Nemyslels to tak, jak to vypadá -"šestsettřicetosmička" jednoválecItall píše:.....sportovní jednoválec. Jawu s motorem této řady jsem měl jen 350/638....
Více oleje a rada ohledně 2T.
Moderátor: Colommbo
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Určitě myslel "Jawu s motorem této řady". Pérák byl také 350 (dvouválec), prodával se pod jménem "Ogar".Pitris píše:Nemyslels to tak, jak to vypadá -"šestsettřicetosmička" jednoválecItall píše:.....sportovní jednoválec. Jawu s motorem této řady jsem měl jen 350/638....
Já jsem ho pochopil.
Sice souhlasím, ale teď jsme asi tak o půl století dál.
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Já vím, vzduchem chlazený dvoutakt - jen jsem si rýpnulHarry píše:Určitě myslel "Jawu s motorem této řady".....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Mimochodem: svezl jsem se počátkem 90. let bezprostředně za sebou na Jawě 350/639 a MZ 250 ETZ. Je fakt, že Jawa byla skoro nová a MZ už měla něco nalítáno, ale MZ mě krutě zklamala. Podvozek hrozný, kroutilo se to jak had. Motor měl výkon ve vyšších otáčkách, ale pružnost mizerná a kultivovanost také. Rozhodně bych vybral Jawu, i když byla těžší a jen se čtyřkvaltem. Ale proti MZ to byl kočár .
Když si začal Jawa vs. MZ, tak mám taky jedno srovnání. I já měl počátkem 90. let 350/639, a jednou se mi naskytla možnost "si zazávodit" s MZ 250. Nevím, v jakém ji měl stavu technicky, ale "zvenku" vypadala dobře. Jel sám, já měl spolujezdce - ze začátku jsem si říkal, že "nemám šanci", ale opak byl pravdou / šanci neměl on.....a přitom "koníků" měly obě zhruba stejně. Sice je pravda, že do kopce mi trošku poodjel, ale na rovině, a v zatáčkách "byl můj". Ale už je to pryč......
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 674
- Registrován: ned úno 01, 2009 8:57
....a jak jsou mazané Poměr olej / benzin.....skodovkar píše:U těch strojů záleží jak se zajedou......
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Kdo přimazával ještě ricinem k M6A, tak byl "vítěz".Pitris píše:....a jak jsou mazané Poměr olej / benzin.....skodovkar píše:U těch strojů záleží jak se zajedou......
Jenže ricin se těžko sháněl....
M2T byla zoufalost.
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Jó, ricin - to byla věc i pro nos a je škoda, že si dvoutakty s ekologií moc nerozumí.Harry píše:Kdo přimazával ještě ricinem....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
To je sice pravda, ale kdysi "dávno" o něm málokdo věděl, spíše jen ti co si sami stavěli, nebo upravovali 2T motory pro závody.Moja píše:Hoši vítěz byl za komárů ten,kdo používal do benzínu MS20!
Na motokárách přišla po 4kv. Zetkách éra MZ.... To už jsme mazali "povinně" tímhle ruským olejem sháněným všelijak přes kamarády a "známý známejch" páč M6A "se moc neukázal", na ty otáčky to buď moc nenamazal, a bylo to při demontáži poznat, že to dělá olej, nebo, když se ho dalo víc, tak to kouřilo a nejelo,.... a dát do toho M2T znamenalo okamžitej konec.
Dokonce se s tím musela na žádost ÚV Svazarmu zaobírat laboratoř Benziny, a Benzina pak několik poškozených motorů zaplatila. Existovalo totiž písemné doporučení jejich Obchodního oddělení o vhodnosti použití M2T i pro tyto motory upravené pro účely vysokovýkonnostního sportu.
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.