Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
O.k. díky za připomenutí Pokusím se k těm svícím "prokopat" a jak se na to dívám, bude to trošku peklo. No, i tak dík.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
To si můžeš splést s našroubováním maznice.Jerry3 píše:Např. motosvíčka k mému skútru se závitem o průměru 10 má stoupání 1. Jo a je tam šestihran 16!
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Já se dnes objednával do servisu na výměnu oleje,tak jsem rovnou vznesl dotaz,jaký že je výrobcem stanovený odtrh na svíčkách.Bylo mi řečeno,že už se snad ve výrobě dávají do těchto motorů(1.2 e-THP) iridiové svíce,což se mi tedy moc nezdá i když je interval na jejich výměnu 50 tkm. Jenže u předchozího auta byl interval 60 tkm a byly tam normální platinky,tak jsem dal technikovi za úkol,aby zjistil jestli to tak skutečně je a až tam pojedu,tak jsem docela zvědav,co tam tedy vlastně dávají.
Myslím si,že to budou ty,co jsem našel na netu.
Myslím si,že to budou ty,co jsem našel na netu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Tak standardní svíčka se závitem 14 má stoupání 1,25.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Dnes jsem byl v servisu po 2.500 km měnit olej a při té příležitosti jsem zjistil,že již ve výrobě se montují do motoru iridiové svíčky NGK a to dokonce i do nepřeplňovaných verzí 1.2 Puretech. Nicméně,bych někdy v budoucnu rád vyzkoušel i svíčky Denso.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Chlapi jaké by jste použili svíčky do 1.8T 132KW motor AJQ Audi?S autem se jezdí převážně pila.
Dík Honza
Dík Honza
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Asi Denso Iridium Tough VK20Y (284,-) nebo Iridium Power IK20 (170,-) a mezera 0,8mm....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Jo, to jsem se akorat zrovna chtel taky zeptat. U me skodovka doporucuje NGK BKUR6ET-10 a vypada to, ze stejna svicka tam byla i z prvovyroby. Jeden kus vyjde na 141 Kc. Mam jit do tehle, nebo by stalo za to poohlednout se i po jinych?
Uz jsem se timto tematem prolouskaval, ale jedinou uzitecnou radu co si pamatuju je prave ta podivat se, jestli svicka z vyroby sedi s tou, kterou vyrobce doporucuje na vymenu, coz v tomto pripade vypada, ze sedi.
Uz jsem se timto tematem prolouskaval, ale jedinou uzitecnou radu co si pamatuju je prave ta podivat se, jestli svicka z vyroby sedi s tou, kterou vyrobce doporucuje na vymenu, coz v tomto pripade vypada, ze sedi.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Já vycházel z tohoto http://www.globaldenso.com/en/products/ ... _euro.html a nabízí to IK20 nebo VK20.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Zeťáka jsem loni obdaroval svícemi Denso IK 20 do jeho Seatu Altea XL 1.6 a je nadšen! Ty samé jsem pořídil i jeho manželce do C3 1.4(aby nežárlila) a pochrochtává si taktéž.
Kupoval jsem je zde: https://www.autodoplnky.cz/
Kupoval jsem je zde: https://www.autodoplnky.cz/
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Jo, prave na ne koukam, ty se tu zminuji asi nejcasteji. A jakou maji vydrz? Resp. jak casto je menit, aby to nebylo zbytecne brzo ani zbytecne pozde?
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Návštěvník píše:....ještě k životnosti: u těch úplně nejobyčejnějších IK20 se pohybovala mezi 40 (spodní extrém, jinak běžně 90) až po 125 tis. km (tam jsem to už "psychicky" nevydržel a raději je vyměnil). Speciální svíčky na výdrž od Denso pak v praxi (v motorech Honda) min. 200 tis. km....
Předpokládám že 20 či 22 na to vliv nemá bo jde (jen) o tepelnou hodnotu....Jerry3 píše:IK22 jsou "obyč", tzn. že nemají platinovou pecku integrovanou ve vnější elektrodě. Rozdíl v ceně není až tak velký, zato v životnosti propastný: VK22 vydrží minimálně dvojnásobek.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
No, ta rada směrovala k postupu při hledání náhrady. Tedy řídit se tím, co výrobce použil pro prvomontáž, nikoli tím, co on sám píše v manuálu.yosemitak píše:Uz jsem se timto tematem prolouskaval, ale jedinou uzitecnou radu co si pamatuju je prave ta podivat se, jestli svicka z vyroby sedi s tou, kterou vyrobce doporucuje na vymenu, coz v tomto pripade vypada, ze sedi.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Podle stavu elektrod.yosemitak píše:...Resp. jak casto je menit, aby to nebylo zbytecne brzo ani zbytecne pozde?