Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

aquadigio

Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Příspěvek od aquadigio »

Zdravim , viete mi poradit co dat do bmw 530 i ? Ngk 4 kontakt alebo denso iridium ? Len hovorili ze treba nastavit odtrh u denso , len ci v bmw budu dobre šlapat miesto 4 kontaktov ngk , co poradite ? Neviem kolko je prdpisany odtrh na bmw 170 kw 530 i benzin rocnik 2005 dakujem
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Příspěvek od Colommbo »

Do tohoto motoru by měly pasovat třebas klasické Denso Iridium IK20 s odtrhem 1,0mm. Mám je ve svém motoru tři roky a 53tis.km a nemohu si stěžovat ani v nejmenším. A lidi, co do toho vidí (já to nejsu), tvrdí, že mnohem lepší než nějaké vícelektrodové spatlaniny jsou svíčky jednoelektrodové. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
aquadigio

Re: Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Příspěvek od aquadigio »

Aha jasne mam tie ik 20 , len jeden mechanik hovoril ze tam sa nastavuje odtrh , a ze do bmw by dal len ngk 4 kontakt ze motor ide lepsie s nimi preto som chcel vediet nejaky nazor nato
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Příspěvek od Colommbo »

Ano, IK20 mají nastavený nějaký "tovární" odtrh a podle konfigurátoru je třeba jej někdy upravit (musel jsem taky.) Před nimi jsem měl z oplího servisu namontované shodou okolností taky čtyřelektrodové GM (nejspíš skryté Bosch) a Denso jsou lepčí. :) Nemám, co více uvést, a s 4el. NGK zkušenost nemám.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
aquadigio

Re: Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Příspěvek od aquadigio »

Ved ano dakujem , ale na kolko ich mam nastavit to by som potreboval vediet , nebiem kolko udava bmw pre tento motor
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Příspěvek od Colommbo »

Však jsem už psal - pro motor 530i 170kW je odtrh (GAP) 1,0mm, podle konfigurátoru Denso :)
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... me=&FF=200
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
aquadigio

Re: Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Příspěvek od aquadigio »

Aha ked je odtrh 1mm teda na denso ik20 tak netreba spekulovat ? Nechat to tak a nenastavovat ?
Návštěvník

Re: Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Příspěvek od Návštěvník »

Majiteľ naznačuje možný nesúlad konfigurátora NGK,Denso vs manuál BMW - to si treba overiť...
aquadigio

Re: Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Příspěvek od aquadigio »

Asi vyhodim.tie denso ik 20 von a dam tam ngk štvorkontakt co tam maju byt , lebo na denso ik 20 ze treba odtrh nastavovat ja som to nechal tak.zda sa mi auto lenive
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Příspěvek od Pitris »

Ano to je rozumné :oops: Máš tam jedny z nejlepších svíček a dáš je ven jen proto že nemají seřízenou vzdálenost elektrod. Nevím kolik tam má být, ale to se snad dá najít. NGK je gut ale Denso Iridium je lepší.... Ale rob ako myslíš.
aquadigio

Re: Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Příspěvek od aquadigio »

Dam to asi pozriet v servise podla muerkyvv linku pisu , co zaslal kolega ze gap ma byt 1,0 mm u denso ik 20
Návštěvník

Re: Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Příspěvek od Návštěvník »

Použití čtyř elektrod na svíci má jediný důvod: zajistit její delší životnost při dlouhých servisních intervalech. Víceelektrodová jiskřiště jdou v každém případě proti zájmu maximalizovat zapalovací výkon a zpřesnit lokalizaci jiskry v prostoru (zapalovacím) a čase (jiskra má přeskočit přesně v momentě, kdy to ŘJ motoru určí). Pokud motor chodí lépe na čtyřelektrodu než na Denso Iridium Power, pak je chyba v zapalování anebo ve stavu motoru: čtyřelektrody totiž dokáží zmíněné potíže zastřít.
aquadigio

Re: Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Příspěvek od aquadigio »

Dakujem za informaciu .... Pochopil som necham tam iridium denso len som chcel vediet ci ich mam vybrat a nastavit ten odtr... Ta lenivost bola mala netesnost na zvodoch
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Příspěvek od skodovkar »

A jak to dopadlo :?: Spokojenost?
aquadigio

Re: Sviecky denso vs Ngk bmw e 60 530 i

Příspěvek od aquadigio »

Ale ano slape nechal som ich tam, ale potom uz dam 4 elektrodove ako tam maju byt ze do bmw len tie tam maju ist
Odpovědět