Ťažké štartovanie - Akku OK
Moderátor: Colommbo
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
A jsi si jistý těmi baterkami? Zkoušel jsi připojit přes káble z jiného auta?
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv črc 24, 2008 13:17
- Bydliště: Praha
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Vsadil bych boty na přechodové odpory v kabeláži, obzvlášť v ukostření motoru. Velký přechodový odpor v kostře motoru dokáže např. přepálit při startu spojkové lanko (časté u starých multikár, motor je kostřen nechtěně přes lanko), projevuje se taktéž kolísáním ukazatele teploty motoru.
Franta
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Tak tímhle (kontrolou řádného ukostření agregátu vůči karoserii) bych asi začal.František Smíšek píše:Vsadil bych boty na přechodové odpory v kabeláži, obzvlášť v ukostření motoru. ...
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Dnes som dal dole starter. Rozobrat sa mi ho nepodarilo, lebo vsetky srobiky su zahryznute - jeden som aj zatrhol [taky dlhy]
Tak som premazal z vonka co sa dalo, rozchodil som aj volnobezny smer kolecka. Precistil som vsetky kontakty. Aj na baterke som precistil kontakty. A... A nepomohlo
Takze teraz netusim kde bude chyba. Trebalo by ten starter rozobrat, lenze ked sa to niekomu aj podari, tak to zrejme neposklada uz ani boh. Tak bude lepsie sa ho nechytat, lebo nemam zas 200E na druhy starter...
Tak som premazal z vonka co sa dalo, rozchodil som aj volnobezny smer kolecka. Precistil som vsetky kontakty. Aj na baterke som precistil kontakty. A... A nepomohlo
Takze teraz netusim kde bude chyba. Trebalo by ten starter rozobrat, lenze ked sa to niekomu aj podari, tak to zrejme neposklada uz ani boh. Tak bude lepsie sa ho nechytat, lebo nemam zas 200E na druhy starter...
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Zkusil jsi ho alespoň venku?
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Zkus zkontrolovat to ukostření - od aku na karoserii, a k motoru. Odšroubovat a mechanicky očistit.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Starter som raz skusil vonku, ale spalil som kontakty na baterke, jak som to tam prilozil, tak som s tym moc ani neexperimentoval radsej, aby som to este viac nepokazil.
To ukostrenie motora som zabudol, sakra - pojdem este tieto kontakty ocistit a prestreknut kontoxom. Potom uvidime...
To ukostrenie motora som zabudol, sakra - pojdem este tieto kontakty ocistit a prestreknut kontoxom. Potom uvidime...
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
U starteru je hlavní, aby byly uhlíky volné a nepravidelně nezbroušené, drážky na komutátoru kotvy čisté, komutátor čistý nevydřený, ložiska hřídelky bez vůlí a namazané, kontakty spínače nenapálené, cívka ve spínači musí okamžitě reagovat, nesmí mít spoždění či pomalý chod, veškeré mechanismy musí být lehce pohyblivé...... no asi takhle, při optimální kondici baterie a startéru ti nesmí napětí při staru klesnout pod 10 V. A na závěr, když udělám repas např jednoduchého Boscháckého startéru tak se dostanu min. na 3 500,- kč , aby byl fakt OK. Za to se nechá sehnat variabilita z druhovýroby a možná ještě levněji. Opiš si číslo na startéru a poptej ho třeba na AllStaru nebo na Elite, takhle budeš jen koumat a ztrácet čas a peníze nad blbostma a nakonec ti nic jiného nezbyde než koupit nový.
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Pokud chceš zkoušet startér venku na prázdno tak s kabely o průřezu min 10 mm cca 35 A a připojení ke spínači min 4 mm cca 15 - 20 A a pořádně pospojovat pak nebudeš napalovat kontakty.Tomas-SA píše:Starter som raz skusil vonku, ale spalil som kontakty na baterke, jak som to tam prilozil, tak som s tym moc ani neexperimentoval radsej, aby som to este viac nepokazil.
To ukostrenie motora som zabudol, sakra - pojdem este tieto kontakty ocistit a prestreknut kontoxom. Potom uvidime...
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Bol som v garazi, precistil som kontakty ukostrenia motora - nepomohlo.
Akoze nieje to az take hrozne, dokonca to nebolo hrozne ani v zime [asi take iste]. Pokial ten starter ide, tak ho budem pouzivat - velku skodu nemoze asi narobit, ked pretoci pomalsie o dve otacky motor.
Potom, ked vypovie chalan, tak ho vymenim. Inak je to starter Mitsubishi [v Jeepe] - cislo som si zabudol opisat. Na internete som nasiel original nahradu za 150 dolarov, alebo taky vymakanejsi znackovy za 299 dolarov.
Zatial to necham tak a keby mu zacalo uplne sibat, tak sa zadovazi iny, alebo aj pouzivany...
Akoze nieje to az take hrozne, dokonca to nebolo hrozne ani v zime [asi take iste]. Pokial ten starter ide, tak ho budem pouzivat - velku skodu nemoze asi narobit, ked pretoci pomalsie o dve otacky motor.
Potom, ked vypovie chalan, tak ho vymenim. Inak je to starter Mitsubishi [v Jeepe] - cislo som si zabudol opisat. Na internete som nasiel original nahradu za 150 dolarov, alebo taky vymakanejsi znackovy za 299 dolarov.
Zatial to necham tak a keby mu zacalo uplne sibat, tak sa zadovazi iny, alebo aj pouzivany...
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Startéry Mitsubishi se vyznačují dlouhou životností a spolehlivostí, pracuji s nimi dost, protože dělám vysokozdvihy Caterpillar a Mitsubishi a tam všude tyto startéry jsou a jsou jednoduché a nejsou drahé. Zkus se pozeptat jak jsem psal. Těch startérů je samozřejmě velká škála, ale jsou si dost podobné.Tomas-SA píše:Bol som garazi, precistil som kontakty ukostrenia motora - nepomohlo.
Akoze nieje to az take hrozne, dokonca to nebolo hrozne ani v zime [asi take iste]. Pokial ten starter ide, tak ho budem pouzivat - velku skodu nemoze asi narobit, ked pretoci pomalsie o dve otacky motor.
Potom, ked vypovie chalan, tak ho vymenim. Inak je to starter Mitsubishi [v Jeepe] - cislo som si zabudol opisat. Na internete som nasiel original nahradu za 150 dolarov, alebo taky vymakanejsi znackovy za 299 dolarov.
Zatial to necham tak a keby mu zacalo uplne sibat, tak sa zadovazi iny, alebo aj pouzivany...
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Má planetovou převodovku?Tomas-SA píše:... alebo taky vymakanejsi znackovy za 299 dolarov. ...
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
..ja zase starer v Pajere ked som opravoval vacsi trapas som este nevidel, prevodovka v staretru rozomleta na prach,asi ich vlastny vymysel :p
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
To víš, prášková metalurgie v praxi ...bjukemen píše:... prevodovka v staretru rozomleta na prach,asi ich vlastny vymysel :p
Re: Ťažké štartovanie - Akku OK
Ja mám podobný problém aj keď úplne iné auto -punto s automatom, príde zima a problém naštartovať. Batéria nová, reklamovaná, reklamácia neuznaná, štartér OK, aletrnátor OK, odber z batérie v norme. Na káble naštertujem v pohode. Auto stojí 2-3 dni vonku a nejde pretočiť. Dľa mechanika na automaty by mala byť batéria v takom aute o dosť silejšia než v aute s manuálom... Dľa vyhľadávača beterii nie. Je teplo takže to teraz ide OK, na jeseň dám silnejšiu bateriu a uvidím...