spotreba oleje 1.8t prechod na 5w-40
Moderátor: Colommbo
Re: spotreba oleje 1.8t prechod na 5w-40
ok tak dam 40 priste a uvidime jak na tom budu se spotrebou.diky
Re: spotreba oleje 1.8t prechod na 5w-40
Zdá se mi to, anebo je při problémech se spotřebou oleje na startovní čáře vždy první Das Auto?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: spotreba oleje 1.8t prechod na 5w-40
Příspěvek byl smazán.
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Naposledy upravil(a) e1H dne pon bře 27, 2017 1:31, celkem upraveno 2 x.
Re: spotreba oleje 1.8t prechod na 5w-40
Asi na tom něco bude: jezdil jsem s "českým" 1,8T i se "zahraničním" 1,8T, oba ve stejném provedení a ve stejném voze, a ten "zahraniční" byl citelně výkonnější. Pravda, ani jeden z nich nežral olej.Návštěvník píše:Tyhle motory se dělaly v Maďarsku, a to pro celý koncern.skodovkar píše:...mladoboleslavský koncernovec...
Re: spotreba oleje 1.8t prechod na 5w-40
Neviem aka je tam normalna spotreba oleja ale ja mam volvo 2,0 T a myslel som ze mam zle turbo, zralo to olej, tak nove turbo a spotreba oleja isla dole o par deci (asi 2)...Tak otazne je ci mas v poriadku aj turbo. To totiz byva kamenom urazu, ked s tym niekto nevie jazdit
Volvo S80 2.0T
Audi A6 2,7TDI manuál 6st. bez DPF
Motul X-Cess
Mobil Rally Formula
Audi A6 2,7TDI manuál 6st. bez DPF
Motul X-Cess
Mobil Rally Formula
Re: spotreba oleje 1.8t prechod na 5w-40
prchy píše:no tak necely litr oleje na 2000km.. kratke trasy do prace,kdyz volno tak jezdim normalne obcas to protahnu.si myslim ze to zere dost....a je to audi a4 avant 1.8T 120kW BFB 2002
Viděl bych to stejně a měnit (aspoň první dvětři výměny) tak po těch max. 8, ale raději po 5-ti tkmMick 1 píše:Takže z mý strany doporučuju 5W/40 nebo 5W/50 v podstatě od kteréhokoli výrobce.
A velmi dobrý poměr cena/výkon nabízí třeba Sunoco Ale 2deci oleje na 1000km tady není moc
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9843
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: spotreba oleje 1.8t prechod na 5w-40
Ty údajně obráceně nasazené stírací kroužky se měly týkat nějaké série motorů 2.0 8v 85kW...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: spotreba oleje 1.8t prechod na 5w-40
Tiez si myslim ze ten smäd po oleji nejaka 5W40 hned neuhasi. Mozno skusit castejsie vymeny po cca 5tis.km jak Jester ten mal podobnu skusenost. Predtym auto chodilo na 5W30 az to prislo do takehoto stavu ze zral jak maria. Uz logicky je to blbost dat do 120kw auta riedky olej co sa pri vysokych otackach a teplotach + kruzky naopak specie . Takze podla mna castejsie vymeny + kerosin k tomu a malo by sa to upravit. AK nie tak 10W40 - 10W50 alebo predatKoliesko píše: uz som zo zufalstva chcel prejst na "obycajny" 10W-40 a len dolievat a neriesit to... nakoniec som to ale vyriesil: predal som toho zm*da.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: spotreba oleje 1.8t prechod na 5w-40
No spotreba je tak neco okolo pul litru na 1000km mozna trochu vic.. ještě teď řeším odvetrani bloku motoru jestli to nezere olej pres nej.turbo vypada v poradku ..vizulne sem ho nevidel ale na to se chystam..usuzuji z toho ze obcas kdyz to protahnu tak zadny dym nejde pak jedine valce nebo hlava
Re: spotreba oleje 1.8t prechod na 5w-40
mne olej žralo asi 1,5 l na 10000 spravil som 2 výmeny po 4000 a 8000km total 5w40 olej bol černý jak bota ale pomohlo teraz po 6000km sa mi zdá že oleja je aj o chlp viac ako som tam nalial
Re: spotreba oleje 1.8t prechod na 5w-40
Pokud to není nadsázka, je to špatně. Menší zlo je palivo v oleji, větší zlo je tam chladicí kapalina.Návštěvník píše:....teraz po 6000km sa mi zdá že oleja je aj o chlp viac ako som tam nalial
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: spotreba oleje 1.8t prechod na 5w-40
Příspěvek byl smazán.
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Naposledy upravil(a) e1H dne pon bře 27, 2017 1:33, celkem upraveno 1 x.
Re: spotreba oleje 1.8t prechod na 5w-40
Jenže pokud je v oleji paliva tolik, že je to poznat na měrce, je už něco špatně
To, co "projde" paliva přes kroužky do oleje za studena, je v řádu možná mililitrů, ale ne deci....
To, co "projde" paliva přes kroužky do oleje za studena, je v řádu možná mililitrů, ale ne deci....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: spotreba oleje 1.8t prechod na 5w-40
Aby byla ta směs tak bohatá aby se nespálila a navíc smývala olej a šla do vany - (varianta u karburátorových motorů) Pokud je v pohodě lambda regulace - není technicky možný mít tak bohatou směs za hranicí zápalnosti (vynechávání by zaznamenala řj,navíc ty Iridiovky by se uchlastávaly) U 1,8 T občas odeje NTC snímač chlad.kapaliny - zhorší se starty.Mj bráchovi taky po kvalitní "kůře" 5W/40kou klesla spotřeba oleje.. Navíc tyto motory rády karbonují a ucpává se sací koš.
Re: spotreba oleje 1.8t prechod na 5w-40
Oživím starší téma. Ono taky hodně záleží, jak se k tomu vozu předchozí majitel (pokud si auto neměl od novoty) choval. Já koupil starou OI r.v.1999 s tímto motorem (AGU) před cca 5ti lety a olej mezi výměnami nedolívám (olej je pořád v normě mezi: min - max) Olej (5W40 - s normou VW 502.00) měním po cca 8tkm. Takže bych hned tento motor neodsuzoval. Chybu bych možná hledal jinde.Koliesko píše:S motorom 1.8T od VW (audi) som si nieco uzil. Najazdenych mal cca 180 tisic km. Zral 1 liter oleja na 1000 km. Dolieval som kazdy mesiac 1 liter oleja, niekedy aj viacej ako jeden liter. Vymenil som tesnenie pod ventilovym deklom (presne podla firemnych postupov), takisto pod napinakom retaza, vymenil som vsetky ventily (asi 3 ks) na hadiciach odvetrania + nejake hadice. Nic nepomohlo. Vyskusal som rozne oleje, aj ten NEW LIFE 0W-40, TOTAL 5W-40 , uz som zo zufalstva chcel prejst na "obycajny" 10W-40 a len dolievat a neriesit to... nakoniec som to ale vyriesil: predal som toho zm*da.
Drzim ti palce