Tank ONO
Moderátor: Colommbo
Re: Tank ONO
... no a já teď testuji jak je na tom Benzina poté co dělají jen standart natural. Touto dobou neVIFuji,
jen tankuji a jezdim. Pruběžný výsledek: Kopcovej test stejnej jako dříve, chod motoru taky i zvukově i čichem u vejfuku zastudena i zatepla, takže poslední výsledek bude spotřeba. A pak se uvidí do jaký míry to jejich dřívější nadstandartní aditivování jak uváděli na www. stránkách mělo význam...
jen tankuji a jezdim. Pruběžný výsledek: Kopcovej test stejnej jako dříve, chod motoru taky i zvukově i čichem u vejfuku zastudena i zatepla, takže poslední výsledek bude spotřeba. A pak se uvidí do jaký míry to jejich dřívější nadstandartní aditivování jak uváděli na www. stránkách mělo význam...
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Tank ONO
Uvědomuješ si, že to tvoje "testování" není vůbec směroplatný...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Tank ONO
to už říkala Máňa u paní Jechový o té směroplatnosti.....
Pro mne to má jistou konkretní vypovídající hodnotu. Je to ale mýma očima, a subjektivně testováno na mojem autě....
Pro mne to má jistou konkretní vypovídající hodnotu. Je to ale mýma očima, a subjektivně testováno na mojem autě....
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Tank ONO
Já ti naprosto rozumím - stanovil sis určitá svá kritéria, jež jsi podle svých nejlepších zkušeností schopen vyhodnocovat a tedy (ale jen a pouze) pro tebe samotného (ve spojení s tvým vozem) mají jistou vypovídací hodnotu, jíž se následně řídíš. Nic proti tomu, naopak, a věřím, že v dnešní době takhle k věcem přistupuje jeden člověk (mno, ať nežeru, dva) z deseti (zrovna kupř. já zas tak pintlich nejsem.) Nicméně, jak už kdysi říkala Máňa...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Tank ONO
Tedy ONO a Benzinu trochu srovnat mohu, páč tady u nás Benzina, jsa tlačena blízkostí pump ONO, občas také zlevní na únosno, pak tam natankuji. Proti benzinu u Benziny nemohu říct ani popel, nikdy. Jenže - skoro furt je nejdražší nebo výrazně dražší, než ONO. Zdražování jim jde vždy rychle a zlevňování pomalu. Benzin u ONO je horší, než u Benziny (ONO promine), ale není to ZAS TAK výrazné. Je možno trochu poznat na vitalitě motoru a též trochu na spotřebě. Ale zas - která firma se zasloužila o snížení cen benzinu u nás? Já je podporuji .
Re: Tank ONO
ano pánové, každý auto může "mít rádo" ten či onen benzin, jsou to rozdíly malý ale mohou bejt i citelný.
Když padoš za litr na totemu ovlivní i padoš na ceně ujetýho km tak pak hraje roli jak to auto jelo, jak startovalo, jak táhlo do kopce ... Když je možnost volby si vybrat z více pump, je to OK. Kdysi před lety jsem měl Favorita jednobod BMM 40 kW a kdybych tehdy měl na blízku ONO, jezdil bych tam. Tím chci řict že proti nim taky nic nemam, pouze u nich neberu.
Když padoš za litr na totemu ovlivní i padoš na ceně ujetýho km tak pak hraje roli jak to auto jelo, jak startovalo, jak táhlo do kopce ... Když je možnost volby si vybrat z více pump, je to OK. Kdysi před lety jsem měl Favorita jednobod BMM 40 kW a kdybych tehdy měl na blízku ONO, jezdil bych tam. Tím chci řict že proti nim taky nic nemam, pouze u nich neberu.
Re: Tank ONO
Teď jsem před tankováním zvažoval jestli plnou u ONO N95 za 26.90 kč/litr nebo u EUROOIL Optimal za 29.40 kč/litr..No zvítězil ten EUROOIL..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Tank ONO
Jedu treti nadrz nafty ONO + VIF a nepoznal sem rozdil oproti Agipu... dalsi dam na Agipu, zda poznam nejakej rozdil
Re: Tank ONO
Vzal jsem na zkoušku do služebního Focuse plnou u ONO na Karlovarce.
Auto prostě nejede tak, jak jsem zvyklý.
I když je to jenom líná 1,6, tak na předchozích čerpáních jelo lépe.
Teď se nedá moc dobře vytáčet a je prostě línější.
Jezdím s ním již 4 roky skoro denně, takže vím, jak to auto jezdí.
Tudíž do soukromého to nerisknu ani jednou. Dlouhodobě ani náhodou.
Auto prostě nejede tak, jak jsem zvyklý.
I když je to jenom líná 1,6, tak na předchozích čerpáních jelo lépe.
Teď se nedá moc dobře vytáčet a je prostě línější.
Jezdím s ním již 4 roky skoro denně, takže vím, jak to auto jezdí.
Tudíž do soukromého to nerisknu ani jednou. Dlouhodobě ani náhodou.
Re: Tank ONO
Tak myslím, že o tolik horší benzin zas ONO nemá . Také nevím, zda Eurooil má stejný benzin, jako Benzina. Já s benzinem od ONO problém nemám, asi má obdobný benzin, jako polovina všech pump, možná má lepší benzin, než leckdo. Ale Benzina zatím má benzin asi jeden z nejlepších, řekl bych.NOVON píše:Teď jsem před tankováním zvažoval jestli plnou u ONO N95 za 26.90 kč/litr nebo u EUROOIL Optimal za 29.40 kč/litr..No zvítězil ten EUROOIL..
Re: Tank ONO
Benzina už N95 přestala nadstandartně aditivovat, takže mají běžný benzín podle normy jako všude jinde. U ONO je aspoň dobře, že mají velké výtoče, což je pro kvalitu paliva lepší.
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Tank ONO
Jakou má velká výtoč spojitost s kvalitou paliva, v tomto případě benzínu...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Tank ONO
Asi že jim tam staré palivo dlouho nesmrdí. Tedy...v případě ropných paliv...rozuměj - smrdí jim tam stále čerstvé palivo...Colommbo píše:Jakou má velká výtoč spojitost s kvalitou paliva, v tomto případě benzínu...?
Re: Tank ONO
Zrovinka vezeme 1200 t BA 95 z Blavy do Bremen,nemá někdo zájem?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW