Valvoline MaxLife

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

MartinT

Valvoline MaxLife

Příspěvek od MartinT »

Dobrý den všem,
poraďte mi prosím jaký olej je vhodnější pro Octavii TDI 66kW 2002 najeto 150tkm. V prodejně mi doporučil Valvoline Max Life Diesel 10w40. Jenže nemá na sobě normu vw50500. Mají tam ještě Valvoline Durablend 10W40 a ten ji na sobě má a je za stejnou cenu.
Prodávající tvrdí že je lepší ten první protože má v sobě aditiva a je speciálně pro motory přes 100ttkm.

Děkuji za radu MT
modelář

Re: Valvoline MaxLife

Příspěvek od modelář »

Dobře, když je tu momentálně mrtvo, pokusím se oživit debatu.
MartinT píše:Prodávající tvrdí že je lepší ten první protože má v sobě aditiva a je speciálně pro motory přes 100ttkm.
Aditiva má v sobě každý motorový olej. Proto bych to formuloval spíše takto: MaxLife obsahuje aditiva speciálně určená pro motory s proběhem nad 100 tis. km.

Někdo tvrdí, že MaxLife je v podstatě totožný s DuraBlendem, jenom je specificky aditivovaný. Jenže normy VW jsou mj. právě o té specifické aditivaci s přihlédnutím k potřebám motoru. Proto bych se obával použít MaxLife bez normy VW do motoru VW s předepsanou normou. Jenže existuje také MaxLife 5W-40, který tu normu VW uvedenu má. Pravda, je citelně dražší...
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Valvoline MaxLife

Příspěvek od Pitris »

Ano, olej Valvoline MaxLife 5w40 normu VW505.00 (a 502.00) plní.
http://valvoline.cz/cs/shop/detail/60-m ... ic-5w40-1l
....a pokud by si chtěl zůstat u SAE 10w40 (vhodná pro málo startů a delší jízdy), použít olej pro motory nad 100tkm, a dodržet VW505.00, tak třeba http://www.liquimoly.cz/detail/motorovy ... aif-10w-40
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Valvoline MaxLife

Příspěvek od tonny »

Durex píše: A rozhodně bych nevěřil na možnost oživení ztvrdlých gufer dříků ventilů a podobně. Měl sem možnost pár jich vidět a těm by nepomohla ani svěcená voda natož jedna výměna oleje. :lol:
Když jsem měl Renault Espace 2.0i, tak mi prosakovalo gufero od spojky. Mechanici mi doporučovali abych do motoru žádné sračky nedával, že to rozpustí těsnění a začne motor téct. Tady naopak, přisuzuji to naleptáním gufera, přestál téct a už co jsem auto měl ještě deset let, tak nezačalo. U všech mých aut jsem dával a dále dávám ty sračky do každé výměny oleje v motoru a nikdy problém.

Teď jsem dal podruhé MaxLife 10w-40 z důvodu čištění a regeneraci těsnění preventivně. Výměna po 6,5tkm (předpis mám po osmi), předtím výměny s čištěním 3x po 3tkm, protože jsem koupil tři pětilitrovky předepsaného Ford Formula 5W-30 A5 (než jsem vstoupil na toto fórum). Co mne překvapilo, tak po poslední výměně se motor jaksi znatelně rozjezdil, což nechápu.

Pokud ale budou gufera/těsnění úplně tvrdé a praskají, tak jsem také toho názoru, že už jim nic nepomůže.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Valvoline MaxLife

Příspěvek od Jerry3 »

tonny píše:Co mne překvapilo, tak po poslední výměně se motor jaksi znatelně rozjezdil, což nechápu.
To moc překvapující není. I dost starý, resp. jetý motor se dá vhodnou péčí a používáním oživit.
adosM

Re: Valvoline MaxLife

Příspěvek od adosM »

Colommbo píše:Nechme to být, je to ztráta času. Bohužel podobně jako zvažované použití Maxlife - v průběhu jednoho intervalu (dokonce zřejmě plánovaně zkráceného) se na "oživení těsniv" neprojeví vůbec nic, věř tomu nastopro... :?
Myslím výměnu Max life na 7-8 tis km a Pak sunoco Marathon taky na 7-8 tis km a to už musí něco udělat.
Když ne tak nic no. Narvu tam 10w50-60
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Valvoline MaxLife

Příspěvek od Jerry3 »

adosM píše:Myslím výměnu Max life na 7-8 tis km a Pak sunoco Marathon taky na 7-8 tis km a to už musí něco udělat.
Když ne tak nic no. Narvu tam 10w50-60
Proboha, kolikrát tu musí zaznít (ode mne poprvé - nyní odkazuji na ostatní přispěvatele), že je to celé hloupost! :x
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Valvoline MaxLife

Příspěvek od tonny »

Jerry3 píše:
tonny píše:Co mne překvapilo, tak po poslední výměně se motor jaksi znatelně rozjezdil, což nechápu.
To moc překvapující není. I dost starý, resp. jetý motor se dá vhodnou péčí a používáním oživit.
Nechápu to, jakže až pátá výměna motor znatelně probrala, po prvním MaxLife. Takže asi má něco do sebe. Vozidlo z roku 1998, najeto nyní 109.000km.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
adosM

