Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Libor »

O.k. díky za připomenutí ;-) Pokusím se k těm svícím "prokopat" a jak se na to dívám, bude to trošku peklo. No, i tak dík.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Hombre »

Jerry3 píše:Např. motosvíčka k mému skútru se závitem o průměru 10 má stoupání 1. Jo a je tam šestihran 16! :wink:
To si můžeš splést s našroubováním maznice.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od lengy60 »

Já se dnes objednával do servisu na výměnu oleje,tak jsem rovnou vznesl dotaz,jaký že je výrobcem stanovený odtrh na svíčkách.Bylo mi řečeno,že už se snad ve výrobě dávají do těchto motorů(1.2 e-THP) iridiové svíce,což se mi tedy moc nezdá i když je interval na jejich výměnu 50 tkm. Jenže u předchozího auta byl interval 60 tkm a byly tam normální platinky,tak jsem dal technikovi za úkol,aby zjistil jestli to tak skutečně je a až tam pojedu,tak jsem docela zvědav,co tam tedy vlastně dávají. :wink:
Myslím si,že to budou ty,co jsem našel na netu. :D
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Jerry3 »

Tak standardní svíčka se závitem 14 má stoupání 1,25.
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od lengy60 »

Dnes jsem byl v servisu po 2.500 km měnit olej a při té příležitosti jsem zjistil,že již ve výrobě se montují do motoru iridiové svíčky NGK a to dokonce i do nepřeplňovaných verzí 1.2 Puretech. :wink: Nicméně,bych někdy v budoucnu rád vyzkoušel i svíčky Denso. :P
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
ZJ5.2
Příspěvky: 20
Registrován: pon říj 05, 2015 20:22

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od ZJ5.2 »

Chlapi jaké by jste použili svíčky do 1.8T 132KW motor AJQ Audi?S autem se jezdí převážně pila.
Dík Honza
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Pitris »

Asi Denso Iridium Tough VK20Y (284,-) nebo Iridium Power IK20 (170,-) a mezera 0,8mm....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
yosemitak
Příspěvky: 402
Registrován: čtv pro 15, 2016 0:11

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od yosemitak »

Jo, to jsem se akorat zrovna chtel taky zeptat. U me skodovka doporucuje NGK BKUR6ET-10 a vypada to, ze stejna svicka tam byla i z prvovyroby. Jeden kus vyjde na 141 Kc. Mam jit do tehle, nebo by stalo za to poohlednout se i po jinych?

Uz jsem se timto tematem prolouskaval, ale jedinou uzitecnou radu co si pamatuju je prave ta podivat se, jestli svicka z vyroby sedi s tou, kterou vyrobce doporucuje na vymenu, coz v tomto pripade vypada, ze sedi. :)
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Pitris »

Já vycházel z tohoto http://www.globaldenso.com/en/products/ ... _euro.html a nabízí to IK20 nebo VK20.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od lengy60 »

Zeťáka jsem loni obdaroval svícemi Denso IK 20 do jeho Seatu Altea XL 1.6 a je nadšen! :D Ty samé jsem pořídil i jeho manželce do C3 1.4(aby nežárlila) :lol: a pochrochtává si taktéž. :wink:
Kupoval jsem je zde: https://www.autodoplnky.cz/
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
yosemitak
Příspěvky: 402
Registrován: čtv pro 15, 2016 0:11

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od yosemitak »

Jo, prave na ne koukam, ty se tu zminuji asi nejcasteji. :) A jakou maji vydrz? Resp. jak casto je menit, aby to nebylo zbytecne brzo ani zbytecne pozde?
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Pitris »

Návštěvník píše:....ještě k životnosti: u těch úplně nejobyčejnějších IK20 se pohybovala mezi 40 (spodní extrém, jinak běžně 90) až po 125 tis. km (tam jsem to už "psychicky" nevydržel a raději je vyměnil). Speciální svíčky na výdrž od Denso pak v praxi (v motorech Honda) min. 200 tis. km....
Jerry3 píše:IK22 jsou "obyč", tzn. že nemají platinovou pecku integrovanou ve vnější elektrodě. Rozdíl v ceně není až tak velký, zato v životnosti propastný: VK22 vydrží minimálně dvojnásobek.
Předpokládám že 20 či 22 na to vliv nemá bo jde (jen) o tepelnou hodnotu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Jerry3 »

yosemitak píše:Uz jsem se timto tematem prolouskaval, ale jedinou uzitecnou radu co si pamatuju je prave ta podivat se, jestli svicka z vyroby sedi s tou, kterou vyrobce doporucuje na vymenu, coz v tomto pripade vypada, ze sedi. :)
No, ta rada směrovala k postupu při hledání náhrady. Tedy řídit se tím, co výrobce použil pro prvomontáž, nikoli tím, co on sám píše v manuálu.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Jerry3 »

yosemitak píše:...Resp. jak casto je menit, aby to nebylo zbytecne brzo ani zbytecne pozde?
Podle stavu elektrod.
Odpovědět