Ťažké štartovanie - Akku OK

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Ťažké štartovanie - Akku OK

Příspěvek od skodovkar »

A jsi si jistý těmi baterkami? Zkoušel jsi připojit přes káble z jiného auta?
František Smíšek
Příspěvky: 125
Registrován: čtv črc 24, 2008 13:17
Bydliště: Praha

Re: Ťažké štartovanie - Akku OK

Příspěvek od František Smíšek »

Vsadil bych boty na přechodové odpory v kabeláži, obzvlášť v ukostření motoru. Velký přechodový odpor v kostře motoru dokáže např. přepálit při startu spojkové lanko (časté u starých multikár, motor je kostřen nechtěně přes lanko), projevuje se taktéž kolísáním ukazatele teploty motoru.
Franta
modelář

Re: Ťažké štartovanie - Akku OK

Příspěvek od modelář »

František Smíšek píše:Vsadil bych boty na přechodové odpory v kabeláži, obzvlášť v ukostření motoru. ...
Tak tímhle (kontrolou řádného ukostření agregátu vůči karoserii) bych asi začal.
Tomas-SA

Re: Ťažké štartovanie - Akku OK

Příspěvek od Tomas-SA »

Dnes som dal dole starter. Rozobrat sa mi ho nepodarilo, lebo vsetky srobiky su zahryznute - jeden som aj zatrhol [taky dlhy] :(
Tak som premazal z vonka co sa dalo, rozchodil som aj volnobezny smer kolecka. Precistil som vsetky kontakty. Aj na baterke som precistil kontakty. A... A nepomohlo :D

Takze teraz netusim kde bude chyba. Trebalo by ten starter rozobrat, lenze ked sa to niekomu aj podari, tak to zrejme neposklada uz ani boh. Tak bude lepsie sa ho nechytat, lebo nemam zas 200E na druhy starter...
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Ťažké štartovanie - Akku OK

Příspěvek od skodovkar »

Zkusil jsi ho alespoň venku?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27484
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ťažké štartovanie - Akku OK

Příspěvek od Pitris »

Zkus zkontrolovat to ukostření - od aku na karoserii, a k motoru. Odšroubovat a mechanicky očistit.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Tomas-SA

Re: Ťažké štartovanie - Akku OK

Příspěvek od Tomas-SA »

Starter som raz skusil vonku, ale spalil som kontakty na baterke, jak som to tam prilozil, tak som s tym moc ani neexperimentoval radsej, aby som to este viac nepokazil.
To ukostrenie motora som zabudol, sakra - pojdem este tieto kontakty ocistit a prestreknut kontoxom. :) Potom uvidime...
mipesa
Příspěvky: 765
Registrován: čtv srp 28, 2008 20:39

Re: Ťažké štartovanie - Akku OK

Příspěvek od mipesa »

U starteru je hlavní, aby byly uhlíky volné a nepravidelně nezbroušené, drážky na komutátoru kotvy čisté, komutátor čistý nevydřený, ložiska hřídelky bez vůlí a namazané, kontakty spínače nenapálené, cívka ve spínači musí okamžitě reagovat, nesmí mít spoždění či pomalý chod, veškeré mechanismy musí být lehce pohyblivé...... no asi takhle, při optimální kondici baterie a startéru ti nesmí napětí při staru klesnout pod 10 V. A na závěr, když udělám repas např jednoduchého Boscháckého startéru tak se dostanu min. na 3 500,- kč , aby byl fakt OK. Za to se nechá sehnat variabilita z druhovýroby a možná ještě levněji. Opiš si číslo na startéru a poptej ho třeba na AllStaru nebo na Elite, takhle budeš jen koumat a ztrácet čas a peníze nad blbostma a nakonec ti nic jiného nezbyde než koupit nový.
mipesa
Příspěvky: 765
Registrován: čtv srp 28, 2008 20:39

Re: Ťažké štartovanie - Akku OK

Příspěvek od mipesa »

