spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od skodovkar »

Na té fotce je typický pístový motor :mrgreen:
Mav
Příspěvky: 87
Registrován: čtv pro 06, 2012 17:01

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od Mav »

Tady nikdo šetřit nepotřebuje, auta se musí vyrábět, z čeho by naši chudáci bankéři žili, musejí stále někomu půjčovat, proto to v olejích není, na Vás z nich nikomu nezáleží, to je snad jasné.

http://xadoindustrial.com/news

http://xadoindustrial.com/kazhdiy-vlozh ... ov-pribili

http://xadoindustrial.com/revitalizatio ... -prospects

http://www.xado.co.uk/xado_uk_industrial_greases.htm

Tak nám tu v Čechách a na Moravě ( snad ) neujede vlak.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od Pitris »

A pyramidy v Egyptě stojí špičkou dolů :wink: Co tam máš dál, Bedřichu :?: :P
Je zvláštní, že na minulé stránce jsme byli pozadu....
Mav píše:Mrzí mě, že my ČEŠI, opět budeme tzv.: 100 let za opicema....
....a na této straně už v něm málem sedíme :mrgreen:
Mav píše:Tak nám tu v Čechách a na Moravě ( snad ) neujede vlak.
Že by nějaký opičí expres :?: A aby mu nevrzaly kolečka, má je namazaný xadem :lol:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
thomaso

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od thomaso »

som si zacal prezerat tie stranky so xado :) teraz je spotreba okolo 0,7l/1000 km. Ak sa to katastrofalne zhorsi tak skusim aj to xado, za 990 eur som nasiel uz aj iny motor, takze uvidime.

Inac by ma zaujimalo ako by bezal vanosovy motor pri strate oleja ked vdaka oleju ten vanos funguje

:roll:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od Pitris »

Ano, vždyť to tu Mav psal....
Mav píše:použijte XADO, a jestliže nepomůže, pak generálku, anebo jiný motor....
....to jsou hotové Lurdy 8)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od Pedro »

Co kdybych ten zazrak vychlastal ja,omladilo by to moje vnutro?
Jarek

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od Jarek »

Já, když už bych se pouštěl do překroužkování a bylo podezření na větší opotřebení válců, tak bych kroužky v pístních drážkách zajistil proti otáčení (jako se to dělá na dvoutaktním motoru), aby se kroužky neotáčely a přizpůsobily se ovalitě válce.

Ale teď, když to máš pohromadě, bych to asi znova nerozebíral ....
pavelek

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od pavelek »

Tak vanos ti pujde,dokud bude motor mazat,neni to ovlivneno nejakym poklesem olejove naplne.Uz jsem videl m54 se suchou merkou,takze cca 3-4 litry tam jeste byly a vse fungovalo normalne.Ted jsi ale napsal,ze to trochu kleslo.Dej tomu jeste cas,rikam tak 3-5tis.km.Vykon mas vynikajici,tak to neres.M54B30 je uzasny motor a jezdit s nim je opravdova radost,tedy aspon ja to tak vnimam.
BMW zdar :D
Mav
Příspěvky: 87
Registrován: čtv pro 06, 2012 17:01

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od Mav »

Je to tam, najeto 1500 Km, docela mě překvapil účinek metalokeramiky na zrychlení vozu.

Snížené tření je velmi znát. I zvuk motoru je trošku jiný. Spotřeba šla zatím odhadem o 0,3 - 0,4 /100 km dolů. Hlavně to zrychlení, auto úplně někde jinde.

Dcera se zeptala, táto, my máme nový motor? Neblbni tak a uber, kolik to stálo, tak to se vyplatilo. Žena řekla- motor je opravdu tichounký, měla jsem strach, ale měl jsi pravdu-také je technička a rozumí tomu.

Ošetřen motor, převodovka, pal. čerpadlo a vstřiky, převodka řízení - u té se vůle pocitově na volantu - takové to brnkání při vracení do střední polohy zlepšilo o cca.: 70%.

Pokud někdo bude chtít, sdělím optimální způsob aplikace pro techniky, co tomu dají čas, jdoucí na d doporučení webu.

Průměrná spotřeba za 1500 km, dálnice 140 -180, okresky 90 - 140, z toho 2,5 hod zácpy na D1 a kolem Vsetína a Zlína - 4,9 l / 100 km. 1,9 Tdi 66 Kw
Autoxxxrady

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od Autoxxxrady »

Motorové oleje jsou komplexní balík, který plní plno funkcí. To že se do něj přidá víc jedný přísady, která má něco zlepši neznamená, že ke zlepšení dojde. Jenom vyšší koncetrace některé látky vyšší účinek přinést nemusí. Některé látky co samostatně nemají potřebný efekt tento efekt získají teprve v kombinaci spolu. Proto aditivační balíky formuluje jen pár firem na světě. A jejich vývoj je složitý, aby všechno co mají splnily. To jen tak krátce k různým přípravkům k vylepšení olejů.
Některé přípravky můžou zdánlivě vylepšit jeden nebo dva parametry, ale dalších 5 zhorší. Jen tak obecně. Zdánlivě co někdo propaguje v reklamách pro závody není pro běžný provoz k použití. U závodních motorů je na prvním místě výkon.
O Xado si přečtu co to všechno má umět a pak uvidím. Xado nemá vylepšovat olej, ale opravovat opotřebené plochy. Tedy olej používá jen jako nosič. Až si o tom přečtu víc, tak se tomu buď zasměju a nebo to budu brát vážně.

