svičky Denso

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: svičky Denso

Příspěvek od Jerry3 »

Rádo se stalo! :)
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: svičky Denso

Příspěvek od Hombre »

Jurawood píše:Dle me na brzde ani nemeritelne, klidne mohu zkusit, ale slysim to prvne.
Jestli máš možnost , tak na brzdě vyzkoušej i s diagramem. Nejprve dej svíčky s předepsaný odtrhem, pak sníženým o 0,4 mm a nakonec zvýšený o 0,4 mm. A dej vědět i s diagramem výkonu a krouťáku. Na autě to poznám, ale nevím v jakých hodnotách se to pohybuje.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
rofek
Příspěvky: 88
Registrován: stř led 25, 2017 0:30

Re: svičky Denso

Příspěvek od rofek »

Hombre píše:Tak to rozeberem, fordí vysokonapěťová kostka dává napětí 37 kV
hombre alias balu :
jen pro upresneni; jurawood ma ve focusu sice rovnez duratec he; na rozdil od mondea mk3 je uz zapalovani reseno se 4 zapalovacimi civkami, tedy zlast pro kazdou svicku a valec. k civkam vedou docela "tenke" kabely, tedy is nizsim prurezem vodicu; ale i tak pujde porad o nejaky ty kiloVolty, byt jich uz nebude tolik.
focus_2.0_107kw_W:Trident 5w40_S:Trident(ss) 10w40 + Bishop´s 906 /// fusion_1.4_59kw_Trident-5w40 & B´s 906
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: svičky Denso

Příspěvek od Hombre »

Může být, ale na vysokém napětí na kontakty svíčky to nic nemění. Cívky které jsou centrálně v kostce, v tomto případě jsou ve "fajce"svíčky. Tenký drátek na tu fajku je obyčejných 12V na primár cívky. Výhodnou je, že není třeba vysokonapěťových kabelů, které jsou nejčastější poruchou zapalování.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: svičky Denso

Příspěvek od Jerry3 »

Ano, přesně tak! :wink:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: svičky Denso

Příspěvek od Colommbo »

Taky mám dva zapalovací moduly nasazené gumovými onými rovnou na svíčkách (3+3, aby bylo jasno) a též mě překvapila tenkota vnitřní kovové spirály ke svíčce skrz gumové oné jdoucí... :o
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Suru
Příspěvky: 35
Registrován: sob zář 23, 2017 16:47

Re: svičky Denso

Příspěvek od Suru »

Dobrý den všem. Rád bych se místních odborníků zeptal na výběr nejvhodnějších svíček Denso vs. NGK, pro Outbacka 3,6 R motor EZ 36D najeto cca 70 tkm. Přečetl jsem snad vše, co je zde o svíčkách napsáno a mám dilema, jestli zvolit dle manuálu NGK SILFR 6C11 nebo jít do Denso, dle jejich tabulek VKH20 nebo IKH20. Než jsem se do zdejšího fóra zabral, byl jsem pevně rozhodnut pro NGK, nicméně po přečtení (prostudování) vláken o svíčkách, hlavně pak Denso vlákno, jsem trochu nalomený a raději bych VKH20, přece jen chci, jako všichni, pro motor to nejlepší :D . Bohužel nevím, jaké svíce tam jsou od výroby, takže bych poprosil o radu, zda-li v tomto výběru jsou rozdíly zanedbatelné a neřešit to nebo jít do pravděpodobně top volby VKH20. Díky za odpovědi.
Subaru Outback H6 3,6R 191 kW
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: svičky Denso

Příspěvek od Jerry3 »

Nemám u sebe tabulky, takže momentálně neporadím. Snad v úterý příští týden.
Suru
Příspěvky: 35
Registrován: sob zář 23, 2017 16:47

Re: svičky Denso

Příspěvek od Suru »

Nevadí, já si rád počkám. Rozměry i parametry by měly být OK. Nevím proč výrobce alternativu Denso ( místo NGK) v manuálu (uživatele) neuvádí. Jinak díky, tajně jsem doufal, že se ozveš.
Subaru Outback H6 3,6R 191 kW
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: svičky Denso

Příspěvek od Jerry3 »

Neuvádí Denso, protože to již delší dobu patří konkurenční Toyotě.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: svičky Denso

Příspěvek od Colommbo »

Mohly by být i "obyčejné" IK20... :) http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... me=&FF=150
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Suru
Příspěvky: 35
Registrován: sob zář 23, 2017 16:47

Re: svičky Denso

Příspěvek od Suru »

Já tam vidím jen IKH20 a VKH20. Nejraději bych zjistil, co tam je z prvovýroby, ale na to momentálně nemám.
Subaru Outback H6 3,6R 191 kW
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: svičky Denso

Příspěvek od Colommbo »

Máš pravdu, překoukl jsem se... :oops:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: svičky Denso

Příspěvek od Jerry3 »

Suru píše:Já tam vidím jen IKH20 a VKH20. Nejraději bych zjistil, co tam je z prvovýroby, ale na to momentálně nemám.
S omluvou za zpoždění: Ano, platí, co jsi napsal. Upravovat odtrh není nutné, má být těch standardních 1,1 mm. Předpokládám, že přístup ke svíčkám je špatný, proto bych volil VKH20 (ty IKH20 by přece jen bylo vhodné přinejmenším po prvních 20 tis. km zkontrolovat).
Suru
Příspěvky: 35
Registrován: sob zář 23, 2017 16:47

Re: svičky Denso

Příspěvek od Suru »

Děkuji za odpověď. Také jsem přemýšlel nad VKH20, právě kvůli špatnému přístupu. Jen pro úplnost se ještě zeptám z tvého pohledu raději Denso VKH20 než NGK SILFR6C11, nechám si poradit.....mám to auto rád a motor obzvlášť.
Subaru Outback H6 3,6R 191 kW
Odpovědět