svičky Denso
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: svičky Denso
Někde je tu už z dávnější doby napsána teze, že jsou tři skupiny/levely zapalovacích elementů:
1 - svíčky, nad nimi stojí
2 - NGK a špičku tvoří
3 - Denso
A pokud si to pamatuju dobře, byl to právě Jerry...
1 - svíčky, nad nimi stojí
2 - NGK a špičku tvoří
3 - Denso
A pokud si to pamatuju dobře, byl to právě Jerry...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: svičky Denso
Jj, taky to tak chápu. Už jsem díky tomuto fóru přešel z MO CFS na Yacco, tak chci ještě dořešit ty svíce a rád si nechám poradit. Ne, že bych neměl svůj názor, ale je zde "pár" lidí, kteří evidentně ví o čem mluví (píšou). Takže díky za zdejší diskuze a názory.
Subaru Outback H6 3,6R 191 kW
Re: svičky Denso
Pokud existují svíce od Denso, které se do daného motoru hodí, pak je rozhodně nejlepší použít právě je.
Re: svičky Denso
Toto se tu čte málokdy. Někteří se raději urazí nebo dokonce nechají smáznout.Suru píše: rád si nechám poradit. Ne, že bych neměl svůj názor, ale je zde "pár" lidí, kteří evidentně ví o čem mluví (píšou). Takže díky za zdejší diskuze a názory.
Já taky rád Denso, pokud to jde.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: svičky Denso
Díky!
Svého času jsem tomu věnoval hodně úsilí, poněvadž jsem svým způsobem musel. A pokud už mám nějaký názor (jakože dávám přednost tomu žádný nemít, jelikož mít ho je vlastně zatěžující), pak nikoli proto, že mi je něco sympatické či naopak nesympatické, resp. že jsem podlehl jakémusi obecnému názoru, ale protože jsem si prošel obvykle trnitou cestou poznání (za cenu investovaného času a také značného objemu financí), nezřídka poznání kruté reality.
P.S.: Takhle dlouhá věta by se hodila spíše do jazykového koutku...
Svého času jsem tomu věnoval hodně úsilí, poněvadž jsem svým způsobem musel. A pokud už mám nějaký názor (jakože dávám přednost tomu žádný nemít, jelikož mít ho je vlastně zatěžující), pak nikoli proto, že mi je něco sympatické či naopak nesympatické, resp. že jsem podlehl jakémusi obecnému názoru, ale protože jsem si prošel obvykle trnitou cestou poznání (za cenu investovaného času a také značného objemu financí), nezřídka poznání kruté reality.
P.S.: Takhle dlouhá věta by se hodila spíše do jazykového koutku...
Re: svičky Denso
Pomalu i na motorkářském foru začínají přemýšlet hlavou a ne prdelí. Konečně jim docvakává, že NGK jsou za zenitem a na Densa nemají, dokonce i Brisk má navrch.
Naposledy upravil(a) Hombre dne sob říj 07, 2017 9:33, celkem upraveno 1 x.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: svičky Denso
Přiznám se, že nechápu...Hombre píše:NHL jsou za zenitem a na Densa nemají
Re: svičky Denso
Zkurvený chytrý telefon, dopisuje si co chce.
Ještě doplním, když mají špatnou synchronizací karbeců a bohatost směsy, svíčky NGK se ulívají, některým po 50 km probijí izolátor. Velké laborování s elektrikou, nakonec svíce Brisk a má již sezonu bez poruchy za sebou.
Ještě doplním, když mají špatnou synchronizací karbeců a bohatost směsy, svíčky NGK se ulívají, některým po 50 km probijí izolátor. Velké laborování s elektrikou, nakonec svíce Brisk a má již sezonu bez poruchy za sebou.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: svičky Denso
sluchol som tuto dobru radu este niekedy v roku 2011 a mozem povedat ze zatial nemam ziadne problemy a sviecky slubuju ze vydrzia este raz tolko minimalneJerry3 píše:Pokud existují svíce od Denso, které se do daného motoru hodí, pak je rozhodně nejlepší použít právě je.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: svičky Denso
Ako Ti to povedalyMisojogi píše:....sviecky slubuju ze vydrzia este raz tolko minimalne
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: svičky Denso
vyrobca tvrdi na stranke Denso ze vydrzia 120 000 kmAko Ti to povedaly
cize v mojom pripade este 60 000
Niektori znami hovorili ze sa im dokonca znizila spotreba co sa ale mne nepotvrdilo
v kazdom pripade emisie su stale spickove (chodim na STK a EK bez "podmazania")
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: svičky Denso
A tvrdí správně, po 140 tisících doladěný odtrh 1,3 a ikdyž stále fungovaly výměna ve 185. Nalítáno má motor í bez dělání ventilů 240 ; tak ještě 20 ( ve 260 ) výměna rozvodů.
Svedou toto novodobé oturbované Babety?
Svedou toto novodobé oturbované Babety?
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: svičky Denso
Firemní Roomster 1.2 TSI měl najeto 360.000 než ho kolegovi ukradl pod rukama kamión,ten současný má najeto cca 250.000 km,co tam máš dál?Hombre píše:A tvrdí správně, po 140 tisících doladěný odtrh 1,3 a ikdyž stále fungovaly výměna ve 185. Nalítáno má motor í bez dělání ventilů 240 ; tak ještě 20 ( ve 260 ) výměna rozvodů.
Svedou toto novodobé oturbované Babety?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: svičky Denso
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90