Videa ze světa motorismu a techniky

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od BigBang »

v takovym případě bych se nedivil trv. následkům :?
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Durex »

Já myslím,že v tomhle případě bude trvale umístěn v rakvi ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Jerry3 »

Z toho plyne poučení, že je třeba stále sledovat, kde co lítá.
Uživatelský avatar
yosemitak
Příspěvky: 402
Registrován: čtv pro 15, 2016 0:11

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od yosemitak »

Prezil, i kdyz podle videa bych si to byl byval taky netipnul.
The collision left him with fractures to his skull and chest and requiring urgent medical treatment at the Hospital Marcio Cunha, Ipatinga. Fernandes is now in stable condition following the freak accident.
https://www.rt.com/viral/378189-freak-t ... on-brazil/
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Pitris »

Tady se lze nejrychleji "vytáhnout" :o https://www.stream.cz/nej/10015863-jako ... -jet-vytah

A tady je i video, takže klidně sem :wink: Bullittův Mustang
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Colommbo »

Překvapuje mě, že ten Mustang podle všeho neměl LSD, při razantním rozjezdu zhruba uprostřed klipu (po couvání po přejetí odbočky) gumuje jen PZ kolem... :o
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od BigBang »

nevím kam to dát, jestli sem nebo do humoru, ale dám to sem bo „Videa...“ :mrgreen:
https://video.aktualne.cz/ze-sveta/vlak ... position-2

co čekali :roll: :lol:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Colommbo »

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od lefort »

Colommbo: kdyz uz jsme u tech letadylek: https://m.youtube.com/watch?v=trrUkKUyhl4
:-)
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Colommbo »

O letadla se nezajímám, ale tohle vídeo znám. Halt, vietr je někdy pěkná sviňa, však to známe i z auta, jak někdy člověk musí i na rovině, aby jel přímo, držet lehoučké kontra... Pak je větrná mezera, volant srovnat a člověk si připadá, jako kdyby před jízdou požil. A to mám poměrně těžký a štíhlý auto... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Jerry3 »

Moje zkušenost je taková, že zatímco se sedmimístným MPV Mitsubishi SW nárazový boční vítr sice zuřivě cloumal, ovšem korekce směru volantem nebyly zapotřebí (tedy s výjimkou jízdy na jedné z mnoha sad pneu, které jsem za těch 15 let ojezdil), tak štíhlé Mondeo o stejné hmotnosti se za obdobných podmínek chová velmi neposlušně, a to i na zimácích, které se na SW osvědčily. Z toho jasně plyne, že citlivost na boční vítr je primárně věcí konstrukce a naladění podvozku, druhotně pak věcí zvoleného obutí.

Jinak na tom videu není vidět pozice letounu vůči ose přistávací dráhy, tudíž mizí efekt tzv. krabí techniky, která se při přistávání v bočním větru používá. Pilot při prvním, možná hrozivě vypadajícím pokusu, ale udělal všechno správně, čehož důkazem je skutečnost, že si v kritickém momentě nenechal podfouknout nárazem větru pravé křídlo. Bohužel mu však už chyběla výška na to, aby dosedl na oba hlavní podvozky pod křídly současně, proto musel vykonat ještě jedno kolečko. Naopak krizovkou je, když se pilot nechá podfouknout na návětrné straně a koncem křídla na závětrné straně si škrtne o plochu.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Pedro »

A taky je videt,jak dva motory o nizsim ci strednim obtokovem pomeru,dokazou reagovat a se strojem ,,zacvicit,, a zabrat. Neni poznat,ktery konkretni vyrobce motoru je zde,byly tusim dva,podle typu a stari stroje. Nicmene si myslim,ze lepsi letadlo v kategorii neni a uz nikdy nebude. Stejne tak jako dodnes letajici Dakoty.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Jerry3 »

Ty dnešní proudové motory s "větrákem" mají velký "točák", něco jako velká vrtule o vysokém stoupání. Jinak často stačí trochu uvolnit vztlakové klapky, které představují velkou "brzdu", samozřejmě pokud pilot už nepoužil "aerodynamické brzdy" ve funkci eliminátorů vztlaku (kvůli tzv. přízemnímu efektu).
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od lefort »

Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Jerry3 »

Přistání na autorotaci se kdysi dávno běžně nacvičovalo "naostro". Pokud máš dostatečnou výšku a nejlépe i dopřednou rychlost, pak už jde jen o to mít také na zemi nějaké vhodné místo a nepos.at se při tom. Jinak nahození motorů těsně nad zemí sice může vypadat jako spása na poslední chvíli, ovšem ta může být pokažena tzv. vírovým prstencem (google napoví...). Hoši to ale zvládli skvěle a měli přitom i trochu toho pokakanýho štěstíčka!
Odpovědět