Více oleje a rada ohledně 2T.
Moderátor: Colommbo
Pokud něco přežilo 19 let s M2T, tak to prokázalo maximální odolnost.
U takového stroje je zcela lhostejné, jaký (slušný) olej (tedy mimo použitého friťáku a vyjetého převoďáku) tam naleju.....
U takového stroje je zcela lhostejné, jaký (slušný) olej (tedy mimo použitého friťáku a vyjetého převoďáku) tam naleju.....
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Ja tam zase pisu, ze to 20 let na M2T jezdit muze. Otazkou je, jak dlouho by to jezdilo, kdyby se tam davalo neco lepsiho....testus píše:Harry:
přečti si celou diskusi, na první straně to píšu...
"Motor v MF70 jezdil na M2T jen 2 roky. Pak 17 let na Mogul TSF nebo originální Stihl do motorových pil."
Opravdu i do stroje MF 70 doporucujete oleje primarne urcene do motorovych pil?
TSF byl původně minerální a nyní ho vidím nabízen jako polosyntetický s vyšší specifikací. Máte s ním někdo zkušenost? Zlepšila se kouřivost, karbonování, a tak? Já jsem tyhle mrchy nikdy nepoužíval (jen jsem to vždy jednou zkusil) a z našich 2T olejů jsem jezdil delší dobu jen polosyntetický Trysk Rapid, který měl být tou dobou z našich 2T olejů nejlepší a nebyl tak drahý. Kouřivost měl nižší, než minerální oleje. Jak mazal, to nevím, ale Praga ED 250 na to jezdila 1:50 bez potíží asi 10000 km. Byla to sportovní jednomístná verze 35k.testus píše:Harry:
přečti si celou diskusi, na první straně to píšu...
"Motor v MF70 jezdil na M2T jen 2 roky. Pak 17 let na Mogul TSF nebo originální Stihl do motorových pil."
...nech sú "dvojtaktné" normy aké chcú - podľa mojich zozbieraných informácií je pre istotu vhodné používať do motorových píl a iného záhradného náradia oleje pre ne určené, a nie oleje určené do motocyklov, a naopak do motocyklov používať oleje určené do motocyklov, a nie oleje určené do záhradného náradia a motorových píl a to aj napriek jedným normám API JASO ISO!
...mne sa totiž zdá, že tie normy, čo sa týka dvojtaktov sú skrátka anachronické a nezohľadňujú všetko, čo by v takomto prípade mali!
...mne sa totiž zdá, že tie normy, čo sa týka dvojtaktov sú skrátka anachronické a nezohľadňujú všetko, čo by v takomto prípade mali!
FF: Já jsem jezdil "zahradní" 2T oleje dokonce ve sportovních motorkách (250 ccm a výkon od 35k do 52k) dost běžně. Zkrátka byly levnější a neměl jsem (a nemám) na rozhazování. V minulosti např. polosyntetický Total 2T Prosylva, nebo v nedávné minulosti syntetický Castrol Garden 2T Synthetic. Zkušenost s nimi mám výbornou, motorky jsem používal nejméně 1 rok, ale spíše 2, 3, 4 roky každou - ojeté i nové a najel i 10000 km za 3 roky na kus. Problém s olejem veškerý žádný. Žádné zadření, žádné vůle v ložiscích, žádné předčasné opotřebení pístů, zkrátka nic, nic, nic. Nejlepší zkušenost mám s Castrol Garden 2T Synthetic. Poměr 1:50, nekouří, nekarbonuje. Na Husqvarně WR250 (ostré enduro 49k) jsem najel 8600 km a ta motorka někde ještě jezdí asi s původním pístem. Když jsem ji prodával s těmito km, neměla žádné vůle v ložiscích motoru a píst měl o něco nižší kompresi, než u nové. Mám za to, že výměna pístu v 10000 km by byla akorát. Takže své sebrané spisy (pardón informace) si můžeš dávat tomu, kdo to nikdy nezkoušel. Ale takových kluků, co jezdí bez potíží na motorkách s garden oleji (např. Husqvarna), jsou houfy.
Milej Testusi,testus píše:Harry:
přečti si celou diskusi, na první straně to píšu...
"Motor v MF70 jezdil na M2T jen 2 roky. Pak 17 let na Mogul TSF nebo originální Stihl do motorových pil."
napsal jsi m. j.
Z uvedeného textu pro mne, co by pro rodilého Čecha, vyplynulo, že "ta MF70" jezdila 19 let na ten M2T, .... a t. d.testus píše: Jde o to, že třeba ta MF70 jezdila 19 let na ten M2T (asi 2 roky a pak Mogul TSF, případně ten červený Stihl), tak aby to něco nevyvedlo s motorem.
Prostě skladba věty je trochu zmatečná, asi jsem měl číst pečlivěji, či několikrát, abych pochopil správně.
Četl jsem jen jednou, a vysvětlil si to podle svého.
Proto jsem napsal to, co jsem napsal....
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Každá louže klouže!
Pojištění majetku - váš klidný spánek.
Nehoda není náhoda!
Pojištění - klid a jistota!
Pojištění majetku - váš klidný spánek.
Nehoda není náhoda!
Pojištění - klid a jistota!
to už bych se asi připojistil.....s míšením až 1:100
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.