Stránka 2 z 27
Napsal: ned črc 03, 2011 12:03
od Návštěvník
Já bych do dutin nikdy vosk nedával.Kamarád nechal vystříkat dutiny BODYM 900 a když mu v zimě auto nabouralo dveře,klempíř sundal dolů tapec ze dveří a vosk byl pěkně suchý a popraskaný.Navíc se vosk vůbec nedostane do spojů,kde to právě vždy nejvíce rezaví.Sám klempíř řekl,že vosk je k ničemu.Nejlepší je konkor 101 + Resistin ML nebo konkor 101 + vazelína A00.Jedinné přípravky,které zatečou do nejmenších škvír a zůstávají stále mastné!!
Napsal: ned črc 03, 2011 13:10
od modelář
To jsou ovšem naprosto neuvěřitelné bludy! Dutinové vosky vykazují mimořádnou vzlínavost, některé jsou dokonce aplikovatelné za mokra, tj. dokáží z kapilárních spár vytlačit vodu tím, že ji nahradí samy sebou. Tohle nedokáže žádný olej! A že na povrchu ztuhnou, to je úplně normální, dokonce žádoucí, přičemž nevadí ani "povrchové praskliny", třebaže by k nim by v případě technologicky správné aplikace nemělo docházet. Naopak různé konzervační oleje a vazelíny se hodí na povrchy, kde se s nimi počítá, nikoliv tam, kde technolog jejich aplikaci nepředpokládal, neboť poškozují standardní povrchovou úpravu kovů. Kdo tomu nevěří, nechť si prohlédne např. krycí plech na pravé straně motoru u škodovek řady 1000MB až 105/120/130: Přestože je vždy dokonale "promazaný", zároveň je ze spodní strany také dokonale orezlý!
Napsal: ned črc 03, 2011 13:28
od Návštěvník
To nejsou bludy,ale zkušenosti a poznatky z letité praxe v oboru!!!
Napsal: ned črc 03, 2011 13:36
od modelář
Napsal: ned črc 03, 2011 14:21
od Návštěvník
Každý je zastáncem nějakého přípravku…
Napsal: ned črc 03, 2011 16:54
od modelář
Anonymous píše:Každý je zastáncem nějakého přípravku…
Spíše technologie ochrany, než jen přípravku, poněvadž jakýkoli přípravek je pouze jednou z částí celé technologie. A jelikož na těch technologiích pracují po dlouhá léta týmy odborníků, aby zase o kousek vylepšily to, co se zdálo být už nevylepšitelné, nemyslím si, že to dokážu udělat lépe sám doma na koleně s využitím toho, co zbylo v dílně.
Napsal: ned črc 03, 2011 17:38
od Návštěvník
Já osobně bych auto svěřil pouze někomu,koho znám a budu vědět,že vše udělá poctivě. Ale raději dělám vše sám,protože mám k tomu vybavení a mám prostě jistotu,že je ochrana dutin provedena pečlivě.Nechápu,jak některé servisy vystříkají kompletně auto za 2 hodiny,nebo na počkání.
Ty jaký prostředek do dutin doporučuješ?
ochrana spodku
Napsal: ned črc 03, 2011 17:52
od Pavko
do dutin je dobrý dinitrol nebo teroson. Ale taky dobrý je rezistin.
Napsal: ned črc 03, 2011 19:46
od naatrium (nepř)
Já dávám 1:1 konkor s 15w/40 a dobrý, po roce na povrchu zavadlé a když do toho rýpnu šroubovákem tak je to pěkně živý a tekutý.. Každý má ten svůj recept
.. jinak je jasné že ve výrobě nebudou střákat dutiny olejem.. to by asi ekologové nerozdýchali...
dutiny
Napsal: ned črc 03, 2011 20:54
od Pavko
Hlavně nepoužívat starý olej protoze ten spíš korozi podporuje a olej má jeste jednu nevýhodu lepí se na nej bláto a muže narušovat náter a pod ale do prahu a dverí je dobrý co sem cetl tak je prý dobrý transformátorový olej
Napsal: ned črc 03, 2011 22:19
od skodovkar
Když olej, tak řepkový, prý má vynikajicí vzlínavost.
Napsal: pon črc 04, 2011 9:09
od modelář
Anonymous píše:Já osobně bych auto svěřil pouze někomu,koho znám a budu vědět,že vše udělá poctivě. Ale raději dělám vše sám,protože mám k tomu vybavení a mám prostě jistotu,že je ochrana dutin provedena pečlivě.Nechápu,jak některé servisy vystříkají kompletně auto za 2 hodiny,nebo na počkání. ...
Pokud k tomu máš vybavení a své auto znáš, měl bys vědět, že dvě hodiny je zcela pohodový čas, za který se to dá udělat. Tedy s výjimkou odtékání použitého prostředku drenážními otvory, ale to už je věcí technologické doby a teploty k nutné zavadnutí prostředku a ochoty majitele vozu si ty přetekliny sám vyčistit.
Napsal: pon črc 04, 2011 9:13
od modelář
naatrium (nepř) píše:Já dávám 1:1 konkor s 15w/40 a dobrý, po roce na povrchu zavadlé a když do toho rýpnu šroubovákem tak je to pěkně živý a tekutý.. Každý má ten svůj recept
.. jinak je jasné že ve výrobě nebudou střákat dutiny olejem.. to by asi ekologové nerozdýchali...
Pokud jsi to aplikoval na povrch ošetřený voskem z výroby, pak není divu: Ona ta Tvoje "směska" voskové povrchy totiž narušuje.
Napsal: pon črc 04, 2011 9:31
od Itall
U Fábie jsou dole skoro všude krycí plasty, nic bych tam rozhodně nepatlal, jak píše Salieri (nick dobrý, umělecký
). Nevím, zda to rezne pod asfaltovými nátěry, ale kdysi pod Tlumexem to rezlo určitě
. Dutiny nevím, já bych to nechal být. Po téměř 10-ti letech nám to nerezne nikde a zas to nemusí přežít majitele
.
Napsal: pon črc 04, 2011 10:02
od modelář
Itall píše:U Fábie jsou dole skoro všude krycí plasty, nic bych tam rozhodně nepatlal, jak píše Salieri (nick dobrý, umělecký
). Nevím, zda to rezne pod asfaltovými nátěry, ale kdysi pod Tlumexem to rezlo určitě
. Dutiny nevím, já bych to nechal být. Po téměř 10-ti letech nám to nerezne nikde a zas to nemusí přežít majitele
.
V daném případě s Itallem rád souhlasím!
Osobně jsem navíc přesvědčen, že jakékoli olejové "srač.ování" živostnost spíše zkrátí.