Ano, rozumím a omlouvám se. Zkopírovat celé - i pro některé nechápavé chovance VAG ústavu.VAG píše:Příště zkopíruj celý příspěvek OK
UŽ NE Olej Ford C-Max 1.6 TDCi
Moderátor: Colommbo
Re: Olej Ford C-Max 1.6 TDCi
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej Ford C-Max 1.6 TDCi
Dívám se a vidím 3200 ot./min. při tachometrových 161 km/h. A co má jako být? K tomu je to od 80 km/h nahoru naprostá chcíplotina! A zároveň je z toho videa názorně patrné, proč se nikdy nemůže rovnat autu s "normálním", tj. benzínovým motorem.VAG píše:....3000ot/min pri 160km/h....
Dívej 0:37 https://www.youtube.com/watch?v=0LGZBRNlKYE
Re: Olej Ford C-Max 1.6 TDCi
Dovolím si na toto reagovat - nejedná se o chlubení, ale o dlouhodobý výsledek měření, a je smutné milý kolego, že jediné co zde dokážeš napsat je právě to chlubení se - no asi další majitel TéDéÍ s omezeným rozhledem.VAG píše:Nevím zda je tento údaj tak skvělý, když se jím chlubíš,ale TDi motory jezdí za rovných 5l/100kmj.kiwi píše:1.6 Hdi S motorem jsem byl velice spokojen a průměrná dlouhodobá spotřeba cca 5,7 l/100 km taky potěšila.
A to se jedná o 1.9 a 2.0
Btw. s 2,0 Tdi mám v práci najeto cca 150 tis. km a v rámci svolávačky a kulance mi zdarma vyměnili komplet vstřiky, čerpadlo a asi 5 baterek (než přišli na to co je při poklesu teploty pod -5 vybíjí - auto stále žhavilo) a věci asi za 150 tis. Kč (auto stálo více v servise než v garáži)-to jen k těm spolehlivým a skvělým TDi motorům - zato u HDi vše OK. Jó a spotřeba s DSG byla 6l a více
Na druhou stranu teď mám v práci Oct 1.6.Tdi a nemohu říct křivého slova - tak vypadá objektivní přístup k problematice kolego VAGU
VOLVO V60 D3 Momentum 2020
VW Golf 7 R line
VW Golf 7 R line
Re: Olej Ford C-Max 1.6 TDCi
Moderně se tomu říká kognitivní deficit, po staru lidská hloupost, charakteristická to vlastnost všech koncerňáků.j.kiwi píše:...no asi další majitel TéDéÍ s omezeným rozhledem...
P.S.: Pro pořádek dodávám, že ne všichni majitelé koncernového vozu patří do množiny koncerňáků.
Re: Olej Ford C-Max 1.6 TDCi
Ty Hdi fungovaly vzdy bez problemu a byly prakticky nesmrtelne(osobni zkusenost s 2.0HDi, 2004 r.v. bez DPF najeto cca 600tkm a auto furt klepe, firemni Peugeot Partner), samozrejme ty nove s DPF uz trosku pruser co se tyce turba, vstriky, egr a dpf. Jinak s tim 2.0HDi bez problemu jezdeni do 5l. To DPF je proste zlo a k...í spotrebu a vicemene bezproblemovost
Re: Olej Ford C-Max 1.6 TDCi
DPF i pro benzíny před časem ohlásil jako první právě VAG. Otázka je, zdali je to až taková nutnost nebo chtějí ukázat "Náskok díky technice".
První TDI motory v devadesátých letech byly skutečně dobré, a zde právě koncernu strašně narostla křídla a spolu s ním i jeho zákazníkům.
Evropský trh hlavně není objektivní. Kvality ocení především Severní Amerika, částečně Afrika a významně Asie.
První TDI motory v devadesátých letech byly skutečně dobré, a zde právě koncernu strašně narostla křídla a spolu s ním i jeho zákazníkům.
