svičky Denso
Moderátor: Colommbo
Re: svičky Denso
Rádo se stalo!
Re: svičky Denso
Jestli máš možnost , tak na brzdě vyzkoušej i s diagramem. Nejprve dej svíčky s předepsaný odtrhem, pak sníženým o 0,4 mm a nakonec zvýšený o 0,4 mm. A dej vědět i s diagramem výkonu a krouťáku. Na autě to poznám, ale nevím v jakých hodnotách se to pohybuje.Jurawood píše:Dle me na brzde ani nemeritelne, klidne mohu zkusit, ale slysim to prvne.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: svičky Denso
hombre alias balu :Hombre píše:Tak to rozeberem, fordí vysokonapěťová kostka dává napětí 37 kV
jen pro upresneni; jurawood ma ve focusu sice rovnez duratec he; na rozdil od mondea mk3 je uz zapalovani reseno se 4 zapalovacimi civkami, tedy zlast pro kazdou svicku a valec. k civkam vedou docela "tenke" kabely, tedy is nizsim prurezem vodicu; ale i tak pujde porad o nejaky ty kiloVolty, byt jich uz nebude tolik.
focus_2.0_107kw_W:Trident 5w40_S:Trident(ss) 10w40 + Bishop´s 906 /// fusion_1.4_59kw_Trident-5w40 & B´s 906
Re: svičky Denso
Může být, ale na vysokém napětí na kontakty svíčky to nic nemění. Cívky které jsou centrálně v kostce, v tomto případě jsou ve "fajce"svíčky. Tenký drátek na tu fajku je obyčejných 12V na primár cívky. Výhodnou je, že není třeba vysokonapěťových kabelů, které jsou nejčastější poruchou zapalování.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: svičky Denso
Ano, přesně tak!
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: svičky Denso
Taky mám dva zapalovací moduly nasazené gumovými onými rovnou na svíčkách (3+3, aby bylo jasno) a též mě překvapila tenkota vnitřní kovové spirály ke svíčce skrz gumové oné jdoucí...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: svičky Denso
Dobrý den všem. Rád bych se místních odborníků zeptal na výběr nejvhodnějších svíček Denso vs. NGK, pro Outbacka 3,6 R motor EZ 36D najeto cca 70 tkm. Přečetl jsem snad vše, co je zde o svíčkách napsáno a mám dilema, jestli zvolit dle manuálu NGK SILFR 6C11 nebo jít do Denso, dle jejich tabulek VKH20 nebo IKH20. Než jsem se do zdejšího fóra zabral, byl jsem pevně rozhodnut pro NGK, nicméně po přečtení (prostudování) vláken o svíčkách, hlavně pak Denso vlákno, jsem trochu nalomený a raději bych VKH20, přece jen chci, jako všichni, pro motor to nejlepší . Bohužel nevím, jaké svíce tam jsou od výroby, takže bych poprosil o radu, zda-li v tomto výběru jsou rozdíly zanedbatelné a neřešit to nebo jít do pravděpodobně top volby VKH20. Díky za odpovědi.
Subaru Outback H6 3,6R 191 kW
Re: svičky Denso
Nemám u sebe tabulky, takže momentálně neporadím. Snad v úterý příští týden.
Re: svičky Denso
Nevadí, já si rád počkám. Rozměry i parametry by měly být OK. Nevím proč výrobce alternativu Denso ( místo NGK) v manuálu (uživatele) neuvádí. Jinak díky, tajně jsem doufal, že se ozveš.
Subaru Outback H6 3,6R 191 kW
Re: svičky Denso
Neuvádí Denso, protože to již delší dobu patří konkurenční Toyotě.
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: svičky Denso
Mohly by být i "obyčejné" IK20... http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... me=&FF=150
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: svičky Denso
Já tam vidím jen IKH20 a VKH20. Nejraději bych zjistil, co tam je z prvovýroby, ale na to momentálně nemám.
Subaru Outback H6 3,6R 191 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: svičky Denso
Máš pravdu, překoukl jsem se...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: svičky Denso
S omluvou za zpoždění: Ano, platí, co jsi napsal. Upravovat odtrh není nutné, má být těch standardních 1,1 mm. Předpokládám, že přístup ke svíčkám je špatný, proto bych volil VKH20 (ty IKH20 by přece jen bylo vhodné přinejmenším po prvních 20 tis. km zkontrolovat).Suru píše:Já tam vidím jen IKH20 a VKH20. Nejraději bych zjistil, co tam je z prvovýroby, ale na to momentálně nemám.
Re: svičky Denso
Děkuji za odpověď. Také jsem přemýšlel nad VKH20, právě kvůli špatnému přístupu. Jen pro úplnost se ještě zeptám z tvého pohledu raději Denso VKH20 než NGK SILFR6C11, nechám si poradit.....mám to auto rád a motor obzvlášť.
Subaru Outback H6 3,6R 191 kW