By mě zajímalo, jaké jsou "ztráty" .lengy60 píše:Zrovinka vezeme 1200 t BA 95 z Blavy do Bremen,nemá někdo zájem?
Tank ONO
Moderátor: Colommbo
Re: Tank ONO
Re: Tank ONO
Žádné,na každé díře jsou 3 plomby.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Tank ONO
Takže výsledek celoroční spotřeby Accordu 2.0 (od února do února) - poslední tři nádrže ONO + VIF.... dřív viz výše + Millers. Jízdní podmínky se nezměnily - žádné kouk na spotřebu spíš "vyháním pavouky"Pitris píše:Za několik dní budu mít k dispozici údaje za rok s Accordem 2.0 114kW....
Jezdím tak 80% kilometrů po městě, parkuji venku, v létě klima, v zimě pneu M+S, nijak extra "lehká noha" - občas ručička otáčkoměru u čísla 7....
A dřív jsem bral hlavně u Agip/Eni (někdy i Shell a OMV, vyjímečně u EuroOil a Lukoil, ale nikdy u no name pump).
Za posledních 12 měsíců a 12 tisíc kilometrů spotřeba 7,75l / 100km
(PS: Když jsme ve čtyřech jeli pro juniorova Lexuse, tak jsem si z časových důvodů fakt nebral servítky a na přes 600km / Brno - Olomouc - Brno - České Budějovice - Brno / z toho 300km po dálnici kolem 150-ti (i přes) si vzal "téměř" 8 na sto - 7,97).
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Tank ONO
Dnes sem vzal po trech nadrzich nafty Tank ONO plnou Vervy Diesel, tak sem zvedav zda poznam nejaky rozdil
Re: Tank ONO
Vždyť Verva je nacpaná aditivama k prasknutí tak rozdíl nemůže být akceptovatelný. Mělo by se srovnávat vše bez aditiv aby to mělo vypovídací hodnotu
Re: Tank ONO
Zdravím chci se zeptat nemá někdo problém s benzínem u tank ono mám pocit že je tam horší benzin kolegovi z prace hůř chytá auto Mazda 323 a já mám poněkud jinej problém fabi 1.4 16v natankoval jsem na onu a druhý den se mi rozsvitila kontrolka motoru na vagu chyba vyfukoveho potrubí chyba smazana natankovano na omv najeto 800km a po spetnem natankovani na onu chyba stejná jasný může být vadná lambda ale mám tušení na horší kvalitu benzínu
Re: Tank ONO
Kolego, s Fabií 1.4 16v 55 kW motor AUA jezdim od r. 2001 prakticky denně !! a vim, že je ku*evsky citlivá na benzin - o tom už jsem tady x krát psal.. a jak čtu výše, kolega ten samej problém...
Nic proti nikomu - ale tyto podřadný benziny do tohoto motoru nepatří... co dodat...
ONOfilové - klidně mě kamenujte...
Nic proti nikomu - ale tyto podřadný benziny do tohoto motoru nepatří... co dodat...
ONOfilové - klidně mě kamenujte...
Re: Tank ONO
Tak já co si pamatuji tak tyhle motory byly svítící kontrolkou diagnostiky doslova proslavené a bylo vcelku jedno,kdo kde tankoval a řešilo se to svého času přehráním softwaru.Tím nevylučuji,že si kolega nemohl natankovat nekvalitní palivo.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Tank ONO
Tak já na benzín od ONO dost najezdil s GDI motorem a navzdory jeho vyhlášené citlivosti na benzín (např. v Itálii jsem nenašel benzínku, na kterou by to normálně šlapalo) jsem nikdy žádný problém (tedy pomineme-li překvapivý a obtížně vysvětlitelný pokles průměrné spotřeby) neměl - na rozdíl od jiných sítí...
Re: Tank ONO
Mám úplně stejnou zkušenost s motorem VTI a ten ja také údajně citlivý na kvalitu benzínu.Nijak velkou odezvu jsem nezaznamenal ani při použití prémiového paliva ÖMW. Pravda najezdil jsem s auem pouze 18 tis, a ani v Itálii jsem neměl problém,byť jsem tankoval snad jednou nebo dvakrát a co to bylo za stanici si také nepamatuji. Rozdíl po výměně vzduchového filtru,svíček,dobrého oleje a provedení debordelizace palivové soustavy byl ale sakra znát.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Tank ONO
Dodávám že za ty dlouhé roky co s touto Fabií jezdim, tak zmíněné svítění bylo jen celkem 3 x a vždy po natankování benzinu, kterej byl asi nekvalitní. Jinak nikdy nic u tohoto auta (nejen) v tomto smyslu nezlobilo a nezlobí - jinak bych ji dávno nahradil jiným... A ta citlivost na benzin - s tím se dá žít...lengy60 píše:Tak já co si pamatuji tak tyhle motory byly svítící kontrolkou diagnostiky doslova proslavené a bylo vcelku jedno,kdo kde tankoval a řešilo se to svého času přehráním softwaru
Re: Tank ONO
Taky bych řekl, měli jsme doma sice jen Fabii 1,0 - svícení kontrolky emisí bylo dost časté, způsobeno vadnou lambdou, znečištěným hrdlem sání (klapkou), slabou baterií, jednou hento a podruhé henono. S P107 a Splashem 1,0 tankuji u ONO skoro pořád a žádná kontrolka nesvítí. P107 má 89000 km a Splash přes 30000. U Fabie jsme kontrolku řešili asi od 6000 km. Rezultát ať si každý udělá.lengy60 píše:Tak já co si pamatuji tak tyhle motory byly svítící kontrolkou diagnostiky doslova proslavené a bylo vcelku jedno,kdo kde tankoval a řešilo se to svého času přehráním softwaru.Tím nevylučuji,že si kolega nemohl natankovat nekvalitní palivo.
Re: Tank ONO
Já zatím při čtvrté plné od ONO (ale s VIFem) žádný znatelný rozdíl a vypadá to, že i ta na přelomu roku mírně vyšší spotřeba benzinu byla zapříčiněna jen nižší venkovní teplotou (pod nulou) a krátkými jízdami.
To se dá zjistit laboratorně, ale je fakt že ONO nedoaditivovává. Je to "čisté" palivo bez mazivostních a čistících přísad.... proto dávám VIF (který v loňském testu ve SM "vytáhl" vzorek ONO na úroveň Vervy).milacasta píše:....mám tušení na horší kvalitu benzínu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Tank ONO
... pánové, nezaměňovat prosím jednotlivé Fabie... vyráběly se různé - od 1.0 MPI pak 1.4 MPI dvě verze a taky ty s motory VW ... a to už bylo někde jinde kvalitou, charakteristikou i výdrží a spolehlivostí...
Toť vše co k tomu mohu dodat...
Toť vše co k tomu mohu dodat...