Evropský trh hlavně není objektivní. Kvality ocení především Severní Amerika, částečně Afrika a významně Asie.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Olej Ford C-Max 1.6 TDCi
V čem že to vlastně? Kromě spotřeby a někdy i výdrže jsem nikdy žádnou jejich dobrou vlastnost nezaznamenal.Jezevcik píše:První TDI motory v devadesátých letech byly skutečně dobré...
Re: Olej Ford C-Max 1.6 TDCi
Nesmíš na to hledět očima odpůrce dieselů. První dvě jsi už vyjmenoval. To nejpodstatnější je ale z mého pohledu síla v malých otáčkách. Pokud máš rád odlišný charakter jízdy, pak chápu, že Tě to neoslovuje. Kdybych sehnal v NOS stavu starého klasického diesela mé oblíbené značky, pak jdu znovu do toho, ale to je bohužel asi nereálné, takže vím, že skončím u benzínu a jsem schopen se s tím smířit.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Olej Ford C-Max 1.6 TDCi
..možno sa mýlim, ale mám za to, že s priamovstrekovým turbobenzínom stačí jazdiť tak, ako sa patrí a ako je to normálne (a nepotrebuje žiaden časticový filter), tzn. pri potrebe svižnej akcelerácie podradiť aj o dva stupne, resp. tak, nech sú tam pripravené východzie otáčky aké aspoň podľa mňa tam byť majú (cca aspoň tých 3000ot./min).. v takomto prípade ten priamovstrek ani pri dupnutí do podlahy, ani náznakom nezačmudí a koncovky výfuku má čisté dlhodobo.. (Samozrejme pokiaľ ten agregát v tom čase už nespaľuje viac oleja ako benzínu )Jezevcik píše:DPF i pro benzíny před časem ohlásil jako první právě VAG. Otázka je, zdali je to až taková nutnost nebo chtějí ukázat "Náskok díky technice".
Re: Olej Ford C-Max 1.6 TDCi
Ano, to mne nikdy neoslovovalo. Zato jsem vždy pociťoval jako pro mě při delší jízdě (už po pár desítkách km) přímo nesnesitelnou vibrační a hlukovou kulisu.Jezevcik píše:To nejpodstatnější je ale z mého pohledu síla v malých otáčkách. Pokud máš rád odlišný charakter jízdy, pak chápu, že Tě to neoslovuje.
Re: Olej Ford C-Max 1.6 TDCi
Zde je problém opačný než u nafťáků: částice, kam patří i aerosoly, se tady netvoří ani tak při zatížení/pod zatížením, jako spíše v režimu nízkého, resp. částečného zatížení. A je to opět dáno zejména tím, že výrobce volí takové nastavení parametrů vstřikování a zapalování/předstihu, aby minimalizoval spotřebu. Tedy jsme zase zpět u otázky nastavení rovnováhy mezi čistotou spalin a účinností práce motoru, tj. spotřeby.kornel píše:...mám za to, že s priamovstrekovým turbobenzínom stačí jazdiť tak, ako sa patrí a ako je to normálne (a nepotrebuje žiaden časticový filter), ... v takomto prípade ten priamovstrek ani pri dupnutí do podlahy, ani náznakom nezačmudí
Re: Olej Ford C-Max 1.6 TDCi
Tzn. "vyháňanie pavúkov" je v sumáre režim vhodnejší, než opačne..
Re: Olej Ford C-Max 1.6 TDCi
To rozhodně, akorát to něco stojí na spotřebě. A tu přece zejména koncerňáci řeší "až v první řadě".
Re: Olej Ford C-Max 1.6 TDCi
aby v "druhom rade" dali za GO motora (olejničky) - (čo s touto záležitosťou aj dosť úzko súvisí) 3000e ..to sa fakt oplatí
Re: Olej Ford C-Max 1.6 TDCi
Příznivci PSA jsou na tom úplně stejně,buďte bez obav. Každý druhý se na fóru prsí,jak málo mu to žere,bez ohledu na motorizaci a když jim napíšeš,že se jim ta "úspora" brzy vrátí v nákladech na opravu tak...
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW