Více oleje a rada ohledně 2T.

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

C2H5OH

Příspěvek od C2H5OH »

Nazdar Harry. Dojdi za goesem. Prý pracuje :wink:
Itall

Příspěvek od Itall »

Nejsem dárce orgánů, vždyť mám 2T enduro. Na darování jsou tu jiní :( . Já navíc mám na sobě stále chrániče všeho možného, takže nejvážnější úraz jsem měl výrony obou kotníků najednou. Ale to jsem ještě neměl pořádné boty :oops: . Pamatuji se, že to se mi chodilo opravdu blbě :x . Chodil jsem na vlak do práce a normálně jsem to dělal za 10 minut. S těmi výrony jsem si ze začátku musel vyhradit na cestu na nádraží 40 minut. Ale postupně jsem to rozchodil i bez návštěvy lékaře :shock: . 2 týdny po tom už jsem jel hobby motocross :P . Tam mi říkali, ať nesimuluju a nepajdám :evil: .
C2H5OH

Příspěvek od C2H5OH »

Kup si čtyřkolku :wink:
Itall

Příspěvek od Itall »

Harry píše:Každá louže klouže!
Pojištění majetku - váš klidný spánek.
Nehoda není náhoda!
Pojištění - klid a jistota!
s míšením až 1:100
to už bych se asi připojistil..... :lol:
Klídek, dávám 1:50 8) .
Itall

Příspěvek od Itall »

C2H5OH píše:Kup si čtyřkolku :wink:
Na tom jsem nejel, ale přijde mi to jaksi nemotorné (i když to má motor :lol: :lol: ). To jsem se zas zasmál vlastnímu vtipu :( . Ne, mám rád lehké a výkonné motorky, které moc netočí, aby to drželo. Takže 2T-250. Nic jiného zatím není.
C2H5OH

Příspěvek od C2H5OH »

Ale stáří přichází. Obrázek
Itall

Příspěvek od Itall »

C2H5OH píše:Ale stáří přichází. Obrázek
Jako že k stáru už člověk neudrží rovnováhu? No nevím, asi neudrží leccos :( , ale já zatím nic nepozoruji :P . Samozřejmě, už to není, jako zamlada, ale při troše tréninku skoro :lol: . A taky hodně záleží na motorce, málo platné.
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvek od Harry »

Takže 2T-250.
To je přesně na svezení, na pohodu a málo starostí. :wink: :) Mívali jsme péráky, já i táta. :D http://www.jawamania.info/tree/images.a ... odeid=2263
Já ho měl i na vojně.... :D přesně takhle vypadal, http://www.jawamania.info/tree/images.a ... odeid=2258
jen bez tý cedule.... :wink:
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Itall

Příspěvek od Itall »

Harry: Zas takovou pohodu jsem nemyslel :lol:
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvek od Harry »

Italle, pozor! :wink: Ve své době to byly nejlepší komerční, tedy průměrně drahé a velké, motocykly na celém světě. Lepší tenkrát nikdo neměl. :wink:
Je pravda , že v 60. letech (tedy když jsem byl na vojně,) už byly kejvačky, ale ty vycházely právě (motorově ) z péráku. Zase to byla extratřída, protože se mohlo řadit bez spojky (tu vypínala vačka řazení,) a starování i řazení bylo jednou pákou. Opět jedinečné.... :)
Byla jiná doba, těch 110km / hod. nám stačilo.... :D
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

OT - Harry, jaky jsi rocnik?
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvek od Harry »

Demo píše:OT - Harry, jaky jsi rocnik?
1945
Narozky už jsem měl.... :lol:
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Pavko

olej do 2 taktu

Příspěvek od Pavko »

Já do své motorky dávám buď elf moto 2 xt tech nebo Mogul extreme 15w/40
v poměru 1:50. U toho elfa mužu říct tak čistý motor sem neviděl ale víc sem byl zdešený kolik karbonu sem nasel v klikovce po M2t. S tím mogulem nebyl taky žádný problém trosku se i ztišil motor což dávám na vinu vyšší vyskozitě jen se musí raz za 2000 km očistit svíčka jinak motor taky cisty jak nový. Michám 1:50 Motorka je CZ 175/477.
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Re: olej do 2 taktu

Příspěvek od Harry »

Pavko píše:Já do své motorky dávám buď elf moto 2 xt tech nebo Mogul extreme 15w/40
v poměru 1:50. U toho elfa mužu říct tak čistý motor sem neviděl ale víc sem byl zdešený kolik karbonu sem nasel v klikovce po M2t. S tím mogulem nebyl taky žádný problém trosku se i ztišil motor což dávám na vinu vyšší vyskozitě jen se musí raz za 2000 km očistit svíčka jinak motor taky cisty jak nový. Michám 1:50 Motorka je CZ 175/477.
My jsme to mazávali M6A (místo srabovýho M2T) 1 : 33 až 1 : 25 :wink: :)
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Itall

Příspěvek od Itall »

Harry píše:Italle, pozor! :wink: Ve své době to byly nejlepší komerční, tedy průměrně drahé a velké, motocykly na celém světě. Lepší tenkrát nikdo neměl. :wink:
Je pravda , že v 60. letech (tedy když jsem byl na vojně,) už byly kejvačky, ale ty vycházely právě (motorově ) z péráku. Zase to byla extratřída, protože se mohlo řadit bez spojky (tu vypínala vačka řazení,) a starování i řazení bylo jednou pákou. Opět jedinečné.... :)
Byla jiná doba, těch 110km / hod. nám stačilo.... :D
Sice souhlasím, ale teď jsme asi tak o půl století dál. Těmi 2T-250, které moc netočí, jsem myslel tak max. kolem 8000 ot. :P . Což je sportovní jednoválec. Jawu s motorem této řady jsem měl jen 350/638, novou a po 1 roce jsem ji prodal Kubánci (ještě tu byli, zrovna na odchodu, tak dobře platili :P ). Sice měla to poloaut. vypínání spojky a společnou páku na řazení a spouštění, ale to asi zákazníka samo o sobě neuspokojí :evil: .
Odpovědět