Více oleje a rada ohledně 2T.

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Itall

Příspěvek od Itall »

MS20 jsem nějaký čas také používal. Lepší, než M2T byl, ale lepší, než M2T, bylo prakticky všechno.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

Zkoušel jsem nynější M2T do svého číňana,který má mazání z baňky,oilmaster,hrůza čoudivka. Už delší dobu jezdim agip city a rozdíl neskutečný. Podotykám že drandim 4-5 týdně do a z roboty 15+15 km. Do mínus 5 stupňů. (taky vzhled stroje to potvrzuje,v dešti,sněhu,soli,štěrku ) :oops:
Naposledy upravil(a) Pedro dne úte bře 15, 2011 13:58, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Je asi fakt, že M2T je u Mogulu totéž, co u Castrolu Magnatec :oops:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

A to jsem stará struktura,dávam do benzinu ještě 1:100. Sichr....
Itall

Příspěvek od Itall »

mastnák píše:A to jsem stará struktura,dávam do benzinu ještě 1:100. Sichr....
Jakože M2T dávals 1:100? Dost dobrý, sichr.... :P Mimochodem - Agip City je minerální? A cena? Je zbytečné srovnávat nesrovnatelné.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

Jako sichr k masteru,agip tam leju taky. I když to v manualu doporucujou jen při záběhu. Dělám to furt.
-na lahvi je napsáno SYNTHETISHE TECHNOLOGY a někaké další šarže. Pro mě je směrodatné : zvláště vhodný pro malé prskolety + kámoš do drtí přes tři roky. Cena je cca 200 kč/l. Jsou asi i levnější,ale vzhledem k tomu,za jak dlouho ten litr zmizí z nádobky,to neřešim. Hlavně že mu šmakuje,nezasírá svíci,tlumič ani laděné "střevo" výfuku.
Itall

Příspěvek od Itall »

mastnák: A ták, ještě to jako připo.... :P Ten Agip je polosyntetický, to jsem si myslel, takže srovnávat ho s M2T (který stojí do 80,- Kč) není moc košer. Samozřejmě, že musí být lepší ten Agip, musí méně kouřit, karbonovat atd. Ta cena nic moc. Já beru polosynt. OMV za 110,- Kč, to už jsem tu asi psal.
Lemon

Re: Více oleje a rada ohledně 2T.

Příspěvek od Lemon »

Rád bych se vrátil k o oleji oleji STIHL... mám asi 3 měsíce novou pilu STIHL MS362. Od začátku dávám doporučený STHIL HP Ultra - ten zelený. Pila má nalítáno asi 15 hodin.
Před 14 dny přišla velká voda a vše v garáži mi zatopila. Včetně té pily. Voda jako taková by asi nevadila, ale ten jíl a jemný píseček se bohužel dostal výfukem až do motoru. Po očištění a pokusu zatáhnout stříkala z dekompresního ventilu špinavá voda. Pro jistotu jsem pilu rozebral a udělal dobře, pte voda byla i v klice.. Motor jsem celý několikrát propláchnul bioethanolem, dokud se vyplavoval jíl a kliku dočasně zalil olejem. Pak jsem byl v Klatovech v prodejně - pokusit se získat servisní manuál. Tam mě technik řekl, že žádný nemá ( jen v PC online) a že pilu rozebírat byla blbost, že by se to vyplavilo samu. Tak jsem si udělal obrázek....
Ale proč to píšu. Při sundání válce byl na horní části pístu karbon, mírně i mezi hranou a horním pístním kroužkem.
Po 15hodinách! Ještě mám křovinořez Jonsered asi 10 let starý, od počátku jetý na červený STIHL olej.
Když jsem mu před rokem a půl dělal "očistu" , měl jsem také vše rozebrané, ale píst byl nahoře ( všude) čistý jako miminko. Bez jakéhokoliv karbonu. Proto mě ten píst u STIHL pily tak překvapil- nahoře černý, při pístním kroužku také. Závěr: ten zelený, mimo jiné ekologický a hodně předražený olej od STIHLu je asi pěkný šmejd. Píst jsem vyčistil a přecházím také na červený STIHL olej, ten zelený už nechci ani vidět. Pila už jede, zdá se mi, že na ten červený olej méně viditelně kouří.

To samé je s oleji do lodního motoru, jak se jedná o nějakou ekologii - odbouratelnou ...bla, bla, vždy je to na úkor kvality. Tyhle ekologické sra**y doporučuji nebrat!

Jinak co se týče přechodu oleje z minerálního na full syntetický, prý se to má nejprve vyčistit od karbonu, protože syntetické oleje mají tendenci karbon rozpouštět.
Návštěvník

Re: Více oleje a rada ohledně 2T.

Příspěvek od Návštěvník »

Lemon píše:Jinak co se týče přechodu oleje z minerálního na full syntetický, prý se to má nejprve vyčistit od karbonu, protože syntetické oleje mají tendenci karbon rozpouštět.
Akorát že tato poučka je nepřesně formulovaná. Správně by to mělo znít asi tak, že "při přechodu z oleje zastaralých klasifikací na olej soudobých klasifikací..." Minerálnost/syntetičnost s tím totiž nemá prakticky nic společného.
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Více oleje a rada ohledně 2T.

Příspěvek od rousini »

Lemon: Někdy bývá seřízení karbecu výrobcem nastaveno pro záběh (motor nejde do nejvyšších ot. nemá tak ostrou akceleraci, víc kouří...) a pak se doporučuje znovu seřídit. To by mohlo vysvětlovat ten karbon z bohatší směsi.
Ale klidně to může být ten olej...
Samotného mě štval křoviňák, který se dusil a neměl výkon. Seřízení trysek L, H chvíli fungovalo a příště se to opakovalo. Tak jsem se nas*al, vyházel omezovače na šroubkách a malý křoviňáček 29 ccm lítá jako čert.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Odpovědět