Více oleje a rada ohledně 2T.

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvek od Harry »

Pokud něco přežilo 19 let s M2T, tak to prokázalo maximální odolnost. :wink:
U takového stroje je zcela lhostejné, jaký (slušný) olej (tedy mimo použitého friťáku a vyjetého převoďáku) tam naleju..... :wink:
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

tak jak kucí?Je ten olej Stihl opravdu lepší? :?: :?: :?:
testus

Příspěvek od testus »

Harry:

přečti si celou diskusi, na první straně to píšu...

"Motor v MF70 jezdil na M2T jen 2 roky. Pak 17 let na Mogul TSF nebo originální Stihl do motorových pil."
lemra79
Příspěvky: 23
Registrován: pát říj 16, 2009 19:49

Příspěvek od lemra79 »

testus píše:Harry:

přečti si celou diskusi, na první straně to píšu...

"Motor v MF70 jezdil na M2T jen 2 roky. Pak 17 let na Mogul TSF nebo originální Stihl do motorových pil."
Ja tam zase pisu, ze to 20 let na M2T jezdit muze. Otazkou je, jak dlouho by to jezdilo, kdyby se tam davalo neco lepsiho....

Opravdu i do stroje MF 70 doporucujete oleje primarne urcene do motorovych pil?
Itall

Příspěvek od Itall »

testus píše:Harry:

přečti si celou diskusi, na první straně to píšu...

"Motor v MF70 jezdil na M2T jen 2 roky. Pak 17 let na Mogul TSF nebo originální Stihl do motorových pil."
TSF byl původně minerální a nyní ho vidím nabízen jako polosyntetický s vyšší specifikací. Máte s ním někdo zkušenost? Zlepšila se kouřivost, karbonování, a tak? Já jsem tyhle mrchy nikdy nepoužíval (jen jsem to vždy jednou zkusil) a z našich 2T olejů jsem jezdil delší dobu jen polosyntetický Trysk Rapid, který měl být tou dobou z našich 2T olejů nejlepší a nebyl tak drahý. Kouřivost měl nižší, než minerální oleje. Jak mazal, to nevím, ale Praga ED 250 na to jezdila 1:50 bez potíží asi 10000 km. Byla to sportovní jednomístná verze 35k.
FF

Příspěvek od FF »

...nech sú "dvojtaktné" normy aké chcú - podľa mojich zozbieraných informácií je pre istotu vhodné používať do motorových píl a iného záhradného náradia oleje pre ne určené, a nie oleje určené do motocyklov, a naopak do motocyklov používať oleje určené do motocyklov, a nie oleje určené do záhradného náradia a motorových píl a to aj napriek jedným normám API JASO ISO!

...mne sa totiž zdá, že tie normy, čo sa týka dvojtaktov sú skrátka anachronické a nezohľadňujú všetko, čo by v takomto prípade mali! :shock:
Itall

Příspěvek od Itall »

FF: Já jsem jezdil "zahradní" 2T oleje dokonce ve sportovních motorkách (250 ccm a výkon od 35k do 52k) dost běžně. Zkrátka byly levnější a neměl jsem (a nemám) na rozhazování. V minulosti např. polosyntetický Total 2T Prosylva, nebo v nedávné minulosti syntetický Castrol Garden 2T Synthetic. Zkušenost s nimi mám výbornou, motorky jsem používal nejméně 1 rok, ale spíše 2, 3, 4 roky každou - ojeté i nové a najel i 10000 km za 3 roky na kus. Problém s olejem veškerý žádný. Žádné zadření, žádné vůle v ložiscích, žádné předčasné opotřebení pístů, zkrátka nic, nic, nic. Nejlepší zkušenost mám s Castrol Garden 2T Synthetic. Poměr 1:50, nekouří, nekarbonuje. Na Husqvarně WR250 (ostré enduro 49k) jsem najel 8600 km a ta motorka někde ještě jezdí asi s původním pístem. Když jsem ji prodával s těmito km, neměla žádné vůle v ložiscích motoru a píst měl o něco nižší kompresi, než u nové. Mám za to, že výměna pístu v 10000 km by byla akorát. Takže své sebrané spisy (pardón informace) si můžeš dávat tomu, kdo to nikdy nezkoušel. Ale takových kluků, co jezdí bez potíží na motorkách s garden oleji (např. Husqvarna), jsou houfy.
FF

Příspěvek od FF »

...to je ten lepší prípad, pretože tie "záhradné" oleje by mali byť najvýkonnejšie...
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvek od Harry »

testus píše:Harry:

přečti si celou diskusi, na první straně to píšu...

"Motor v MF70 jezdil na M2T jen 2 roky. Pak 17 let na Mogul TSF nebo originální Stihl do motorových pil."
Milej Testusi,
napsal jsi m. j.
testus píše: Jde o to, že třeba ta MF70 jezdila 19 let na ten M2T (asi 2 roky a pak Mogul TSF, případně ten červený Stihl), tak aby to něco nevyvedlo s motorem.
Z uvedeného textu pro mne, co by pro rodilého Čecha, vyplynulo, že "ta MF70" jezdila 19 let na ten M2T, .... a t. d.
Prostě skladba věty je trochu zmatečná, asi jsem měl číst pečlivěji, či několikrát, :?: abych pochopil správně.
Četl jsem jen jednou, a vysvětlil si to podle svého. :lol:
Proto jsem napsal to, co jsem napsal.... :wink:
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Itall

Příspěvek od Itall »

testus: No, aspoň, že sis nedal nick testis :P .
Itall

Příspěvek od Itall »

No, a dnes jsem koupil pár litříků OMV BIXXOL 2T Motorbike (polosyntetický s míšením až 1:100) za 110,- Kč/L. Jezdil jsem ho minulou sezónu, tak budu pokračovat 8) .
C2H5OH

Příspěvek od C2H5OH »

Máš životní pojištění? :lol:
Itall

Příspěvek od Itall »

C2H5OH píše:Máš životní pojištění? :lol:
Pojištění mám jen zákonné, čili povinné ručení, páč miluju pojišťovny. Proč?
C2H5OH

Příspěvek od C2H5OH »

Všichni dárci orgánů by měli mít životní. I když ty orgány jsou většinou na hovno :lol:
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvek od Harry »

Každá louže klouže!
Pojištění majetku - váš klidný spánek.
Nehoda není náhoda!
Pojištění - klid a jistota!
s míšením až 1:100
to už bych se asi připojistil..... :lol:
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Odpovědět