Starline 10W-40
Moderátor: Colommbo
Starline 10W-40
Dobrý den, měl bych dotaz na kvalitu oleje Starline 10W-40. Nemám v úmyslu ho používat (používám Mogul Extreme 10W-40), jenom mě to zajímá a taky kde se tento olej vyrábí? Druhý dotaz se týká převodového oleje Mogul Syntrans 75W-90 a Paramo GYROL SYN 75W-90, jaký je mezi nimi rozdíl a dají se míchat? Děkuji
Re: doplnění
Není to jedno! Pokud je tam ještě původní náplň a auto není příliš staré/jeté, tak tam olej snad ještě raději nech. V opačném případě použij Tutelu Car Technyx ze zdejsiho e-shopu. Nic lepšího, co by se z hlediska funkce v dané převodovce alespoň jakž takž blížilo originální náplni, totiž v Evropě stěží seženeš!jzxr píše:potřebuju vyměnit převod. olej u M. Galant EA5A V6, mám použít olej Mogul nebo Paramo? Nebo je to jedno?
Re: Starline 10W-40 a
To by rádo vědělo asi více lidí......pokud není uveden výrobce - PROČ ASI....jzxr píše:.....Starline 10W-40......kde se tento olej vyrábí?
Rozdíl je v API - ten Paramo plní GL-3/ GL-4/ GL-5, Mogul "jen" GL4 - já bych je NEmíchal.jzxr píše:.....Druhý dotaz se týká převodového oleje Mogul Syntrans 75W-90 a Paramo GYROL SYN 75W-90, jaký je mezi nimi rozdíl a dají se míchat?
A na ten olej do převodovky Galantu - lépe než modelář Ti tady asi těžko někdo odpoví.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jenže olejů se stejnými specifikacemi je spousta......NOVON píše:STARLINE VISION 10W-40 má kupodivu stejné specifikace jako MOGUL GX-FE 10W-40
a taky je spousta olejů, u kterých víš, kdo je vyrábí, kde jsou vyrobeny, a taky, jak fungují.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Protože záleží na průběhu viskozitní křivky, tj. na konkrétních hodnotách viskozity při konkrétní teplotě. S tím, zda je olej "obyč.", "polo/semi" či "plně syntetický", to souvisí dostatečně vzdáleně, a to především proto, že původní obsah těchto pojmů dnes v podstatě neříká téměř nic o tom, na jakých základových olejích ten či onen výsledný produkt vlastně stojí.
A pokud Ti na motoru Mitsubishi 2,5 V6 cvakají hydroštely, tak je tomu tak proto, že byly přetahovány výměnné intervaly a/nebo (to ještě pravděpodobněji ) byl převážně používán Castrol, zejména pak Magnatec.
A pokud Ti na motoru Mitsubishi 2,5 V6 cvakají hydroštely, tak je tomu tak proto, že byly přetahovány výměnné intervaly a/nebo (to ještě pravděpodobněji ) byl převážně používán Castrol, zejména pak Magnatec.
cvakaj, ale jenom za studena do ohřátí motoru, pak ztichnou. spíš jsem měl na mysli tentenenc: když naleju do motoru mogul speed 10w-40 (není semi) tak cvakaj pořád, alespoň semtam. když dám mogul 10w-40 extreme, který je semi, tak po ohřátí motoru necvakaj. čert aby se v tom vyznal. ještě bych měl asi už doufám poslední otázku:) je mobil super 10w-40 (je semi) lepší než 10w-40 extreme (taky semi) do galanta i do golfu III tdi? obojí mám za stejnou cenu, jde o kvalitu.