Může tam být rozdíl i ve vzdálenosti elektrod z výroby: 20 budou mít určitě 1,1 mm, 22 pravděpodobně 0,9 mm.Pitris píše:Předpokládám že 20 či 22 na to vliv nemá bo jde (jen) o tepelnou hodnotu....
Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
V případě té "yosemitak" Oktávky 1.6 BSE píše Denso 1,0mm....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Diky
No, jak jsem koukal na tu puvodni NKG po 60 tis, tak ta vypadala uplne v poradku, takze zkusim tu IK(20) a za par let to treba vymenim pro dobry pocit. VK je teda asi pri mem jezdeni zbytecne, ale jeste jsem nekoukal na kolik vyjdou.
Jinak v servisnim manualu mam dojem byla vzdalenost elektrod 1±0,1mm
No, jak jsem koukal na tu puvodni NKG po 60 tis, tak ta vypadala uplne v poradku, takze zkusim tu IK(20) a za par let to treba vymenim pro dobry pocit. VK je teda asi pri mem jezdeni zbytecne, ale jeste jsem nekoukal na kolik vyjdou.
Jinak v servisnim manualu mam dojem byla vzdalenost elektrod 1±0,1mm
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Velice solidní ceny mají tady: https://ebezo.cz/vyhledavani?search=ik20
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
IK20 mají sice deklarovaný odtrh z výroby 1,1 mm, nicméně přeměřením několika desítek kusů, které mi prošly rukama, drátovými měrkami (od Denso ) mi to vždy vyšlo na o něco méně než 1,1 mm. Tedy bych to klidně nechal bez úpravy vzdálenosti elektrod.yosemitak píše:IK(20) ... v servisnim manualu mam dojem byla vzdalenost elektrod 1±0,1mm
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Mě v tonhle přípdě nejde o cenu,ale o prověřenou kvalitu,chtěl bych pro tenhle motor to nejlepší,aby fungovali i v té nejtěžší zátěži na 110 procent.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Do obou vozů,které jsem tady zmiňoval, se svíčky namontovaly tak jak je vybalili kováři a podkováři z krabičky.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
to ZJ5.2: To na tom asi nic nemění....
Pitris píše:Denso Iridium Tough VK20Y (284,-) nebo Iridium Power IK20 (170,-) a mezera 0,8mm....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Akorát že u těch dvacítek neuděláš z jejich továrního odtrhu 1,1 mm 0,8 mm, ale "pouze" 0,9 mm. I proto bych při očekávaném přetěžování motoru šel do studenějších svíček, kde bude už z fabriky menší odtrh.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Takže dvaadvacítky ?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Nejspíše (před koupí ověřit fabrickou hodnotu odtrhu) ano. On totiž turbomotor, zvláště pak ten honěný, skutečně potřebuje menší odtrh.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Tak Denso doporučuje na 1.8T 132KW tuto svíci : DENSO PK20PR-P8 Platinum
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Platina není špatná, ale spíš než na výkon je na výdrž.... Denso sice nabízí i řadu Racing, ale teplotně se tam 1.8T asi nevejde. Jejich použití bude v daleko více namáhaných motorech. Dej IK20 nebo IK22.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Dobře dám IK22 za 195kc
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Spíš ve vysoce laděných atmosférických motorech, čemuž odpovídá provedení jejich jiskřiště, pro 1,8T zcela nevhodné.Pitris píše:Denso sice nabízí i řadu Racing, ale teplotně se tam 1.8T asi nevejde. Jejich použití bude v daleko více namáhaných motorech.