Více oleje a rada ohledně 2T.
Moderátor: Colommbo
Nejsem dárce orgánů, vždyť mám 2T enduro. Na darování jsou tu jiní . Já navíc mám na sobě stále chrániče všeho možného, takže nejvážnější úraz jsem měl výrony obou kotníků najednou. Ale to jsem ještě neměl pořádné boty . Pamatuji se, že to se mi chodilo opravdu blbě . Chodil jsem na vlak do práce a normálně jsem to dělal za 10 minut. S těmi výrony jsem si ze začátku musel vyhradit na cestu na nádraží 40 minut. Ale postupně jsem to rozchodil i bez návštěvy lékaře . 2 týdny po tom už jsem jel hobby motocross . Tam mi říkali, ať nesimuluju a nepajdám .
To je přesně na svezení, na pohodu a málo starostí. Mívali jsme péráky, já i táta. http://www.jawamania.info/tree/images.a ... odeid=2263Takže 2T-250.
Já ho měl i na vojně.... přesně takhle vypadal, http://www.jawamania.info/tree/images.a ... odeid=2258
jen bez tý cedule....
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Italle, pozor! Ve své době to byly nejlepší komerční, tedy průměrně drahé a velké, motocykly na celém světě. Lepší tenkrát nikdo neměl.
Je pravda , že v 60. letech (tedy když jsem byl na vojně,) už byly kejvačky, ale ty vycházely právě (motorově ) z péráku. Zase to byla extratřída, protože se mohlo řadit bez spojky (tu vypínala vačka řazení,) a starování i řazení bylo jednou pákou. Opět jedinečné....
Byla jiná doba, těch 110km / hod. nám stačilo....
Je pravda , že v 60. letech (tedy když jsem byl na vojně,) už byly kejvačky, ale ty vycházely právě (motorově ) z péráku. Zase to byla extratřída, protože se mohlo řadit bez spojky (tu vypínala vačka řazení,) a starování i řazení bylo jednou pákou. Opět jedinečné....
Byla jiná doba, těch 110km / hod. nám stačilo....
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
olej do 2 taktu
Já do své motorky dávám buď elf moto 2 xt tech nebo Mogul extreme 15w/40
v poměru 1:50. U toho elfa mužu říct tak čistý motor sem neviděl ale víc sem byl zdešený kolik karbonu sem nasel v klikovce po M2t. S tím mogulem nebyl taky žádný problém trosku se i ztišil motor což dávám na vinu vyšší vyskozitě jen se musí raz za 2000 km očistit svíčka jinak motor taky cisty jak nový. Michám 1:50 Motorka je CZ 175/477.
v poměru 1:50. U toho elfa mužu říct tak čistý motor sem neviděl ale víc sem byl zdešený kolik karbonu sem nasel v klikovce po M2t. S tím mogulem nebyl taky žádný problém trosku se i ztišil motor což dávám na vinu vyšší vyskozitě jen se musí raz za 2000 km očistit svíčka jinak motor taky cisty jak nový. Michám 1:50 Motorka je CZ 175/477.
Re: olej do 2 taktu
My jsme to mazávali M6A (místo srabovýho M2T) 1 : 33 až 1 : 25Pavko píše:Já do své motorky dávám buď elf moto 2 xt tech nebo Mogul extreme 15w/40
v poměru 1:50. U toho elfa mužu říct tak čistý motor sem neviděl ale víc sem byl zdešený kolik karbonu sem nasel v klikovce po M2t. S tím mogulem nebyl taky žádný problém trosku se i ztišil motor což dávám na vinu vyšší vyskozitě jen se musí raz za 2000 km očistit svíčka jinak motor taky cisty jak nový. Michám 1:50 Motorka je CZ 175/477.
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Sice souhlasím, ale teď jsme asi tak o půl století dál. Těmi 2T-250, které moc netočí, jsem myslel tak max. kolem 8000 ot. . Což je sportovní jednoválec. Jawu s motorem této řady jsem měl jen 350/638, novou a po 1 roce jsem ji prodal Kubánci (ještě tu byli, zrovna na odchodu, tak dobře platili ). Sice měla to poloaut. vypínání spojky a společnou páku na řazení a spouštění, ale to asi zákazníka samo o sobě neuspokojí .Harry píše:Italle, pozor! Ve své době to byly nejlepší komerční, tedy průměrně drahé a velké, motocykly na celém světě. Lepší tenkrát nikdo neměl.
Je pravda , že v 60. letech (tedy když jsem byl na vojně,) už byly kejvačky, ale ty vycházely právě (motorově ) z péráku. Zase to byla extratřída, protože se mohlo řadit bez spojky (tu vypínala vačka řazení,) a starování i řazení bylo jednou pákou. Opět jedinečné....
Byla jiná doba, těch 110km / hod. nám stačilo....