Tomas-SA píše:Starter som raz skusil vonku, ale spalil som kontakty na baterke, jak som to tam prilozil, tak som s tym moc ani neexperimentoval radsej, aby som to este viac nepokazil.
To ukostrenie motora som zabudol, sakra - pojdem este tieto kontakty ocistit a prestreknut kontoxom. :) Potom uvidime...
Pokud chceš zkoušet startér venku na prázdno tak s kabely o průřezu min 10 mm cca 35 A a připojení ke spínači min 4 mm cca 15 - 20 A a pořádně pospojovat pak nebudeš napalovat kontakty.
Tomas-SA

Re: Ťažké štartovanie - Akku OK

Příspěvek od Tomas-SA »

Bol som v garazi, precistil som kontakty ukostrenia motora - nepomohlo.
Akoze nieje to az take hrozne, dokonca to nebolo hrozne ani v zime [asi take iste]. Pokial ten starter ide, tak ho budem pouzivat - velku skodu nemoze asi narobit, ked pretoci pomalsie o dve otacky motor.

Potom, ked vypovie chalan, tak ho vymenim. Inak je to starter Mitsubishi [v Jeepe] :D - cislo som si zabudol opisat. Na internete som nasiel original nahradu za 150 dolarov, alebo taky vymakanejsi znackovy za 299 dolarov.

Zatial to necham tak a keby mu zacalo uplne sibat, tak sa zadovazi iny, alebo aj pouzivany...
mipesa
Příspěvky: 765
Registrován: čtv srp 28, 2008 20:39

Re: Ťažké štartovanie - Akku OK

Příspěvek od mipesa »

Tomas-SA píše:Bol som garazi, precistil som kontakty ukostrenia motora - nepomohlo.
Akoze nieje to az take hrozne, dokonca to nebolo hrozne ani v zime [asi take iste]. Pokial ten starter ide, tak ho budem pouzivat - velku skodu nemoze asi narobit, ked pretoci pomalsie o dve otacky motor.

Potom, ked vypovie chalan, tak ho vymenim. Inak je to starter Mitsubishi [v Jeepe] :D - cislo som si zabudol opisat. Na internete som nasiel original nahradu za 150 dolarov, alebo taky vymakanejsi znackovy za 299 dolarov.

Zatial to necham tak a keby mu zacalo uplne sibat, tak sa zadovazi iny, alebo aj pouzivany...
Startéry Mitsubishi se vyznačují dlouhou životností a spolehlivostí, pracuji s nimi dost, protože dělám vysokozdvihy Caterpillar a Mitsubishi a tam všude tyto startéry jsou a jsou jednoduché a nejsou drahé. Zkus se pozeptat jak jsem psal. Těch startérů je samozřejmě velká škála, ale jsou si dost podobné.
modelář

Re: Ťažké štartovanie - Akku OK

Příspěvek od modelář »

Tomas-SA píše:... alebo taky vymakanejsi znackovy za 299 dolarov. ...
Má planetovou převodovku?
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Ťažké štartovanie - Akku OK

Příspěvek od bjukemen »

..ja zase starer v Pajere ked som opravoval vacsi trapas som este nevidel, prevodovka v staretru rozomleta na prach,asi ich vlastny vymysel :p
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
modelář

Re: Ťažké štartovanie - Akku OK

Příspěvek od modelář »

bjukemen píše:... prevodovka v staretru rozomleta na prach,asi ich vlastny vymysel :p
To víš, prášková metalurgie v praxi ...
miki

Re: Ťažké štartovanie - Akku OK

Příspěvek od miki »

Ja mám podobný problém aj keď úplne iné auto -punto s automatom, príde zima a problém naštartovať. Batéria nová, reklamovaná, reklamácia neuznaná, štartér OK, aletrnátor OK, odber z batérie v norme. Na káble naštertujem v pohode. Auto stojí 2-3 dni vonku a nejde pretočiť. Dľa mechanika na automaty by mala byť batéria v takom aute o dosť silejšia než v aute s manuálom... Dľa vyhľadávača beterii nie. Je teplo takže to teraz ide OK, na jeseň dám silnejšiu bateriu a uvidím...
Odpovědět