Durex píše:... Takže striktně říct,že žena za volantem či řidítky je zlo nejde. Já si bývalou přítelkyni vycvičil tak,že by dost chlapů s tím mělo problém a to jak v autě (třeba meziplyn při podřazování) tak i na moto (rychlosti přes 200 nebyl problém a zatáčky nešli na koleno,ale italla by určo pojezdila )
Na silnici by mě pojezdila i šikovná holka, jo. Páč taky na tom jezdím jen necelých 2000 km . Ale na lehkém endůru bych si troufl i na Durexe, kór fterénu .
Jinak celkem souhlasím.
Návštěvník píše:Jenže hrou na hudební nástroj, tancem , malováním, lyžováním... člověk obvykle nepředstavuje pro své okolí obecné ohrožení - na rozdíl od řízení auta!
Myslím, že poté, co Tě vyzvu k tanci, vše přehodnotíš.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Nepřehodnotím, chodím totiž na Zumbu, jako jediný ve skupině cca 7-9 žen, neštěstí povětšinou tanečně rovněž nenadaných. Ovšem se cvičitelkou thajsko-brazilského původu, mimochodem jen o dva roky mladší, než jsem já, bych si to rozhodně rozdat nechtěl...
No vidíš, i v tom se lišíme: ta moje Zumba názorně prokazuje, že já nejsem zatížen sexistickým nálepkováním (pro neznalé: přisuzování určité společenské role na základě příslušnosti k pohlaví) - na rozdíl od někoho, kdo můj blog ale ani v nejmenším nepochopil.
P.S.: V úterý jsem se potkal s řidičkou kamionu, přesněji cisterny v režimu ADR. Škoda, že není volná (žije s učitelem autoškoly, který školí na profesáky)...
Já ve středu,s řidičkou,co rozváží po hostincích pivo,tahá basy a sudy.
Nějak si nevšimla,že okolo se jí vyhejbá 12m dlouhý autobus,červenobílý,...a stojíc vzadu na rampě,skládajíc basy,si usmyslela že si k tomu ještě více otevře od středu se otevírající dveře v zadku jejího menšího náklaďáčku. A bylo vystaráno. No a ten slovník,gesta
Tak pánové historka pro pobavení:
k nám do práce přišel borec ze servisu škody v HK,že zalomili šroub v bloku. Po nás chtěl nechat vytočit závitovou tyčku. Přinesl si i vlastní původní šroub aby se mohlo změřit stoupání. Jen pouhým okem povídám 1,25. Po změření opravdu 1,25 Ale proč píšu. požadavek je,nechat to udělat zakalený ... On si přinese origo hliníkovej šroub. Jeho myšlenkový pochod je asi ten,že když to bude tvrdý,tak se to příště neukroutí ... Jenže zaprvé rozdílný materiál způsobí akorát vznik článku a zaroste to tam víc,ale hlavně co tepelná roztažnost? Až se to ohřeje,tak ten šroub rozhodně nebude chodit tak,jako ostatní materiál kolem. Tady je jasně vidět,jak je na tom ofiko servis. Je to špatnej garážista,kterej má alespoň hezkou garáž ...
Takhle,aby nevznikla dezinformace. Zas tak blbej není. Ale přinese si hliníkovej šroub,chce udělat ocelovej a ten zakalit. Teď sme si volali a na otázku,proč zakalit,tak odpověď zcela předvídatelná. Jde nám o pevnost Když sem mu řekl,že je to blbost,že jde taky o roztažnost,tak mě dal za pravdu,že to musím vědět líp než on,když sem strojař. Tak sem čekal jiný řešení. Tak se ptám co dál. Mám to teda nechat vyrobit. Odpověď. Jasně,zkusíme to Ať žije autorizovaný servis VAG
Ale je to kravina. Zatímco nezakalená ocel se může "natahovat" a absorbovat vibrace (je houževnatější), tak zakalená je křehčí. Neříkám, že by přímo praskla, ale je to fakt kravina. Blok se roztahuje a nejslabším článkem bude ten závit v bloku
PePe, Colommbo: Zkouknul jsem motor Splashe po studeném startu a třese se parádně. "Motor, který nevidíte." Jen rozmazané obrysy. P 10-ti km jsem zkouknul zas a třásl se dobře, v jiné frekvenci (už byl i vidět celkem ostře). Jen v té Ledči se choval docela způsobně. Asi mu bylo žinantní, že ho takhle předvádím, tak se just netřásl . Nebo byl dobře prohřátý a nestačil vystydnout . Jsem to asi dobře nevypozoroval s tím ohřátím .