Re: Valvoline MaxLife

Příspěvek od adosM »

Jerry3 píše:
adosM píše:Myslím výměnu Max life na 7-8 tis km a Pak sunoco Marathon taky na 7-8 tis km a to už musí něco udělat.
Když ne tak nic no. Narvu tam 10w50-60
Proboha, kolikrát tu musí zaznít (ode mne poprvé - nyní odkazuji na ostatní přispěvatele), že je to celé hloupost! :x
Co je hloupost ? Hoši už to tady nedávám. Končím tady s tímto forem. Toto je na mě fakt mooc. Borec předemnou píše, že mu to pomohlo, pak i Pitris psal v minulosti, že to může ty ventilový gufírka lehce poléčit a pořád dokola je to podle někoho blbost...Mějte se ahoooj. :wink:
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Valvoline MaxLife

Příspěvek od Pedro »

Resis pitchoviny. Motor s X krate objetou zemeguli. A chces menit to a toto. Nech si kujva poradit od tech co maj par desitek let navic a v autech se neco povrtali. A hlavne v tech, v kterych se vrtat slo.
Dej na zimu 10-40,v lete 10,15-50,60. Neres cestinu a moc oleje.
Vycisti komutator, uhliky, mrkni na uzemneni motoru samostatnym kabelem, namaz mechanismus saltrpaky, at ti nerves zpatecku o svy stehno, ap...... . Bud fit. P.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Valvoline MaxLife

Příspěvek od Pitris »

Adame sorry ale rad si tady dostal neúrekom. Ty které si chtěl slyšet, a i ty které si slyšet nechtěl. Mnohokráte Ti tady bylo poradíno - a řekl bych že dobře a že Ti to pomohlo - ale přečti si pár svých příspěvků....
Dám Yacco 5w50 a nic jiného už....
Co byste mi doporučili za olej....
Yacco je super ale hledám něco echt....
Spotřeba oleje se zmenšila, už ji neřeším....
Buď MaxLife nebo Marathon, ať se to vyčistí.....
Estery v Yacco čistí dobře....
Co se spotřebou oleje. Je 3deci na tisíc....
Dám v zimě 5w40, v létě 10w50....
Yacco 5w50 je super....
Nakonec Penrite HPR 10 10w50....

Vžyť se podívej co zde píšeš. Zpandorovatěl si :!:
Snažíme se Ti tady poradit, ale víš Ty vlastně co chceš :?:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Valvoline MaxLife

Příspěvek od tonny »

adosM píše: Co je hloupost ? Hoši už to tady nedávám. Končím tady s tímto forem. Toto je na mě fakt mooc. Borec předemnou píše, že mu to pomohlo, pak i Pitris psal v minulosti, že to může ty ventilový gufírka lehce poléčit a pořád dokola je to podle někoho blbost...Mějte se ahoooj. :wink:
Proč si tu nevezmeš co potřebuješ a zbytečně reaguješ na to, co se ti nelíbí, jen to dál živíš.

Každý má svůj názor a své zkušenosti. Na obalu je psáno, pro motory nad 100.000km. Jestli to funguje i nad 300.000km, nemusí to být pravda s ohledem na materiál gufer a v jakém prostředí byly provozovány (jak se kdo o motor staral).
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
adosM

Re: Valvoline MaxLife

Příspěvek od adosM »

Vím co chci. Za 2 -3 tis km dám Marathon 10w40 ( nebo maxlife ), pojezdím aspon 7-8 tis km. Na léto dáme 10w50-60 a tak dokola. A nasrat. To jaký olej, už si udělám usudek sám. Ale nic předraženého. Max Yacco Galaxie. Ano Spandorovatěl jsem. Přiznávám. Plavu v tom. Ale už se chytám břehu....
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Valvoline MaxLife

Příspěvek od Jerry3 »

Ale kdepak, stále se v tom plácáš! Tak např. tu již opakovaně zaznělo (naposledy od tonnyho), že účinek V. MaxLife se dostavuje až po delší době používání, tj. nikoli po jednom, k tomu zkráceném intervalu výměny. A ty si stále meleš tu svou písničku, přičemž ve snaze ji nám zde prodat dáváš tím víc najevo, že dobře míněné rady prostě nechápeš anebo nechceš přijmout.

A jak se včera názorně ukázalo, nepřijímáš ani kritiku. Tak nevím, v čem jsi na sobě popracoval, když jsi předevčírem sám začal na toto téma debatovat s Pedrem.
adosM

Re: Valvoline MaxLife

Příspěvek od adosM »

Já nevím, kde pořád vidíš že udělám jednu Zkrácenou výměnu ? Proč to papouškuješ dokola ? Dám MaXLIFE nebo marathon 10w40 na 7-8 tis km ... To je zkrácený ? Víc za rok nenajedu...To to tam mám nechat 2 roky ? Na moje jízdy je 10 tis maximum, ale ani to za rok nenajedu. Dit už po 8 tis z toho teče sračka, díky longlife výměnám z dřívějška. Pak dám 10w50-60 a vypozoruju to a pak zkusím ještě jednou maxlife nebo marathon na 8 tis km. Víc ne, pak už dám 10w50-60 a s tím budu jezdit. A už sem dál nepíši, KONEC DEBATY.
Odpovědět