne nařkl, v přehledu škodováckých ND žádný dvouhmoťák vyjma TDI-ček nenašel. Učinil jsem vlastní internetový pokus a napoprvé dopadl stejně.

No a teď jsme u toho, v čem se mýlíš: na webu škodováckých ND skutečně nenajdeš žádnou zmínku o tom, že by některé benzínové motory měly dvouhmotu, přestože ji prokazatelně mají. Přitom v případě TDI-ček se za to výrobce nijak nestydí a dvouhmotu "přiznává". Jenže přesvědčit koncerňáka o tom, že i benzínové motory už dávno zhusta dvouhmotu používají, je téměř nemožné.

Toť v kostce důvody, pro které jsem zde téma (ne)dvouhmoty, přesněji rádoby nelogického, ale jinak nepochybně vysoce účelového užívání dvojí terminologie VAG-em, zavedl.

Re: Ostatní

Napsal: čtv úno 22, 2018 7:20
od tonny
Jardo, nechtěl bych být Tvým šéfem. :P Kdybych ale musel, tak bych Tě spíš zneužíval. :wink:

Re: Ostatní

Napsal: čtv úno 22, 2018 8:23
od Jerry3
Je vidět, že naprosto přesně víš, o čem to je! :wink: :lol:

Re: Ostatní

Napsal: čtv úno 22, 2018 13:09
od NOVON
Jerry3: Tak ja prece vim,ze se u koncernu dava dvouhmota i do benzínu.Proč si nenainstalovat "kurvít.o",že jo..
Co delá ten "dvouhmoťák před smrtí".

Re: Ostatní

Napsal: čtv úno 22, 2018 16:09
od Jerry3
NOVON píše:Jerry3: Tak ja prece vim,ze se u koncernu dava dvouhmota i do benzínu.
Že to ty víš, to já přeci ani v nejmenším nezpochybňuji. Jen kritizuji to, proč VAG nenazývá věci pravými jmény.

Ovšem tohle tvoje vyjádření
NOVON píše:Proč si nenainstalovat "kurvít.o",že jo..
to do značné míry vysvětluje: zatímco koncerňáci považují dvouhmotu za kurvítko (proč si nenechat úplně vytřást duši z těla, když to je bez toho kurvítka snazší, že?), tak já považuji dvouhmotový setrvačník za zásadní přínos uživatelské vlídnosti ovládání spojky, zejména pak ve spojení s motorem o vysokém točivém momentu v nízkých otáčkách.
NOVON píše:Co delá ten "dvouhmoťák před smrtí".
Prokluz spojky se nedá plynule nadávkovat, jednou ve stejné poloze v rámci dráhy spojkového pedálu sepne hned napevno, jindy vůbec, povětšinou však trhaně, s přenosem vibrací do celé kastle; při prudším rozjíždění nebo proti kopci v tom někdy zarachotí, jako kdyby se už projevovaly obrovské vůle v soukolí převodovky; občas tam jdou i za jízdy hůře řadit nižší kvalty.

Re: Ostatní

Napsal: čtv úno 22, 2018 18:16
od bjukemen
mne sa povacsinou prejavovala dvojhmota tak ze cinkala na volnobeh a pri plnom plyne z nizsich otaciek triaslo celym autom,ale to uz bola dvojhmota uplne po smrti, ked sa to zhodilo mala velke vole do vsetkych smerov

Re: Ostatní

Napsal: čtv úno 22, 2018 18:44
od Pitris
A je to jen kurvítko, nebo to tam i na něco je :?: :twisted:

Re: Ostatní

Napsal: čtv úno 22, 2018 18:55
od Jerry3
Jerry3 píše:já považuji dvouhmotový setrvačník za zásadní přínos uživatelské vlídnosti ovládání spojky, zejména pak ve spojení s motorem o vysokém točivém momentu v nízkých otáčkách.
Při jízdě různými vozy téměř vždy s jistotou poznám, zda tam dvouhmoťák je či není. A dokonce bych auto s motorem bez dvouhmoťáku, tedy s výjimkou nějakého přemotorovaného sporťáku (o automatické převodovce s HDM teď samozřejmě nehovořím), ani nechtěl.

Re: Ostatní

Napsal: čtv úno 22, 2018 19:12
od Libor
NOVON:
Chlape dvoumotnostní setrvačník už je i nových modelech Hond a vydrží. A ten komfort ;-)

Re: Ostatní

Napsal: pát úno 23, 2018 11:45
od NOVON
jerry3,Libor: Ale dyť já vím,že je to o komfortu jizdy,je to znát.Mel jsem oktavku v naftě bez dvojhmoty a ted mam oktu s dvojhmotou.Rozdíl je celkem zasadni při rozjezdu a v nižších otáčkách.Oproti tomu dva stejne benzíny s a bez dvojhmoty jsem nemel možnost porovnat.
Nic proti dvojhmotovým setrvákům nemám,ale ať je delají tak,aby vydržely.I když z vetší části je to o stylu jizdy.

Re: Ostatní

Napsal: pát úno 23, 2018 12:19
od Durex
Tak je to o lidech. Mě vydržel 300 000 km. To mě nepřijde málo. Někomu vydrží 1/3. Ale je to skutečně vada odfláknuté konstrukce a nebo šetření výrobce?

Re: Ostatní

Napsal: pát úno 23, 2018 12:25
od Colommbo
NOVON píše:...I když z vetší části je to o stylu jizdy.
Durex píše:Tak je to o lidech...
Je to tak, oboje spolu velmi úzce souvisí a sám osobně bych řekl, že tyto okolnosti mají na správnou funkci dvouhmoty a její přetrvávání vliv úplně největší.

Re: Ostatní

Napsal: pát úno 23, 2018 14:20
od bjukemen
som presvedceny o tom ze vydrz dvojhmoty je nastavena vyrobcom, neraz som videl konstrukciu rozlisovanej dvojhmoty a boli rezervy na zlepsienie, napr osadenim lepsieho loziska, resp pruzin s inou charakteristikou, ona dvojhmota zvlast trpi u cipovanych diesloch