Jsem jednoduchý, tak se omlouvám. Ale za
1) podle toho co píšou, tak opotřebené plochy se začnou revitalizovat.
Pro vytvoření takových užitečných podmínek je třeba do zóny zavést tření revitalizant XADO, obsahující stavební materiál pro budoucí povrch a unikátní energetický aktivátor,
jeden stavební materiál mně bude spravovat všechny různé kovové povrchy?
2) nějáký stavební materiál se uchytí na mastném špinavém povrchu vnitřních částí motoru? Kde jsou různé teploty a tlaky?
3) Pokuď to funguje a mají tam loga automobilek, proč to ty automobilky nevyužívají ve značkových servisech jako přípravek pro servis opotřebeného motoru?


Lze jejich doporučení
Preventivně lze použít i pro nové motory. V tomto případě se používají dvě tuby najednou.
jaký to má význam u neopotřebovaného motoru??? Když by to mělo renovovat díly jen na jejich původní hodnoty? Co mně to bude renovovat v novém motoru? Bude mně to renovovat asi jen obsah peněženky.

V nabídce mají plno druhů revitalizantů? Každý má jinou barvu obalu. Pro benzínové motory, dieselové a plno dalších aplikací? Proč? Není to náhodu stejný obsah a jen jiná barva obalu? Jaký je rozdíl v obsahu tuby pro benzínový a dieselový motor?

Ty jejich certifikáty co tam vidím jsou na motorové oleje ne na ty samotné gely. Jejich pravost posoudit neumím.

http://www.prodejoleju.cz/cz/detail/lub ... lubrifilm/

http://www.restorer.cz/restore/eshop/0/ ... ni-1000-ml

http://www.mjauto.cz/html/teflon-aditivum-oleje.html
Kdyby byť jen jediná z těchto přísad skutečně přinášela deklarovaný užitek pro mazání motorů nebo převodovek, byli bychom přece největšími zákazníky jejího šťastného vynálezce a výrobce my – olejářské společnosti celého světa. Kupovali bychom ji po sudech, možná i po kontejnerech a cisternách a přinášeli mu tak vynikající obchody.
Keramická složka může možná působit jako brusný element, ale že by měly díly růst zpátky na původní hodnoty nového dílu?

Ale proti gustu žádný dišputát. Kdo chce může zkoušet různé druhy přísad do motorových olejů a různých způsobů bezdemontážních generálek motorů.

Dodatečná aditiva do olejů se používají v průmyslu, ale ne v automobilovém .)

http://www.xado-eu.cz/?go=kontakt

http://www.starkar.eu

http://www.firmy.cz/detail/589374-stark ... onosy.html
Naposledy upravil(a) Autoxxxrady dne ned črc 06, 2014 15:14, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od Pedro »

Mav- co dodat.... Hodne stesti...,pekne napsano,neni nad technicky zalozenou rodinu.To ja rozhodne nemam.
Axxxy-myslis ze na tomto foru prevazuji blbci,kteri potrebuji informaci co je olej zac,neustale opakovat? Kdo chce,vi,kdo ne,stejne si bude verit teoriim.
Autoxxxrady

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od Autoxxxrady »

Nemyslím. Ale někdo si sem jen přijde přečíst nějáký info, tak ať to nemusí hledat .) Číst to nemusíš. Vím, že jsi zkušený olejář. Taky nečtu všechno.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od Pedro »

Pochopil si to dobre,napadlo me pak,abys to nevzal negativne,proti sobe. Nicmene obdivuji i trpelivost . Ja ji nemam,proto uz radsi nevysvetluji,neradim. A to tak nejak vseobecne,na tomto foru. Rovnez uz nectu vse,nektera vlakna nechavam bez povsimnuti,nejen proto ze se zde vyrojilo mnoho mudrcu a ti bojuji se starsimi mudrci o dulezitost treba jen jednoho slova,pak se ztraci smysl diskuze na ukor dvou,tri,zarucene pravych pravd.
Autoxxxrady

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od Autoxxxrady »

Když tam e1h: napsal v jiným vlákně, že u ACEA C2 lze očekávat normální HTHS, tak jsem se taky musel rozepsat .)
Někdo je tady dlouho a pak stejně tady kolujou pořád takovýhle fámy. Ale nic proti e1h. to byl jen příklad. Ale už taky moc nereaguju, ale na některý věci musím, když je čas.
Negativně to neberu nic špatnýho jsi nenapsal .)
že se ti nelíbí, že se opakuju co je olej to beru a vím to .)
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od Pedro »

Autoxxxrady píše: že se ti nelíbí, že se opakuju co je olej to beru a vím to .)
Jenže když na tim trochu,více se mi nechce,přemejšlim,asi to není od věci.
Pravdu máš...
Odpovědět