Ťažké štartovanie - Akku OK
Moderátor: Colommbo
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Kdyz tedy aku a vedeni ok,vyhod starter a vycisti hlavne komouse a drazky,uhliky,futra....
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
no podle servismana je to baterka. podle nej je normalni, i to ze se starter resp. slaba baterka vybicujou k normalnim otackam.. pac v prvni moment je odber nejvetsi a pak zatez klesne...
Je to teda jen 61ah 600a.. na 1,8TD takže se mu zdá slabá. (podle konfigurátoru: http://www.autobaterie-varta.net) lze nasadit ale i jeste slabsi kusy.
Fungoval jsem s ni normalne pres zimu..až paradoxne se zvysujici se teplotou, i kdyz porad po nulou, najednou problem.
zkusim nekde vypujcit jinou a kdyztak nechat zmerit kapacitu. To bude pro zacatekl asi nejjednodussi.
Je to teda jen 61ah 600a.. na 1,8TD takže se mu zdá slabá. (podle konfigurátoru: http://www.autobaterie-varta.net) lze nasadit ale i jeste slabsi kusy.
Fungoval jsem s ni normalne pres zimu..až paradoxne se zvysujici se teplotou, i kdyz porad po nulou, najednou problem.
zkusim nekde vypujcit jinou a kdyztak nechat zmerit kapacitu. To bude pro zacatekl asi nejjednodussi.
- Colommbo
- Příspěvky: 9846
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Jak chtějí vaši. Naši si myslí, že je to starter...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Dle zde podaných informací to akumulátor není s pravděpodobností hraničící s jistotou.
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Nečetl sem celé,jen trochu ze začátku. Někdy je třeba opravdu udělat repas startéru a nebo stačí jen jeho údržba.
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5941EF1A Mě třeba před repasem nechtěl moc točit,i když tedy na poměry mé moto (Ano,je to z moto,ale je to vlastně autový startér) to šlo standardně. Nicméně po repasu a výměně uhlíků neskutečná změna a když to někde startuju,tak každej se ptá,jakto že mi to motorem točí tak dobře
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5941EF1A Mě třeba před repasem nechtěl moc točit,i když tedy na poměry mé moto (Ano,je to z moto,ale je to vlastně autový startér) to šlo standardně. Nicméně po repasu a výměně uhlíků neskutečná změna a když to někde startuju,tak každej se ptá,jakto že mi to motorem točí tak dobře
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Trochu prehistorie.
Jeden ci dva rocniky favoritu,tusim 91-2, na to byly nachylne. Pri teplem startu se netocily zpocatku dostatecne rychle,aby motor chytil na brnk jako studeny se syticem. Zejmena u drozek,kde dostavaly cocku. Chvili mi trvalo nez jsem prisel na to,ze to neni nastavenim karbecu. Vycistit a maznout ulozeni,vydrazkovat a hotovo. Netvrdim vsak,ze mas stejny problem. Dle toho,ze pises 1,8TD,odhaduji F Sirku ci Esk. (Oriona).
Jeden ci dva rocniky favoritu,tusim 91-2, na to byly nachylne. Pri teplem startu se netocily zpocatku dostatecne rychle,aby motor chytil na brnk jako studeny se syticem. Zejmena u drozek,kde dostavaly cocku. Chvili mi trvalo nez jsem prisel na to,ze to neni nastavenim karbecu. Vycistit a maznout ulozeni,vydrazkovat a hotovo. Netvrdim vsak,ze mas stejny problem. Dle toho,ze pises 1,8TD,odhaduji F Sirku ci Esk. (Oriona).
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Pokud usuzuješ jen podle napětí 12,6 V že baterie je v pořádku - toto nemusí být pravda.
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Mne na Vectre zasvinený štartér,teda spuštač sposobil jav,že som si myslel,že je batéria KO. Ked som štartoval,motor sa otáčal velmy nepresvedčivo a napatie pri štartovaní kleslo na 8,5 V,pričom inak bolo 12.5V. Motor samozrejme nenaskočil. Doma som štartér vydoloval-neskutočný prístup,rozobral a bolo to jasné. Komutátor zasvinený,mazivo po celom rotore a prevod takmer suchý. Po vyčistení,namazaní a brebrusení točil motorom,ako šialený.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Pokud by nebyla OK, nenastalo by tohle:bio píše:Pokud usuzuješ jen podle napětí 12,6 V že baterie je v pořádku - toto nemusí být pravda.
chegue píše:Nicméně letos cca 2-3týdny zpět bylo i méně než -10°C a startér točil normálně...tzn. hned a rychle...
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
takže v pátek sem byl v baterkárně. Chlapik ochotně sáhnul po "krabici" s dvema budikama. Na jednom budiku byla stupnice stoupajici zelená do červené - ala otačkomer. Raficka se zastavila takrka presne na hranici max. zeleného pole a červeného. Blbec sem se v euforii nezeptal co že to měříme pač hlapik hned zahlasil, že baterka je OK a že dáva 600A.(to si teda přečetl na baterce) a že na vině bude kabeláž.
Jistotu těchto chlapiku bych chtěl někdy mít...
takže zbývá kabeláž + startér (viz colommbo) nicméně něž nechám neco kuchnout, tak si rad overim to co muzu sam.
Pedro.. je to Mondeo 1.gen, takže skoro:)
Jistotu těchto chlapiku bych chtěl někdy mít...
takže zbývá kabeláž + startér (viz colommbo) nicméně něž nechám neco kuchnout, tak si rad overim to co muzu sam.
Pedro.. je to Mondeo 1.gen, takže skoro:)
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Bude to starter
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
A zkontrolovat / očistit ukostření - startéru, baterky, motoru, alternátoru....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
starter jde pristi tyden ven.. jen koketuju s hrisnou myslenkou, ze uz by mohlo jit rovnou i auto. chtel sem mu doprat jeste rok nez skonci technicka..ale uz mi pomalu dochazi trpelivost.
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Než začneš kuchat startér, rozhodně se napřed vrhni na kontrolu všech ukostření
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Jerry3 píše:Než začneš kuchat startér, rozhodně se napřed vrhni na kontrolu všech ukostření
OK.
před chvili jsem zjišťoval co je to přesně za starter a při tom konečně zkouknul kontakty na cívce. a vizuáně naprosto OK.
Kostru jsem již čistil, ale jak se do toho ponořím tak to vezmu znovu. Do toho strateru se mi přirozěně moc nechce. Už jsem se zaradoval, že si dopředu koupim uhlíky za +-100 ale zrovna na tenhle bosch 1073017 nikde nejsou. resp. čísel starterů je 6půlek, ale zrovna ten muj nikde.