Utěsňovač chladiče

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

pupinskyj

Utěsňovač chladiče

Příspěvek od pupinskyj »

Zdarec, koupil jsem si přípravek na utěsnění chladiče a v návodu je napsaný, že ho tam mám nalejt při běžícím motoru?! To mám jako nastartovat a pak otevřít expanzku??? Vždyt je to pod tlakem? Nebo otevřít, nastartovat a pak nalejt?
Jsem úplnej laik, takže sorry za "stup..ost" dotazu.
Dík za odpovědi!
mipesa
Příspěvky: 763
Registrován: čtv srp 28, 2008 20:39

Příspěvek od mipesa »

Jelikož a protože jste úplný lajk, tak Vás chci upozornit na levný trik prodeje onoho utěsňovače.Jedná se o chem.sloučeninu, která v určité formě nějak reaguje na Vaší nemrznoucí směs.Když už teda se pustíte do této akce tak vypusťte nemrz.směs, nalijte vodu do chlad.soustavy,onen přípravek nalijte do chladiče přívodní hadicí nebo víčkem, aby to mělo efekt, buď budete muset vyndat termostat, aby cyrkulace probíhala okamžitě, nebo počkat až otevře termostat a okamžitě nějakým způsobem dostat do chladiče onen utěsňovač=Těžký hazard.Pak tedy počkejte na nějaký proběh a vypusťte obsah chlad.soustavy a raději jí ještě jednou propláchněte.Jestli to nalijete expanzkou či jiným otvorem je jedno , zasviníte si chladící soustavu čímsi.Vykašlete se na to, vyhoďte chladič ven a buď ho nechte zrepasovat nebo pořiďte jiný.Ten chladič také můžete utěsňovačem utěsnit na vždy a nebude to chladič, ale radiátor.
Brembo

Příspěvek od Brembo »

u modernejsich aut hrozi upchatie vykorovacieho telesa ale i chladica. Dnes su tie kanale podstatne uzsie nez za ery 105. Ostatne na forach s tymito zazrakmi nie su dobre skusenosti.
pietro

Příspěvek od pietro »

V kazdom pripade nenaliat ( nenasypat) do chladica ten pripravok vsetok, vacsinou je na 10 litrov viac ako 40 % balenia by som tam nenalial aby to nieco neupchalo, inak by nemal byt problem
sportka

Příspěvek od sportka »