Styl jízdy
Moderátor: Colommbo
Re: Styl jízdy
Ale může za to ten, kdo ho tak naprogramoval. A když srovnám naprogramování třístupňového HDM automatu v Renaultu Medallion (21) z r.v. 1987 a soudobých DSG rádoby "automatů", připadám si, jako bych dnešní svět už vůbec nechápal.
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Styl jízdy
Výsledek je jasnej, v normotestu dosáhnout co nejmenší spotřeby/emisí. To, že se s tím jezdit skoro nedá je podružná záležitost...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Styl jízdy
Smutný je, že s většinou dnešních automatů - dvouspojky nepočítám - se nedá jezdit jinak, než na sportovní režim, aby to řadilo aspoň trochu normálně.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Styl jízdy
Byť je to v určitých částech napsáno nepřesnou novinářskou formulací tak celkově bych řekl že toto NENÍ jen článek pro článek a plácnutí do vody http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/9- ... om-nevite/
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Styl jízdy
Nevím, kam jinam by se to lépe hodilo, tak to vložím sem.
Dnes a denně používám hned dva vjezdy do podzemních garáží přes chodník. U toho jednoho je možnost parkovat u chodníku z obou stran kolem vjezdu, ale jedná se o parkovací zónu. Přestože vjezd do garáže není v prostoru mezi parkovacími místy vedle chodníku výrazně označen, jen zcela výjimečně se stává, že by v něm někdo zastavil, a zablokoval tak komunikační prostor.
Zato v případě druhého vjezdu je situace poněkud jiná: z jedné jeho strany je opět parkovací zóna, z druhé strany, rovněž u chodníku, však několik vyhrazených míst se zákazem zastavení pro ty, kdož nemají povolení k jejich využívání. Samotný komunikační prostor vjezdu do garáže je pak označen žlutým šrafováním.
Pro úplnost dodávám, že oba vjezdy do garáží jsou velmi frekventované.
No a teď o co mi vlastně jde. Jak jsem už napsal, v prvním případě k problémům v zásadě nedochází. Ovšem v tom druhém jakoby "žlutá zebra" přitahovala řidiče, kteří mají potřebu byť jen na chvilku zastavit. Neučiní tak ale o pár metrů dál, na některém z těch vyhrazených parkovacích míst, která bývají dost často volná, ale právě přímo před vjezdem do podzemní garáže, čímž ho zablokují. Může mi někdo vysvětlit, proč tak činí?
Dnes a denně používám hned dva vjezdy do podzemních garáží přes chodník. U toho jednoho je možnost parkovat u chodníku z obou stran kolem vjezdu, ale jedná se o parkovací zónu. Přestože vjezd do garáže není v prostoru mezi parkovacími místy vedle chodníku výrazně označen, jen zcela výjimečně se stává, že by v něm někdo zastavil, a zablokoval tak komunikační prostor.
Zato v případě druhého vjezdu je situace poněkud jiná: z jedné jeho strany je opět parkovací zóna, z druhé strany, rovněž u chodníku, však několik vyhrazených míst se zákazem zastavení pro ty, kdož nemají povolení k jejich využívání. Samotný komunikační prostor vjezdu do garáže je pak označen žlutým šrafováním.
Pro úplnost dodávám, že oba vjezdy do garáží jsou velmi frekventované.
No a teď o co mi vlastně jde. Jak jsem už napsal, v prvním případě k problémům v zásadě nedochází. Ovšem v tom druhém jakoby "žlutá zebra" přitahovala řidiče, kteří mají potřebu byť jen na chvilku zastavit. Neučiní tak ale o pár metrů dál, na některém z těch vyhrazených parkovacích míst, která bývají dost často volná, ale právě přímo před vjezdem do podzemní garáže, čímž ho zablokují. Může mi někdo vysvětlit, proč tak činí?
