svíčky

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: svíčky

Příspěvek od Jerry3 »

bloke píše:Boschky mi boli v minulosti odporúčané odborníkom na Citroeny, ale to platilo zrejme len v dávnejšej minulosti, predposledné neblbli.
Ano, "ide to dole kopcom".
bloke píše:Sviečkový hi-tec nepotrebujem, tiež ma striasa pri nutnosti nastavovania odtrhov.
Uděláš to jednou (pokud je to vůbec potřeba) a máš klid do doby, než to auto už mít nebudeš.
bloke píše:A na saxá som neraz čítal, že japonské sviece si s FR autom nemusia rozumieť.

Proč by něco, co je na tom z hlediska fyziky nejlíp ze všeho, mělo činit zrovna ve FR autě nějaký problém?
bloke píše:Ak by však nové FR sviečky nespôsobili želaný jav, tak v ďalších krokoch by som mal aj zakúpenie novej zapalovacej lišty Hitachi. Čiže nakonec Japonec - vo FR zapalovaní.
No vidíš! Ostatně Densa IP jsem vlastnoručně namontoval nejméně do půl tuctu FR motorů a vždy max. spokojenost.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: svíčky

Příspěvek od Colommbo »

Mno, půltucet není mnoho... Kdyby to byl býval aspoň mandel či dokonce půl kopy... :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: svíčky

Příspěvek od bloke »

Jerry3 píše: Proč by něco, co je na tom z hlediska fyziky nejlíp ze všeho, mělo činit zrovna ve FR autě nějaký problém?
To netuším, prebral som z niektorých pozbieraných postrehov; situačný odhad: žeby to najlepšie pre auto, nebolo najoptimálnejšie pre FR auto :lol:?
Jerry3 píše: No vidíš! Ostatně Densa IP jsem vlastnoručně namontoval nejméně do půl tuctu FR motorů a vždy max. spokojenost.
Tak najskôr musím vyskúšať premiérovú výmenu na lacnejšej alternatíve (vysomáriť sa z odporúčaní na účinné vybrané pomôcky), kedy orientačne zistím, či netreba ešte investovať do lišty, a potom možno vyskúšať aj Denso.
To by bol „teprve“ šok, že od Eyquem už nenastalo žiadne zlepšenie, ani za 4-násobnú cenu :lol:
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: svíčky

Příspěvek od Jerry3 »

bloke píše:To by bol „teprve“ šok, že od Eyquem už nenastalo žiadne zlepšenie, ani za 4-násobnú cenu :lol:
Nikoli šok, ale správná diagnóza! Ono totiž platí, že jestliže špatné svíčky dokáží mnohé problémy se zapalováním účinně zamaskovat, tak Denso IR je naopak odhalí, resp. prohloubí. :idea:
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: svíčky

Příspěvek od lengy60 »

bloke píše: Tak najskôr musím vyskúšať premiérovú výmenu na lacnejšej alternatíve (vysomáriť sa z odporúčaní na účinné vybrané pomôcky), kedy orientačne zistím, či netreba ešte investovať do lišty, a potom možno vyskúšať aj Denso.
To by bol „teprve“ šok, že od Eyquem už nenastalo žiadne zlepšenie, ani za 4-násobnú cenu :lol:
A cože to máš vlastně za problém?Já jen že dcerka svého času v C3(se stejným motorem) laborovala se špatnými starty a nepravidelným chodem motoru,nechala na tom vyměnit kde co,(svíčky,zapalovací lištu),ale úspěchu dosáhla teprve po dvojí aplikaci intenzivního čističe palivové soustavy Wynn´s.
Jinak pokud bys cokoliv potřeboval na svůj starý krásný stroj,tak nahlédni sem. :wink:
http://www.citroeny.eu/elektrosoucasti- ... tml?srt=pd
A co se týče svíček,v mém předchozím stroji(C4P) jsem měl z výroby svíčky Bosch,ale já pak dával výhradně(stejně jako do XP) NGK,jak obyč. platinu,tak iridia.V současném stroji jsou již z výroby NGK iridium a v citroenech obecně najdeš díly Denso,Mitsu nebo automatickou převodovku Aisin. :lol:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: svíčky

Příspěvek od Pitris »

Jerry3 píše:....pokud jde o tu gumu, není nic lepšího, než když svíčku nedokážeš povolit, ale ta guma ti na ní zůstane. :x
Ještě je "varianta" že ta guma na svíčce zůstane při montáži, a dotyčný si nevšimne že v klíči pak chybí :evil: Po nějaké době ta guma 'krásně obteče' šestihran....:twisted:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: svíčky

Příspěvek od lengy60 »

Dělat cokoliv s gumou stojí za h...o. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: svíčky

Příspěvek od Jerry3 »

:wink: :lol:

Ještě fígl na to, aby na svíčce nezůstal vězet kvůli gumě celý ořech: naslinit (tu gumu)! :D
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: svíčky

Příspěvek od Pedro »

J3, dik za preklad podpisu. Prijde mi to vtipne, po nega zkusenostech s 2x Xs a 1 C5 :?
D ir mohu doporucit. Na moto odstranily dva problemy. Po montazi do Almy a restartu RJ, vyssi volnobeh o 50 ot. Jizdni zkusenosti zatim nemohu pridat zadne, neb teprve budou. Ale je velmi pravdepodobne ze tam budou nafurt.
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: svíčky

Příspěvek od bloke »

lengy, niekedy mi nedržia rovnomerne volnobežné otáčky, padajú až na nejakých možno 500-400 dusivých (musím umelo pridávať plyn proti zdochnutiu, či trápeniu) tiež sa samé striedavo vracajú, vtedy nedržia ani keď skúšam chvílu držať pred rozjazdom napríklad 2000 ot/min, inokedy držia bez problému, ale teraz je blbnutie častejšie ako klud. Nedá sa ani určiť, či na studený či teplý motor, je to nevyspytatelné. Naposledy bol asi pol roka klud, potom som vymenil vzduchový filter a len trocha preventívne sčasti očistil bez rozobratia sprejom škrtiacu klapku (bola takmer čistá) a častá nestabilita sa vrátila.
Čističov som už vyjazdil niekolko (LM, Valvoline, STP + VIF, v čakačke Carlube), tak idem skúšať iné (tieto sviečky, potom prípadne ďalší nevymenený senzor, nové tesnenie pod klapkou keď sa mi podarí nájsť spolahlivého odvŕtavača jedného z jej šróbov).

Vďaka Ti za link a aj všetkým za rady okolo výmeny sviečok.
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: svíčky

Příspěvek od lengy60 »

Zeptám se možná blbě,ale palivový filtr jsi vyměnil.?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: svíčky

Příspěvek od Hombre »

Zkontroluj všechny hadičky co jdou do sání. Posilovač,odvětrávání skříně.....toto kolísání dělá nějaká trhlina okem neviditelná.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: svíčky

Příspěvek od Jerry3 »

Zdrojem tohoto problému určitě nejsou svíčky samotné.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: svíčky

Příspěvek od Pedro »

Je mozne prisavani falesneho vzduchu,neco jak pise Hombre. U nekterych motoru,kdyz je tam pristup,jsem hledal mikroprasklinky tak,ze jsem mel vysokohorlavy spraj a za chodu motoru,sprejem po nich,okolo sani a bsech tesneni foukal. Ale je tomu jiz daaavno,kdyz jsem se jeste mehanicinou vice prizivoval. Mozna nekdo zna lepsi metody 21 stoleti.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: svíčky

Příspěvek od Pedro »

A jak je na tom lambda? Pripojeni na diagn?
Odpovědět