Stránka 2 z 27

Napsal: ned črc 03, 2011 12:03
od Návštěvník
Já bych do dutin nikdy vosk nedával.Kamarád nechal vystříkat dutiny BODYM 900 a když mu v zimě auto nabouralo dveře,klempíř sundal dolů tapec ze dveří a vosk byl pěkně suchý a popraskaný.Navíc se vosk vůbec nedostane do spojů,kde to právě vždy nejvíce rezaví.Sám klempíř řekl,že vosk je k ničemu.Nejlepší je konkor 101 + Resistin ML nebo konkor 101 + vazelína A00.Jedinné přípravky,které zatečou do nejmenších škvír a zůstávají stále mastné!!

Napsal: ned črc 03, 2011 13:10
od modelář
To jsou ovšem naprosto neuvěřitelné bludy! Dutinové vosky vykazují mimořádnou vzlínavost, některé jsou dokonce aplikovatelné za mokra, tj. dokáží z kapilárních spár vytlačit vodu tím, že ji nahradí samy sebou. Tohle nedokáže žádný olej! A že na povrchu ztuhnou, to je úplně normální, dokonce žádoucí, přičemž nevadí ani "povrchové praskliny", třebaže by k nim by v případě technologicky správné aplikace nemělo docházet. Naopak různé konzervační oleje a vazelíny se hodí na povrchy, kde se s nimi počítá, nikoliv tam, kde technolog jejich aplikaci nepředpokládal, neboť poškozují standardní povrchovou úpravu kovů. Kdo tomu nevěří, nechť si prohlédne např. krycí plech na pravé straně motoru u škodovek řady 1000MB až 105/120/130: Přestože je vždy dokonale "promazaný", zároveň je ze spodní strany také dokonale orezlý!

Napsal: ned črc 03, 2011 13:28
od Návštěvník
To nejsou bludy,ale zkušenosti a poznatky z letité praxe v oboru!!!

Napsal: ned črc 03, 2011 13:36
od modelář
Anonymous píše:To nejsou bludy,ale zkušenosti a poznatky z letité praxe v oboru!!!
:wink: :lol: :P :twisted:

Napsal: ned črc 03, 2011 14:21
od Návštěvník
Každý je zastáncem nějakého přípravku…

Napsal: ned črc 03, 2011 16:54
od modelář
Anonymous píše:Každý je zastáncem nějakého přípravku…
Spíše technologie ochrany, než jen přípravku, poněvadž jakýkoli přípravek je pouze jednou z částí celé technologie. A jelikož na těch technologiích pracují po dlouhá léta týmy odborníků, aby zase o kousek vylepšily to, co se zdálo být už nevylepšitelné, nemyslím si, že to dokážu udělat lépe sám doma na koleně s využitím toho, co zbylo v dílně.

Napsal: ned črc 03, 2011 17:38
od Návštěvník
Já osobně bych auto svěřil pouze někomu,koho znám a budu vědět,že vše udělá poctivě. Ale raději dělám vše sám,protože mám k tomu vybavení a mám prostě jistotu,že je ochrana dutin provedena pečlivě.Nechápu,jak některé servisy vystříkají kompletně auto za 2 hodiny,nebo na počkání.

Ty jaký prostředek do dutin doporučuješ?

ochrana spodku

Napsal: ned črc 03, 2011 17:52
od Pavko
do dutin je dobrý dinitrol nebo teroson. Ale taky dobrý je rezistin.

Napsal: ned črc 03, 2011 19:46
od naatrium (nepř)
Já dávám 1:1 konkor s 15w/40 a dobrý, po roce na povrchu zavadlé a když do toho rýpnu šroubovákem tak je to pěkně živý a tekutý.. Každý má ten svůj recept :).. jinak je jasné že ve výrobě nebudou střákat dutiny olejem.. to by asi ekologové nerozdýchali...

dutiny

Napsal: ned črc 03, 2011 20:54
od Pavko
Hlavně nepoužívat starý olej protoze ten spíš korozi podporuje a olej má jeste jednu nevýhodu lepí se na nej bláto a muže narušovat náter a pod ale do prahu a dverí je dobrý co sem cetl tak je prý dobrý transformátorový olej

Napsal: ned črc 03, 2011 22:19
od skodovkar
Když olej, tak řepkový, prý má vynikajicí vzlínavost.

Napsal: pon črc 04, 2011 9:09
od modelář
Anonymous píše:Já osobně bych auto svěřil pouze někomu,koho znám a budu vědět,že vše udělá poctivě. Ale raději dělám vše sám,protože mám k tomu vybavení a mám prostě jistotu,že je ochrana dutin provedena pečlivě.Nechápu,jak některé servisy vystříkají kompletně auto za 2 hodiny,nebo na počkání. ...
Pokud k tomu máš vybavení a své auto znáš, měl bys vědět, že dvě hodiny je zcela pohodový čas, za který se to dá udělat. Tedy s výjimkou odtékání použitého prostředku drenážními otvory, ale to už je věcí technologické doby a teploty k nutné zavadnutí prostředku a ochoty majitele vozu si ty přetekliny sám vyčistit.

Napsal: pon črc 04, 2011 9:13
od modelář
naatrium (nepř) píše:Já dávám 1:1 konkor s 15w/40 a dobrý, po roce na povrchu zavadlé a když do toho rýpnu šroubovákem tak je to pěkně živý a tekutý.. Každý má ten svůj recept :).. jinak je jasné že ve výrobě nebudou střákat dutiny olejem.. to by asi ekologové nerozdýchali...
Pokud jsi to aplikoval na povrch ošetřený voskem z výroby, pak není divu: Ona ta Tvoje "směska" voskové povrchy totiž narušuje.

Napsal: pon črc 04, 2011 9:31
od Itall
U Fábie jsou dole skoro všude krycí plasty, nic bych tam rozhodně nepatlal, jak píše Salieri (nick dobrý, umělecký :lol: ). Nevím, zda to rezne pod asfaltovými nátěry, ale kdysi pod Tlumexem to rezlo určitě :? . Dutiny nevím, já bych to nechal být. Po téměř 10-ti letech nám to nerezne nikde a zas to nemusí přežít majitele :P .

Napsal: pon črc 04, 2011 10:02
od modelář
Itall píše:U Fábie jsou dole skoro všude krycí plasty, nic bych tam rozhodně nepatlal, jak píše Salieri (nick dobrý, umělecký :lol: ). Nevím, zda to rezne pod asfaltovými nátěry, ale kdysi pod Tlumexem to rezlo určitě :? . Dutiny nevím, já bych to nechal být. Po téměř 10-ti letech nám to nerezne nikde a zas to nemusí přežít majitele :P .
V daném případě s Itallem rád souhlasím! :D Osobně jsem navíc přesvědčen, že jakékoli olejové "srač.ování" živostnost spíše zkrátí.