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Styl jízdy
V tom ti asi neporadím. A taky mi přijde,že to není styl jízdy,ale spíš styl zastavení a stání
Třeba já se snažím zaparkovat co nejdále od vchodu nákupního domu a straním se všech ostatních aut. A taky mi nikdo ještě nevysvětlil,proč někdo musí zaparkovat hned vedle mě,když má ještě půl parkoviště volnýho ...
Někdy na to logické vysvětlení není ...
Třeba já se snažím zaparkovat co nejdále od vchodu nákupního domu a straním se všech ostatních aut. A taky mi nikdo ještě nevysvětlil,proč někdo musí zaparkovat hned vedle mě,když má ještě půl parkoviště volnýho ...
Někdy na to logické vysvětlení není ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Styl jízdy
To mi připomnělo mou včerejší vyjížďku na motorce. Měl jsem velké technické potíže s návratem a potřeboval jsem se na to trochu podívat. Zvolil jsem tedy téměř volné parkoviště před Lidlem (už zavírali) a postavil se pod lucernu veřejného osvětlení co nejdále od vchodu do obchodu. A ještě než jsem stačil sundat helmu, zapakovala hned vedle mne ženská s Fordem Galaxy... Chvilku ještě za volantem mobilovala, aby pak těsně před zavřením pronikla do obchodu.
Re: Styl jízdy
Nedaleko banky,kde mám učet je jedno menšie parkovisko. Na parkovisku su vyhradené 2 boxy pre vozidlá zásobovania,jasne označené dopravnou značkou-v okolií je niekolko obchodov a toto je najbližšie parkovisko,lenže sa na svoje miesta nedostanu,lebo su bud zablokované alebo obsadené.. V týchto 2 boxoch parkuju výhradne osobné autá,alebo ich zámerne blokuje kretén na Ferrari,pričom ale v boxoch neparkuje. A tak su vodiči zásobovania alebo bezpečnostnej služby nutený parkovat mimo a obchádzat s tovarom takto zaparkované autá .
Naposledy upravil(a) Brembo dne čtv dub 05, 2018 12:21, celkem upraveno 1 x.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Styl jízdy
ukopnutý zrcátko
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Styl jízdy
Stačí mu nalít dvě deci slunečnicového oleje přes přední sklo. Zaručují, že neodjede, a ta procedůra odmáštění skla a gumiček stěračů , na to tak hned nezapomene.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Styl jízdy
https://www.novinky.cz/koktejl/468351-r ... skoly.html
Nejspíše nezná poměry v kontinentální Evropě.
Nejspíše nezná poměry v kontinentální Evropě.
Re: Styl jízdy
Píše se tam: "Za svoji 17letou kariéru instruktora se mi nic podobného nestalo,“ řekl agentuře AP instruktor".
To proto že nejezdí u nás....
To proto že nejezdí u nás....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Styl jízdy
Ono když se u nás budují třeba takovéto kruháče:
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B3062D3
tak se třeba jízdě v protisměru vůbec nedivím ...
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B3062D3
tak se třeba jízdě v protisměru vůbec nedivím ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Styl jízdy
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nem ... -internetu
Na vině není ani tak řidič sám, jako spíše jízdní vlastnosti podvozku Oct.01: pokud se přitvrdí nastavení podvozku a použijí se skutečně dobré gumy, zvýší se tendence vozu "zakopnout" a následně "budkovatět". Správně by to mělo být udělané tak, aby vůz plynule přecházel do smyku a v něm zůstal ovladatelným. Jenže bohužel...
Na vině není ani tak řidič sám, jako spíše jízdní vlastnosti podvozku Oct.01: pokud se přitvrdí nastavení podvozku a použijí se skutečně dobré gumy, zvýší se tendence vozu "zakopnout" a následně "budkovatět". Správně by to mělo být udělané tak, aby vůz plynule přecházel do smyku a v něm zůstal ovladatelným. Jenže bohužel...