Více oleje a rada ohledně 2T.

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Itall píše:.....sportovní jednoválec. Jawu s motorem této řady jsem měl jen 350/638....
Nemyslels to tak, jak to vypadá :) -"šestsettřicetosmička" jednoválec :?:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
C2H5OH

Příspěvek od C2H5OH »

Asi takový jednoválec jako Fiat 0,9 Multiair :wink:
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvek od Harry »

Pitris píše:
Itall píše:.....sportovní jednoválec. Jawu s motorem této řady jsem měl jen 350/638....
Nemyslels to tak, jak to vypadá :) -"šestsettřicetosmička" jednoválec :?:
Určitě myslel "Jawu s motorem této řady".:wink: Pérák byl také 350 (dvouválec), prodával se pod jménem "Ogar". :)
Já jsem ho pochopil. :D
Sice souhlasím, ale teď jsme asi tak o půl století dál.
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Harry píše:Určitě myslel "Jawu s motorem této řady".....
Já vím, vzduchem chlazený dvoutakt - jen jsem si rýpnul :lol:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Itall

Příspěvek od Itall »

Jo, myslel jsem motor vycházející z péráku. Skočil jsem bez přípravy o 50 let zpět :? .
Itall

Příspěvek od Itall »

Mimochodem: svezl jsem se počátkem 90. let bezprostředně za sebou na Jawě 350/639 a MZ 250 ETZ. Je fakt, že Jawa byla skoro nová a MZ už měla něco nalítáno, ale MZ mě krutě zklamala. Podvozek hrozný, kroutilo se to jak had. Motor měl výkon ve vyšších otáčkách, ale pružnost mizerná a kultivovanost také. Rozhodně bych vybral Jawu, i když byla těžší a jen se čtyřkvaltem. Ale proti MZ to byl kočár :P .
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Když si začal Jawa vs. MZ, tak mám taky jedno srovnání. I já měl počátkem 90. let 350/639, a jednou se mi naskytla možnost "si zazávodit" s MZ 250. Nevím, v jakém ji měl stavu technicky, ale "zvenku" vypadala dobře. Jel sám, já měl spolujezdce - ze začátku jsem si říkal, že "nemám šanci", ale opak byl pravdou / šanci neměl on.....a přitom "koníků" měly obě zhruba stejně. Sice je pravda, že do kopce mi trošku poodjel, ale na rovině, a v zatáčkách "byl můj". Ale už je to pryč......
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
alfi166silver
Příspěvky: 674
Registrován: ned úno 01, 2009 8:57

Příspěvek od alfi166silver »

Z Jawou 23 proti Simsonovi moc "závodit" nešlo.... :mrgreen:
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

U těch strojů záleží jak se zajedou :wink:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

skodovkar píše:U těch strojů záleží jak se zajedou......
....a jak jsou mazané :wink: Poměr olej / benzin.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvek od Harry »

Pitris píše:
skodovkar píše:U těch strojů záleží jak se zajedou......
....a jak jsou mazané :wink: Poměr olej / benzin.....
Kdo přimazával ještě ricinem k M6A, tak byl "vítěz". :wink:
Jenže ricin se těžko sháněl.... :(
M2T byla zoufalost. :!:
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Harry píše:Kdo přimazával ještě ricinem....
Jó, ricin - to byla věc :wink: i pro nos :lol: a je škoda, že si dvoutakty s ekologií moc nerozumí.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Moja

Příspěvek od Moja »

Hoši vítěz byl za komárů ten,kdo používal do benzínu MS20! :lol:
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvek od Harry »

Moja píše:Hoši vítěz byl za komárů ten,kdo používal do benzínu MS20! :lol:
To je sice pravda, ale kdysi "dávno" o něm málokdo věděl, spíše jen ti co si sami stavěli, nebo upravovali 2T motory pro závody.

Na motokárách přišla po 4kv. Zetkách éra MZ.... To už jsme mazali "povinně" tímhle ruským olejem sháněným všelijak přes kamarády a "známý známejch" :wink: :lol: páč M6A "se moc neukázal", na ty otáčky to buď moc nenamazal, a bylo to při demontáži poznat, že to dělá olej, nebo, když se ho dalo víc, tak to kouřilo a nejelo,.... a dát do toho M2T znamenalo okamžitej konec. :!:
Dokonce se s tím musela na žádost ÚV Svazarmu zaobírat laboratoř Benziny, a Benzina pak několik poškozených motorů zaplatila. Existovalo totiž písemné doporučení jejich Obchodního oddělení o vhodnosti použití M2T i pro tyto motory upravené pro účely vysokovýkonnostního sportu.
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
C2H5OH

Příspěvek od C2H5OH »

CCCP rulez :wink: :wink: :wink:
Odpovědět